- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

رئیس قوه قضاییه به لرستان سفر می‌کند

IMG20295570

 

مدیرکل روابط عمومی و تشریفات قوه قضاییه گفت: آیت الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضاییه در رأس هیأت عالی قضایی به استان لرستان سفر می‌کند.

 به گزارش میرملاس به نقل از ایسنا ، حسن رحیمی افزود: آیت الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضاییه در ادامه سفرهای استانی خود، ۲۸ و ۲۹ بهمن ماه برای بررسی مسایل قضایی و دیدار با مسئولان، قضات و کارکنان دادگستری استان لرستان به این استان سفر می‌کند.

 مدیرکل روابط عمومی و تشریفات قوه قضاییه خاطرنشان کرد: رئیس قوه قضاییه را در این سفر مسئولان عالی قضایی و رؤسای سازمان‌های تابعه دستگاه قضایی همراهی می‌کنند.

 وی گفت: آیت الله آملی لاریجانی در این سفر علاوه بر بررسی مسایل قضایی استان لرستان و آشنایی نزدیک با عملکرد دادگستری استان در کنگره بزرگداشت برادران شهید رحیمی حضور می‌یابند و ضمن دیدار با اقشار مختلف مردم، خانواده شهدا، جانبازان، روحانیون و ایثارگران در جمع آنها سخنرانی خواهند کرد.

 وی اظهار کرد: دیدار با نخبگان حوزوی و دانشگاهی استان از جمله برنامه‌های دیگر رئیس قوه قضاییه در این سفر است.

 مدیرکل روابط عمومی و تشریفات قوه قضاییه افزود: در سفر هیئت بلند پایه قضایی به استان لرستان، تعدادی از مسئولان عالی قضایی به نمایندگی از رئیس قوه قضاییه با حضور در شهرستانها و مساجد مرکز استان ضمن دیدار با مردم، در جمع قضات، مسئولان و کارکنان دستگاه قضایی شهرستانهای استان نیز حاضر خواهند شد و به بررسی مشکلات قضایی مناطق خواهند پرداخت.

 وی اظهار داشت: در پایان این سفر دو روزه، جلسه مسئولان عالی قضایی نیز در استان لرستان تشکیل می‌شود و مسئولان عالی قضایی به بررسی مسایل و مشکلات قضایی استان خواهند پرداخت.