تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
5

۳۲ کیلو هروئین در عملیات پلیس لرستان توقیف شد

  • کد خبر : 64287
  • 25 بهمن 1393 - 9:09

  فرمانده انتظامی لرستان از کشف ۳۲ کیلو گرم هروئین و دستگیری هشت سوداگر مرگ در شهرستان‎های کوهدشت و پلدختر خبر داد. به گزارش میرملاس به نقل از ایسنا، سردار محمد قنبری در جمع خبرنگاران، افزود: در پی دریافت اخبار رسیده مبنی بر حمل مقادیری موادمخدر توسط یک باند سوداگر مرگ با سه دستگاه خودرو […]

38271t

 

فرمانده انتظامی لرستان از کشف ۳۲ کیلو گرم هروئین و دستگیری هشت سوداگر مرگ در شهرستان‎های کوهدشت و پلدختر خبر داد.

به گزارش میرملاس به نقل از ایسنا، سردار محمد قنبری در جمع خبرنگاران، افزود: در پی دریافت اخبار رسیده مبنی بر حمل مقادیری موادمخدر توسط یک باند سوداگر مرگ با سه دستگاه خودرو سبک از کرمانشاه به کوهدشت، ماموران این فرماندهی موضوع را به‎صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی اظهار کرد: ماموران با اکیپ‎های ویژه در محورهای مواصلاتی این شهرستان مستقر و با مشاهده سه دستگاه پژو ۲۰۶، ۴۰۵ و سواری پراید، در یک تعقیب و گریز آن‎ها را توقیف می‎کنند.

فرمانده انتظامی استان لرستان تصریح کرد: در این عملیات که پلیس عرصه را بر قاچاق‎چیان تنگ کرده بود، سوداگران مرگ به ناچار مواد مخدر همراه خود را در منزل شخصی در مسیر تعقیب و گریز انداخته و به فرار از چنگال پلیس ادامه می‏دهند، که در نهایت شش قاچاقچی دستگیرشدند.

قنبری اضافه کرد: ماموران با همکاری صاحب‎خانه در بازرسی از منزل مذکور ۲۵ کیلوگرم هروئین که در سه کیسه برنج جاسازی شده بود کشف و ضبط کردند.

وی گفت: همچنین در عملیاتی مشترک ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان‎های کوهدشت، رومشکان و پلدختر با توقیف یک‎دستگاه سمند و دستگیری دو سوداگر مرگ مقدار ۷ کیلوگرم هروئین کشف کردند.

وی ضمن تقدیر و تشکر از همکاری سپاه پاسداران استان لرستان در این دو عملیات موفقیت‎آمیز، افزود: هشت قاچاقچی همراه ۳۲ کیلوگرم هروئین تحویل مراجع قضائی شدند.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=64287

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. خبر خوشحال کنند ه ای بود

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.