تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
3

نبود امکانات و زیرساخت‌های مناسب باعث مهاجرت نخبگان از لرستان شده است

  • کد خبر : 64645
  • 29 بهمن 1393 - 13:43

  نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: نبود امکانات و زیرساخت‌های مناسب باعث مهاجرت نخبگان از لرستان به دیگر مناطق کشور شده است. به گزارش میرملاس به نقل از فارس ، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی در همایش دیدار نخبگان و عضوهای هیات علمی دانشگاه‌های لرستان با رئیس قوه قضائیه بیان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی ایران نویدبخش […]

2222

 

نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: نبود امکانات و زیرساخت‌های مناسب باعث مهاجرت نخبگان از لرستان به دیگر مناطق کشور شده است.

به گزارش میرملاس به نقل از فارس ، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی در همایش دیدار نخبگان و عضوهای هیات علمی دانشگاه‌های لرستان با رئیس قوه قضائیه بیان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی ایران نویدبخش آینده درخشانی برای بشریت بوده است و انقلاب اسلامی ایران فقط مردم ایران را بیدار نکرد بلکه منشا بیداری اسلامی بود و دنیا را دچار تغییر و تحول کرد به طوری که امروز مسئله مبارزه با استکبار جهانی و این که ملت‌ها سرنوشت خود را خودشان در دست بگیرند تبدیل به یک خواسته عمومی شده است.

امام جمعه خرم‌آباد تصریح کرد: پروش نیروهای مومن، متعهد، علمی و توانمند از دستاوردهای انقلاب اسلامی بوده و امروزه پرورش علم متناسب با نیازها یک الگو شده است و شاید ریشه دشمنی آمریکا و استکبار جهانی نیز همین باشد که می‌بیند ایران با این توانمندی‌های علمی که به دست آورده کشورهای دیگر را نیز به حرکت به سوی انقلاب وادار می‌کند.

وی گفت: انتظار می‌رود با توجه به خواسته مقام معظم رهبری نیروهایی پرورش پیدا کنند که در فراز انقلاب اسلامی باشند و اهداف بلند انقلاب را دنبال کنند.

میرعمادی به مسئله نوآوری‌ها و خلاقیت‌ها در علم اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب بر همین اساس دهه چهارم انقلاب را دهه پیشرفت و عدالت نامگذاری کرده است و این موضوع تنها با وجود نیروهای متعهد، علمی و توانمند محقق خواهد شد و به واقع مقام معظم رهبری انتظار ویژه‌ای از نخبگان علمی دارند.

نماینده ولی فقیه در لرستان اظهار کرد: در استان لرستان نیز جوانان نخبه و استعدادهای درخشانی داریم به عنوان مثال تعداد زیاد نخبگان در این استان باعث شد در همایش تجلیل از نخبگان لرستانی به نیابت از یاران امام زمان (عج) تنها از ۳۱۳ نفر از نخبگان استان تجلیل کنیم.

وی افزود: ما از نظر توانمندی نیروی انسانی در استان لرستان رتبه بالایی داریم اما متاسفانه به دلیل نبود امکانات و فراهم نبودن زیرساخت‌های مناسب شاهد مهاجرت نخبگان از استان لرستان به دیگر مناطق هستیم و متخصص‌های لرستانی در استان‌های دیگر خدمت می‌کنند در حالی که علاقمند به خدمت در استان خود می‌باشند ولی شرایط مناسب در این استان وجود ندارد.

میرعمادی خاطر نشان کرد: امیدواریم شاهد حمایت بیشتر از نخبگان و جوانان با  استعداد در استان لرستان باشیم تا بتوانند با استفاده از استعداد خود در استان خود خدمت کنند.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=64645

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. گفتم چرا ما را دعوت نکرده اند! پس اینطوری بوده.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.