تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
4

دلفان میزبان جشنواره منطقه ای ” آواها و نواهای حماسی”

  • کد خبر : 64383
  • 26 بهمن 1393 - 8:53

  جشنواره منطقه‌ای “آواها و نواهای حماسی” با حضور شرکت‌کنندگانی از استان‌های غرب کشور در شهرستان دلفان برگزار می‌شود. به گزارش میرملاس به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، معاون هنری این اداره کل در این زمینه گفت‌: جشنواره موسیقی آواها و نواهای حماسی با حضور گروه‌هایی از استان‌های غرب […]

 

جشنواره منطقه‌ای “آواها و نواهای حماسی” با حضور شرکت‌کنندگانی از استان‌های غرب کشور در شهرستان دلفان برگزار می‌شود.
به گزارش میرملاس به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، معاون هنری این اداره کل در این زمینه گفت‌: جشنواره موسیقی آواها و نواهای حماسی با حضور گروه‌هایی از استان‌های غرب کشور شامل کردستان، خوزستان، لرستان، ایلام، همدان و کرمانشاه در شهرستان دلفان برگزار می‌شود.
فرید رحمتی افزود‌: این جشنواره منطقه‌ای به ‌همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دلفان روز یک‌شنبه ۲۶ بهمن‌ماه جاری در محل سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی‌هنری اداره فرهنگ و ارشاداسلامی دلفان آغاز می‌شود.
وی افزود: موضوعات این جشنواره با توجه به ایام‌الله دهه مبارک فجر به موضوعات حماسی در رابطه با دفاع مقدس و انقلاب اسلامی اختصاص یافته و قطعات اجرا شده در این جشنواره‌، یادآور رشادت‌ها‌، ایثار و حرکت قهرمانانه مردم ایران اسلامی طی سال‌های بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی است.
معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان اظهار داشت‌: در بخش جنبی جشنواره منطقه‌ای «آواها و نواهای حماسی» از پشکسوتان موسیقی حماسی تجلیل خواهد شد.
 
 
 
لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=64383

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. خداوند این میزبانی را از ما نگیرد فکر کنم درجایی دیگری استعداد نواهای محلی(هوره)وجود نداشته باشند والی افتخار میزبانی را از ما میگرفتند فرهنگ توسعه این نوع اواز محلی دست اورد قابل توجهی برای نسل جوان نخواهد داشت اصلح است اداره ارشاد اسلامی شهرستان دنبال نبوغ فکری جوانان دلفانی در سایر رشته های هنری باشد رشته های که در ان اصالت تاریخی این قوم لک زبان پاک نیت را به رخ بکشد

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.