تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
4

شاید بازی گهر- پرسپولیس در خرم‌آباد برگزار شود

  • کد خبر : 6446
  • 20 تیر 1391 - 19:59

انتقاد بهاروند از تصمیم فدراسیون فوتبال شاید بازی گهر- پرسپولیس در خرم‌آباد برگزار شود رئیس هیأت فوتبال استان لرستان از تصمیم فدراسیون فوتبال برای برگزاری بازی تیم گهر با پرسپولیس در ورزشگاه آزادی انتقاد کرد و گفت: این مسابقه باید یا در ورزشگاه تختی خرم‏آباد برگزار شود یا در ورزشگاه انقلاب کرج. به گزارش میرملاس […]


انتقاد بهاروند از تصمیم فدراسیون فوتبال
شاید بازی گهر- پرسپولیس در خرم‌آباد برگزار شود
رئیس هیأت فوتبال استان لرستان از تصمیم فدراسیون فوتبال برای برگزاری بازی تیم گهر با پرسپولیس در ورزشگاه آزادی انتقاد کرد و گفت: این مسابقه باید یا در ورزشگاه تختی خرم‏آباد برگزار شود یا در ورزشگاه انقلاب کرج.
به گزارش میرملاس نیوز و به نقل از خبرگزاری مهر، حیدر بهاروند در خصوص تصمیم فدراسیون فوتبال مبنی بر برگزاری بازی گهر دورود با پرسپولیس در ورزشگاه آزادی، تصریح کرد: ما با ورزشگاه انقلاب کرج قرارداد بسته‌ایم و به عنوان میزبان این حق را داریم که مشخص کنیم بازی در چه زمینی برگزار شود. در حال حاضر تلاش ما این است که ورزشگاه خرم‏آباد را به استاندارد موردنظر برسانیم تا بلکه بازی با پرسپولیس را در این ورزشگاه برگزار کنیم.
وی افزود: در غیر این صورت این مسابقه حساس باید در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار شود. اگر استان البرز به عنوان یک استان مستقل از تهران معرفی شده است، پس چرا باید این اتفاقات رخ بدهد و مسابقه ما را به تهران منتقل کنند؟
عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه به خاطر مسائل امنیتی این تصمیم گرفته شده است، گفت: اگر اینطور است که باید تمام بازی‌های خارج از خانه پرسپولیس و استقلال در ورزشگاه آزادی برگزار شود، چون هیچ ورزشگاهی گنجایش ۷۰ هزار تماشاگر را ندارد. قانون می‌گوید سهمیه تماشاگران تیم میهمان یک دهم است و سایر سکوها در اختیار تیم میزبان است.
بهاروند تاکید کرد: هرچند دوری تیم از استان خیلی جالب نیست، اما ما در کرج هم غریب نیستیم. اگر در این شهر تبلیغات خوبی صورت بگیرد لرهای زیادی هستند که می‌توانند برای تشویق تیم به ورزشگاه بروند.
وی همچنین به تلاش مسوولان استان لرستان اشاره کرد و گفت: مشکل ورزشگاه خرم‏آباد رختکن آن است. ما در تلاشیم که هرچه زودتر این مشکل را برطرف کنیم تا بازی گهر با پرسپولیس در میان تماشاگران خودمان برگزار شود. من از فدراسیون فوتبال تعجب می‌کنم که چرا ورزشگاه آزادی را برای این مسابقه تعیین کرده‌ است.
بهاروند در مورد محل تمرینات تیم گهر تا نیم فصل خاطرنشان کرد: تیم ما آخر این هفته به کرج می‌آید و تا نیم فصل دیگر به دورود برنمی‌گردد. برای آشنایی تیم با شرایط آب و هوایی کرج از آنها خواستیم تا تمرینات هم در این شهر برگزار شود تا شرایط میزبانی دورود یا خرم‎آباد فراهم شود.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=6446

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. اگر عزیزان دورودی مخالفت نمی کردن بازی اول هم می توانست در خرم آباد با حضور سی یاچهل هزار تماشاگر متعصب برگزار بشه ولی حیف …….!!

  2. از مسولان لرستان خواهش می کنیم بازیهای گهر در ازادی انجام نشود چون طرفداران تهرانی بیشتر است …طرفداران لر زبان در کرج بسیار است من خودم لر زبانم ودر کرج زندگی می کنم باور می کنید اصلا نمی دانستم بازیهای گهر در کرج بر گزار می شود …خلاصه اگر در تهران برگزار شود خداحافظ ۳ امتیاز چون جو ورزشگاه به نفع پرسپولیس است .. ظمنا نماینده کرج لر هستش این خودش یک امتاز بزرگی است

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.