تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
5

ورود رئیس قوه قضائیه به استان لرستان / هدف ازسفر ادای احترام به مردم و رفع مشکلات قضایی استان است

  • کد خبر : 64544
  • 28 بهمن 1393 - 10:31

  رئیس قوه قضائیه در جمع خبرنگاران گفت: در سفرهای استانی در کنار بررسی وضعیت قضایی استان با خانواده شهدا، فرهیختگان و دانشجویان و کارمندان دستگاه قضا نیز دیدار خواهیم کرد و امیدواریم بتوانیم پاره‌ای از مشکلات مردم خوب این خطه را برطرف کنیم.   به گزارش میرملاس، آیت‌الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضائیه صبح […]

139212061233343022206004

 

رئیس قوه قضائیه در جمع خبرنگاران گفت: در سفرهای استانی در کنار بررسی وضعیت قضایی استان با خانواده شهدا، فرهیختگان و دانشجویان و کارمندان دستگاه قضا نیز دیدار خواهیم کرد و امیدواریم بتوانیم پاره‌ای از مشکلات مردم خوب این خطه را برطرف کنیم.
 
به گزارش میرملاس، آیت‌الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضائیه صبح امروز در فرودگاه مرکز استان در جمع خبرنگاران گفت: در سفرهای استانی در کنار بررسی وضعیت قضایی استان، مشکلات احصا شده و برای حل آنها برنامه‌ریزی می‌شود.
 
وی با اعلام این مطلب، افزود: نفس حضور در سفرهای استانی برای بررسی وضعیت قضایی استان است.
 
رئیس قوه قضائیه اظهار داشت: آن دسته از مشکلاتی که در حین سفر امکان بر طرف شدن آن باشد بررسی و دستورات لازم برای بر طرف شدن آن صادر می‌شود و مابقی نیز در تهران مورد ارزیابی و تصمیم گیری قرار می‌گیرد.
 
وی یکی دیگر از اهداف سفر خود به استان لرستان را شرکت در همایشی که برای بزرگداشت مقام شهدای روحانی این استان برپا شده است عنوان کرد.
 
آملی لاریجانی ادامه داد: هر چند در این رهگذر دیدارهایی هم با خانواده شهدا، فرهیختگان و دانشجویان و کارمندان دستگاه قضا خواهیم داشت.
 
وی گفت: امیدواریم با انجام این سفرها خدمت‌رسانی مطلوبی به شهروندان انجام گیرد و ما هم به اندازه خودمان در این خدمت رسانی مؤثر باشیم.
 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=64544

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. خوش آمدی

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.