تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
7

بازداشتگاه موقت خرم آباد افتتاح شد

  • کد خبر : 64635
  • 29 بهمن 1393 - 9:47

  بازداشتگاه موقت شهرستان خرم آباد با حضور رئیس سازمان زندانهای کشور و مسئولان استانی افتتاح شد. به گزارش میرملاس ، بازداشتگاه موقت شهرستان خرم آباد پیش از ظهر  دیروز سه شنبه و با حضور رئیس سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور افتتاح شد. علی اصغر جهانگیر  رئیس سازمان زندان ها و […]

IMG15441675

 

بازداشتگاه موقت شهرستان خرم آباد با حضور رئیس سازمان زندانهای کشور و مسئولان استانی افتتاح شد.

به گزارش میرملاس ، بازداشتگاه موقت شهرستان خرم آباد پیش از ظهر  دیروز سه شنبه و با حضور رئیس سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور افتتاح شد.

علی اصغر جهانگیر  رئیس سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور در حاشیه افتتاح بازداشتگاه موقت شهرستان خرم آباد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: عملیات ساخت این بازداشتگاه از سال ۸۷ آغاز شد و در سال ۹۳ به پایان رسید.

وی اعتبار هزینه شده برای ساخت بازداشتگاه موقت خرم آباد را حدود دو میلیارد تومان برشمرد و بیان داشت: این بازداشتگاه با زیربنای هزار و ۵۵۰ متر و ظرفیت ۱۵۰ نفر در سال ۹۳ به بهره برداری رسید.

رئیس سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور به مشخصات فیزیکی پروژه بازداشتگاه موقت شهرستان خرم آباد اشاره کرد و افزود: کل مساحت این بازداشتگاه هزار و ۱۰۰ متر بوده و شامل ساختمانی سه طبقه است که در هر طبقه سه خوابگاه وجود دارد.

جهانگیر اضافه کرد: بازداشتگاه موقت شهرستان خرم آباد به منظور نگهداری زندانیانی که تا کمتر از یک ماه تحت قرار هستند ساخته شده است.

وی با بیان اینکه ساخت بازداشتگاه موقت برای شهرهای بالای ۲۰ هزار نفر جمعیت در دستور کار قرار گرفته است عنوان کرد: در شهرستان های الشتر، کوهدشت و پلدختر نیز ساخت بازداشتگاه پیش بینی شده است که عملیات ساخت بازداشتگاه موقت شهرستان پلدختر در سال ۹۴ استارت زده خواهد شد.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=64635

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. با سلام. وقتی این خبر رو دیدم خیلی خندم گرفت. استان های دیگه کارخانه و واحد تولیدی افتتاح می کنند استان ما …؟؟؟؟؟ اگه کارخانه ایی افتتاح بشه مطمئنا کمتر نیاز به بازداشتگاه هست. البته که باید هراستانی بازداشتگاه داشته باشه

  2. باسلام رییس قوه قضاییه وسایرمسولین استان بایستی به فکرپیشگیری ازوقوع جرم بااحداث کارخانه های صنعتی ووضعیت اشتغال برای خانواده ها باشند تامجرمین به علت جرم های مانند سرقت فروش مواد وسایر جرایم که مشکلاتی نه تنهابرای خانواده وجدایی انهاوفروپاشی کیان خانواده ومشکلات عدیده ای برای همشهریان وهم استانیهاوفراترازان برای هم وطنان درسراسرکشور نشوندواز همه مهمتربرای دستگاه قضاوضابطین انهاباعث پرداخت هزینه احداث بازداشگاه ونگهداری انهادرزندانهای سراسرکشورازلرستانیهاوباعرض پوزش ازهمشهریان از کوهدشتی ها پر نشودباتوجه به اینکه اکثرخانواده های کوهدشت دارای املاک کشاورزی البته دیم می باشنداین مهم یعنی احداث سد معشوره برای مشغول کردن نیروی کارجوان درراستای کشاورزی باکار مفید ومثبت هم برای خود وهم برای جامعه این شهررایاری کنندتانه مشکلی برای دستگاه قضاونه وقت دادگاه ونه پرشدن زندان وبازداشگاه شود

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.