تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
5

مجمع نمایندگان استان بر عزل مدیرکل میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری لرستان تاکید کردند

  • کد خبر : 64728
  • 30 بهمن 1393 - 1:22

  به گزارش میر ملاس به نقل از وب سایت شخصی دکترایرج عبدی نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی: مجمع نمایندگان استان بر عزل مدیرکل میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری لرستان تاکید کردند.   در این اطلاعیه که ساعت ۲۳ و ۲۸ دقیقه سه‌شنبه ۲۹ بهمن‌ماه در وب سایت دکتر عبدی منتشر گردیده است، […]

 

به گزارش میر ملاس به نقل از وب سایت شخصی دکترایرج عبدی نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی: مجمع نمایندگان استان بر عزل مدیرکل میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری لرستان تاکید کردند.

 

در این اطلاعیه که ساعت ۲۳ و ۲۸ دقیقه سه‌شنبه ۲۹ بهمن‌ماه در وب سایت دکتر عبدی منتشر گردیده است، اعلام شده : پیرو هتاکی و رفتار غیر اخلاقی و خلاف شآن مدیرکل میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری استان لرستان در پاسخ به انتقاد قانونی دکتر ایرج عبدی از نحوه عملکرد و رفتار وی، در جلسه امروز مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی بر عزل این مدیر هتاک تاکید شد.در این جلسه آقای درویش امیری معاون پارلمانی و حقوقی سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشکری ایران با حضور در این جلسه ضمن عذرخواهی از جانب سازمان مذکور ،بر عزل سریع این مدیر هتاک تاکید کردند.

 

 لینک منبع :   http://irajabdi.ir/news/182/

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=64728

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 25در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲۵
  1. هر که با دکتر عبدی در افتاد برافتاد. زنده باد مجمع یک دل و هم صدای نمایندگان لرستان
    این نتیجه هم دلی و همراهی نمایندگان محترم میباشد . اتفاقی که در لرستان بی سابقه است. درود بر شما

  2. اگر خاظر مبارکتان باشد در دوره های گذشته نمایندگان استان سایه هم رو با تیر میزدند!

    اما این بهترین دست آورد ی است که به وجود آمده و امیدواریم ادامه داشته و مثمر ثمر شود.
    ما همیشه از دموکراسی حرف میزنیم اما این مشق خوبی خواهد بود.

    و ای کاش همین نمایندگان همین تیم قدری حمایت شود تا در دوره بعدی (لیگ جدید! ) برای استان خیر و برکت داشته باشد. به نمایندگان بایستی تبریک گفت .

    • ای کاش به جای این وحدت های شخصیو ، یه کمی وحدت برای استان داشتن و مشکلات استان را پیگیری میکردند
      ای کاش .!!!

    • این اتحاد نمایندگان تا حالا هم گره ای از بیشمار مشکلات استان باز کرده جناب برزن خان

  3. کاش این مجمع جهت رفع مشکلات مردم در این چند سال یکبار بیانیه صادر میکرد

    • …..و صد البته این ریشه در فرهنگ غنی! ما دارد ! وقتی به قاتل میگوییم پیا نازار , پیا دیاری !!
      پس به آدم هتاک باید گفت شجاع نترس سردار و ….

      میدونید مشکل کجاست؟ مشکل لرستان نگاه و فرهنگ ماست ! نه دکتر عبدی و نه مدیران !!

      وقتی گستاخی یک شخص برای شما نشانه شجاعته پس وای بر لرستان !! افسوس و صد افسوس

      زود قضاوت کردن و موضع خصمانه گرفتن در بین برادران و فامیل ؛ در لرستان امری عادی است !؟
      این ره که میروی به ترکستانست . لطفا بدون غرض و مرض و با سنجش معیار صحبت و ابراز عقیده کنید.
      همین مدیر شجاع ! چند وقت پیش با یک خبر نگار چنان واکنش گستاخانه ای رو انجام داد فقط در شان خودش بود وبس …..

    • احسنت

  4. باز هم متاسفانه نمایندگان کم صبر و بی حوصله ما تاب انتقاد هر چند تند رو نداشتند !!! ای کاش این همدلی در عمران و آبادانی استان وجود داشت !!!

    • متاسفانه نماینده مذکور بجای پذیرفتن مناظره و طفره رفتن از واقعیت و بجای اینکه در این چند روز با حضور رئیس قوه قضاییه برای رفع بیکاری تلاش کند، تمام تلاش خود را بر عزل مدیر کل میراث فرهنگی بکار گرفته است…. دست مریزاد

  5. مهاجر هر کجا باشد به خاطر شجاعت و عدم دلبستگی به کرسی ریاست و با نیت خدمت به مردم برای همیشه الگوی تمام عیار برای سایر مدیران خواهد بود و شجاعت او برای همیشه در اذهان ماندگار خواهند ماند

  6. درودبرشجاعت وشهامت مدیرکل میراث فرهنگی

  7. کاش عبدی خود از پس حرف های این آقای مدیر بر مى آمد و به جای اینکه نمایندگان مجلس را وارد ماجرا کند جواب معقولی در زمینه ادعای مدیر میراث در باب تپه دارایی و هویت کسی که معرفی کرده و گزینه هایش برای معاونین میراث و ماجرا نهر ناصری جواب مى داد چون به فرض اینکه این مدیر فردا هم عوض شود این ابهامات باقی خواهند بود

  8. مدیرکل هتاک باید هر چه سریعتر عزل شود .

  9. درود بر اقتدار و درایت وشجاعت آقای مهاجری نژاد

  10. کار بسیار عالی بود واقعا بی ادبانه حرف زده بود

  11. درود برشجاعتت جناب مهاجری نژاد واقعا به این مدیرکل نترس

  12. تصمیم نمایندگان استان خیلی بجا است مدیران بایست ادب واخلاق اداری را رعایت کنند بنظر من باید زودتر عزل شود

  13. مدیران خادمین مردم هستند نه ولی نعمت ایشان .پس باید تمام تلاش را برای خدمت به کار بگیرند . چرا توهین مدیرکل به قوم لر و خانم خبرنگار کیهان که از نظر قانونی مصونیت دارد از طرف هم استانیها مورد تشویق قرار میگیرد. استان ما آسانسور ترقی مدیرا غیربومی نیست که خودی نشان بدهند و با بی اعتنایی توهین هم بکنند

    • باسلام خدمت کلیه مخاطبین ومدیرسایت ارزشمندمیرملاس وگلایه ازاینکه کامنت قبلی مارو درج نفرموده اید به جناب شهروند عرض می نمایم:انصاف داشته باشید وخدارادر نظر داشته باشید جریان برخورد وبقول شما “توهین”مدیر لایق وتوانمند میراث فرهنگی به خبرنگار کیهان طبق گفته کسانی در آن جلسه بوده اند این بوده :این خانم خبرنگار برخلاف شرح وظایف خود درحضور آقای سلطانی فرمعاون رئیس جمهور ورئیس سازمان میراث فرهنگی ،اقدام به زیرآب زنی وایراد حرفهای خلاف واقع به مدیر میراث می نمایند وطبیعیست باید به کسی که وارد موضوعی شده که نه به او نه به شغل او ربط دارد برخورد شود.شماهم آقای شهروند کاش اسم اصلی خودتان را می گذاشتیدتامعلوم شودچقدازآقای عبدی متنعم شده ای!! که کاسه داغتر ازآش شده ای؟

  14. چرا تلاش و همت نمایندگان را زیر پا لگد مال میکنید . بیکاری لرستان در طی بیش از سی سال بوجود آمده و امکان اینکه در طی ۴ سال از بین برود از محالات است ولی تلاش نمایندگان ستودنی است اینقدر با عینک منفی بینی عقاید غلط خودتان را به خورد مردم ندهید. اگر از عملکرد نمایندگان اطلاعی ندارید اینقدر آزاده باشید که به خود اجازه بدهید و پرسش کنید تا قانع شوید . کمی انصاف برای زندگی ما نیاز است.

  15. نمونه ای از تلاش دکتر عبدی در زمان نمایندگی راه اندازی گلخانه روستای دارایی است که ده سال متروکه مانده بود الان فعال است و از جوانان روستایی حداقل ۵۰ نفر مشغول هستند و محصول ارگانیک تولید و به خارج از کشور صادر میشود . این یک نمونه از فعالیت ایشان است و البته بقیه نمایندگان هم بسیار تلاش میکنند.

  16. کاش کمی بیاندیشیم
    کاش کمی به جواب و اعتراض اعتقاد داشته باشیم
    بدون شک تاریخ این میراث … را در دل خود نگه خواهد داشت

  17. رفتن جناب آقای مهاجری نژاد را دقیقا”مانند رفتن مورگان شوستر حقوقدان، ناشر و کارشناس مالی آمریکایی که با درخواست مجلس و دولت مشروطه برای سامان بخشیدن به امور مالی به خزانه‌داری کل در ایران منصوب شد می بینم .اوهم فردی کاردان وباصداقت بود ودرمیان روشنفکران وعامه مردم محبوبیت زیادی داشت وبخاطر باج ندادن به دولتهای زیاده خواه روس وانگلیس مجبوربه ترک ایران شد!عارف قزوینی شاعر ملی وآزادیخواه مشهور درباره ایشان تصنیفی ساخت واجراکرد:

    ننگ آن خانه که مهمان ز سرخوان برود جان نثارش کن و مگذار که مهمان برود
    گر رود شوستر از ایران، رود ایران بر باد ای جوانان مگذارید که ایران برود.
    ای استاندار دلسوز ای مسئولین و ای جوانان، ای تحصیلکرده ها ،ای کسانیکه دل در گرو آبادانی وپیشرفت لرستان دارید نگذارید نگذارید مهاجری نژاد از لرستان برود این بدعت بدی است این دفاع ازحق است.

  18. با ظر اقای حسن زاده موافقم و اقای مهاجری نژاد را انسانی شجاع و با لیاقت میدانم و عبدی را انسانی …

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.