تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
8

“ضرغام علی مدد” مدیر حراست دانشگاه آزاد واحد خرم آباد شد

  • کد خبر : 64700
  • 29 بهمن 1393 - 20:36

  به گزارش میرملاس ؛ دکتر یدالله ملکی دبیر هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان در مراسم معارفه مدیر جدید حراست واحد خرم آباد مطرح کرد: حراست ها باید با پرهیز از واکنش های خطی و جناحی به حقوق ذاتی وسازمانی همه پرسنل احترام بگذارند و بدون نگاه مچ گیرانه معیار های قانونی ،دینی […]

 

به گزارش میرملاس ؛ دکتر یدالله ملکی دبیر هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان در مراسم معارفه مدیر جدید حراست واحد خرم آباد مطرح کرد: حراست ها باید با پرهیز از واکنش های خطی و جناحی به حقوق ذاتی وسازمانی همه پرسنل احترام بگذارند و بدون نگاه مچ گیرانه معیار های قانونی ،دینی و اخلاقی را ملاک عمل قرار دهند به گونه ای که همه پرسنل حراست را مأمنی برای خود بدانند.

در جلسه ای با حضور دکتر یدالله ملکی دبیر هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان و رئیس واحد خرم اباد، دکتر بهروز دوستی معاون هماهنگی استان لرستان، مهندس اسدی قائم مقام حراست سازمان مرکزی ، رضوی معاون حراست استان لرستان و جمعی از معاونین و مدیران واحد خرم اباد ضمن قدردانی از زحمات دکتر حجت رفتاری در دوران تصدی مدیریت حراست واحد خرم آباد مهندس ضرغام علی مدد به عنوان مدیر جدید حراست این واحد دانشگاهی معرفی گردید.

در آغاز این جلسه دکتر یدالله ملکی دبیر هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان طی سخنانی حراست را دارای جایگاهی ویژه در هر مجموعه و سازمانی برشمرد گفت: حراست نقش برجسته ای در حفاظت از حیثیت و شأن و جایگاه هر مجموعه و سازمان دارد.

رئیس واحد خرم آباد در ادامه افزود: خوشبختانه امروز سیستم های امنیتی و حفاظتی ما هم از نظر کارآمدی و هم از نظر تطبیق الگو های رفتاری با آموزه های دینی بسیار رشد کرده و موفق بوده اند و ما شاهد تجلی ارزش های دینی و اخلاقی در عملکرد آن هستیم.

دکتر ملکی تصریح کرد: حراست ها باید با پرهیز از واکنش های خطی و جناحی به حقوق ذاتی وسازمانی همه پرسنل احترام بگذارند و بدون نگاه مچ گیرانه معیار های قانونی ،دینی و اخلاقی را ملاک عمل قرار دهند به گونه ای که همه پرسنل حراست را مأمنی برای خود بدانند.

دکتر ملکی تصریح کرد که نگاه سیستم امنیتی ما نگاهی مثبت است و همه بایستی کارهایمان را با الگو گرفتن از رفتار امام علی (ع) به انجام برسانیم که در این راستا نهج البلاغه می تواند بهترین منبع الگوهای رفتاری ما باشد.

سپس اسدی قائم مقام حراست سازمان مرکزی نیز طی سخنانی مهمترین وظیفه حراست را صیانت از سرمایه های مادی و معنوی دانشگاه برشمرد و گفت: با توجه به حضور اقشار مختلف در دانشگاه این وظیفه بسیار حساس تر و سنگین تر است.

اسدی در ادامه خاطر نشان کرد که یکی از مهمترین ویژگی های حراست فراجناحی عمل کردن و سالم سازی محیط در جهت پیشبرد اهداف عالی دانشگاه است و باید به عنوان بازوی واحد و کمک حال آن باشد تا بتواند دانشگاه را در رسیدن به اهدافش یاری نماید.

در بخش دیگری از این جلسه دکتر بهروز دوستی معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان نیز گفت: یکی از وظایف ذاتی حراست تلاش در راستای ارتقاء سیستم می باشد و باید به عنوان چشم بیدار مجموعه عمل کند.

دوستی با اشاره به توانمندی های بالای دانشگاه آزاد اسلامی گفت: خوشبختانه در واحد خرم آباد جهت گسترش تحصیلات تکمیلی و امر پژوهش و تبدیل علم به صنعت گام های بزرگی برداشته شده و در همین راستا حراست نیز باید تعامل خوبی در جهت این مسأله داشته و یک نگاه تخصصی به مجموعه داشته باشد.

در پایان این مراسم با تقدیر از دکتر رفتاری مدیر سابق حراست واحد خرم آباد ضرغام علی مدد به عنوان مدیر جدید حراست این واحد دانشگاهی معرفی گردید.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=64700

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 36در انتظار بررسی : 6انتشار یافته : ۳۰
  1. سلام مهندس جان تبریک عرض مینماییم انشاء الله موفق باشی

  2. مبارکه ان شاء الله ایشان فردی لایق و ارزشی است …

  3. درود بر حاج ضرغام علی مدد بزرگ مرد بی ادعا

  4. آقای علی مدد در مدت حضورش در مدیریت گزینش دانشگاه آزاد اسلانی خرم آباد هم منشاء خدمات خوبی برای دانشگاه بودند.انشاالله موفق باشند.

  5. حاج ضرغام مبارک باشد و ان شاءالله موفقووموید باشین

  6. تبریک مرد بی ادعا

  7. عرض تبریک خدمت آقای علی مدد

  8. درتوانایی شما شکی نیست،انشاالله که منشأ خیر وتحول باشید،سربلند وسرفراز باشید

  9. تبریک میگم حاج ضرغام ایشون لیاقت وتعهد این سمت را دارند

  10. حاج ض ضرغام مبارک باشه

  11. مبارک باشد

  12. ضمن تبریک به شما و تمام همکاران
    با توحه به شناحتی که از متانت
    و خصا یص اخلاقی حضرت عالی سراغ دارم
    برای شما عزت و سرفرازی آرزو مندم

  13. سلام. تبریک البته توانمندی ایشان بالاتر از این مقام است شایستگی وی بر کسی پوشیده نیست

  14. باسلام.خدمت شما دوست وهمکار گرامی تبریک وتهنیت عرص میکنم. ایشالله موفق باشید.

  15. ایشان فردی لایق و متعهد هستن مبارکه ..

  16. سلام ولی اولین بارمه میبینم عزل یا نصب یک مدیر حراست خبری میشه دانشگاه آزاده دیگه

  17. ضمن تشکر از شما بابت زحماتی که در دبیرخانه تشکل های سیاسی مذهبی دانشگاه آزاد داشتین ،امیدوارم در این قسمت هم موفق باشید…

    یا علی

  18. باسلام وتشکر از مسئولین محترم دانشگاه ازاد لرستان بابت این انتخاب شایسته وعرض تبریک محضر حاج ضرغام ،امیدوارم بإصداقت وشایستگی که همه از شما سراغ دارند در امور محوله موفق وسربلند باشید

  19. ایشان انسان متعهد و کارآمدی هستند انشالله موفق باشند

  20. مهندس موفق باشی

  21. درود برحاج ضرغام علی مدد مرد پاک و صادق و بردبار به امید موفقیت و سربلندی در پیشگاه حق تعالی

  22. حتما به جایی وصله که خبر انتصابش اینقدر آب و تاب میدن

  23. جناب آقای علیدمددی انتخاب شایسته شمارا تبریک عرض میکنم . لیاقت و شایستگی و امانت داری جنابعالی بر هیچکس پوشیده نیست .

  24. جناب مهندس علی مددی لیاقت وشا یستگی وامانت داری شما بر همه کسانیکه جنابعالی را میشناسند پوشیده نیست موفق باشید

  25. برادر نماینده است رومشکانی

  26. انصافا دکتر رفتاری هم زحمات زیادی کشیدن
    انشالله هم ایشان هم مهندس علی مدد موفق باشند

  27. برادر علی مدد ،سربلندی وسرافرازی شما آرزوی قلبی ماست .موفق ومؤ ید باشیدانشاالله.

  28. واقعادکتری عوض کردن وآدم بیسوادی جاش گذاشتن جای تاسف داره

  29. مدشده این بیسوادها اون از نماینده اینم از داداشش الاماشالله

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.