تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
4

رییس قوه قضاییه:از سرمایه گزاران حمایت می کنیم+گزارش تصویری اختصاصی از نشست خبری رییس دستگاه قضا

  • کد خبر : 64716
  • 30 بهمن 1393 - 1:09

    رئیس قوه قضائیه مهمترین اهداف سفرش را بررسی و رسیدگی به مشکلات دستگاه قضایی برشمرد.  به گزارش خبرنگار میرملاس،آیت الله آملی لاریجانی عصر چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه که در پاویون قدیمی فرودگاه خرم آباد برگزار شد،اظهار داشت:در جلسه ی امروز با مسئولان عالی قوه قضائیه ،دستگاه قضا از جوانب مختلف […]

 

 

رئیس قوه قضائیه مهمترین اهداف سفرش را بررسی و رسیدگی به مشکلات دستگاه قضایی برشمرد.

 به گزارش خبرنگار میرملاس،آیت الله آملی لاریجانی عصر چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه که در پاویون قدیمی فرودگاه خرم آباد برگزار شد،اظهار داشت:در جلسه ی امروز با مسئولان عالی قوه قضائیه ،دستگاه قضا از جوانب مختلف مورد بررسی واقع شده و در خصوص مشکلات و کاستی های این دستگاه تصمیم های مساعدی اتخاذ و قول داده شد کاستی های کارکنان دستگاه قضایی در حد نیاز برطرف شود.

 وی از جمله مشکلات دستگاه قضایی را کمبود فضاهای فیزیکی دستگاه قضایی و سازمان های تابعه در کل استان و نیاز آن ها به تعمیر و تجهیز این سازمان ها برشمرد و عنوان کرد: رفع این مشکلات در دستور کار دستگاه قضایی کل قرار خواهد گرفت.

 آملی لاریجانی تصریح کرد:در طی سفر به ۹ شهرستان و ۶ مسجد خرم آباد رسیدگی به مشکلات دستگاه های قضایی و کاستی های موجود ضمن دسته بندی و بررسی توسط مسوولان عالی قضایی بعمل آمد.

 وی عنوان کرد: در طی جلسه ای با نخبگان استان که هر کدام به نمایندگی شاخه ای مطالبی را مطرح نمودند و مشکلات خود را عنوان نمودند که برای کمک و تسهیل امور آن ها وعده مساعد داده شد و در حد توان پیگیری بعمل خواهد آمد.

 ایشان ضمن تاکید بر این نکته که دستگاه قضایی با تمام قوا  از سرمایه گذاری های سالم حمایت می کند، اشاره کرد:بررسی اموال توقیفی مفسدین اقتصادی استان را در دستور کار قرار خواهیم داد.

 رییس دستگاه قضا گفت:در جلسه ای که در شورای اداری برگزار شد وضعیت اقتصادی استان مورد بررسی قرار گرفت و  ۳ کارخانه در استان که غیر فعال هستند وضعیت آن ها پیگیری می شود و از طریق سرپرست دستگاه قضایی یا بانک ها که عمدتاً محکومُ له هستند بتوانیم آن ها را تعیین تکلیف کنیم.

 وی در ادامه بحث اشتغال استان را مورد بحث قرار داد و خاطر نشان کرد: استان لرستان نیاز به تحرکات خاصی دارد و استاندار محترم و فعال با هماهنگی میتواند وضع اشتغال استان را به حد مطلوبی برساند.

 ایشان در پایان اظهار داشت:بعد از حضور در گلزار شهدا ، باعث افتخارم بوده است که در ساحت مقدس خانواده های معظم شهدای روحانیت استان خصوصاً شهیدان رحیمی باشم و من این را برای خودم افتخاری می دانم که خدمت به مردمان عزیز،ولایت مدار،مهربان و متدین لرستان را انجام داده ام.

 

 

 

 

عکس و خبر : سیده یاسمن موسوی نژاد / میرملاس نیوز 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=64716

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳
  1. خدا سایه برادران لاریجانی را از سر مردم ایران کم نکندایشالله.

  2. خدایا سفر آقای لاریجانی به استان لرستان پر از خیر و برکت باشه شاید فکری به حال اشتغال استان بکنه و جوانان این استان را که به علت بیکاری ، همه در بند اسارت به سر میبرند (زندانی اند) گشایش و فرجی حاصل گردد. به امید خدا و سربلندی نظام مقدس……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

  3. کلمه سرمایه گذاران را اصلاح بفرملیید

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.