کد خبر : 64805
تاریخ انتشار : ۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۲
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 1,762 بازدید

عکس روز میرملاس / بدون شرح !

   تصویری از مراسم ترحیم مادر گرامی “محمد محمد زاده ” در مسجد نور تهران – امروز یکم اسفند ماه 93      

photo_2015-03-01_16-19-11

 

 تصویری از مراسم ترحیم مادر گرامی “محمد محمد زاده ” در مسجد نور تهران – امروز یکم اسفند ماه 93

 

 

 

درج شده توسط : امین آزادبخت (مدیر سایت )

دیدگاه ها

ناشناس در گفته :

آقاي أزادبخت
اگر از اين مراسم گزارش تصويري هم داريد منتشر كنيد متشكرم

[پاسخ]

الشتری در گفته :

چه عجب پیریایی واسماعیل دوستی پس جنگ زرگری بود

[پاسخ]

خدارحمت کندروح پاک واله گرام مادرمحمدزاده را
اماراجع ب اين عکس چيزى براگفتن ندارم جزاينکه بگوىيم حافظااسرارالهى رو کس نمى داند خموش

[پاسخ]

علی پاسخ در تاريخ دوشنبه ۴ اسفند , ۱۳۹۳ ۱۶:۴۸:

کنارهم نشستن چه ربطی به اختلاف سلیقه و اختلاف نظر دارد
باید یاد بگیریم که ضمن اختلاف سلیقه در کنار هم باشیم

[پاسخ]

دانشگاهی در گفته :

با سلام روابط اجتماعی افراد با نگرش های سیاسی آنها خیلی ارتباط ندارد و ممکن است حتی 2 برادر نگرش و خط مشی سیاسی متفاوت داشته باشند و این مساله نشان از بلوغ اجتماعی افراد دارد بنابر این این عکس خیلی تعجب برانگیز نیست

[پاسخ]

یونس درویشی در گفته :

جنگ زرگری درکارنیست هرسه جناح راست هستند.

[پاسخ]

شکری پاسخ در تاريخ شنبه ۲ اسفند , ۱۳۹۳ ۱۳:۲۹:

سلام و درود
با این عقیده به طور کامل موافقم
اصولگرا تر و محافطه کارتر هم جناب اسماعیل دوستی است.

[پاسخ]

سوری در گفته :

واقعا جای تعجب دارد بغل دست هم نشستن و نامه های تند به همدیگر برای هردو نفر متاسفم

[پاسخ]

مقیم تهران پاسخ در تاريخ شنبه ۲ اسفند , ۱۳۹۳ ۱۱:۳۱:

آقای سوری حتما اگه شما بودید در مسجد ( خانه خدا) با بردار دینیت حال با هر تفکر و خط مشی درگیر میشدید.؟؟؟!!!!!
مسلما این تصویر فقط درک و شعور بالای این افراد رو میرسونه نه چیزی دیگه

[پاسخ]

رضا شفیعی از تهران در گفته :

بنده خودم در آن مجلس حضور داشتم علی رغم میل باطنی و به صورت اتفاقی اقایون دوستی و پیریایی نزد هم نشستند و این در حالی هست که بعد از چند دقیقه و با وارد شدن آقای ملکشاهی بلافاصله آقای دوستی در بغل دست آقای ملکشاهی قرار گرفت.

[پاسخ]

آشنا پاسخ در تاريخ شنبه ۲ اسفند , ۱۳۹۳ ۱۳:۳۲:

دوستی پیرو جناب ملکشاهی است، حق هم همین است که با حضور نماینده محترم و دوست داشتنی، جناب دوستی به خدمت ایشان بشتابند.
یک سوال از جناب دوستی دارم:
اینکه با همه درساخته ای یعنی چه؟

[پاسخ]

ناشناس پاسخ در تاريخ شنبه ۲ اسفند , ۱۳۹۳ ۱۹:۲۲:

آشنا جان !
دلم برايت سوخت …. نگرانت شدم
هرجا ميري تهمتي و توهيني به دوستي نثار ميكني؟
راستش را بگو دوستي چكارت كرده ؟ چه خاطره بدي از او داري ؟ بگو ما هم بدانيم شايد مشكلت را چاره كنيم . دوستي پيرو ملكشاهي است؟ مطمئني معني پيرو را ميداني؟ دوستي با همه درساخته ! ميداني سازش يعني چه؟ دوستي اگر سازش ميكرد آن نامه را نمينوشت به پيريايي. حالت خوب نيست ظاهراً . نگرانت شدم. آدم براي ناخوشي غريبه ها هم ناراحت ميشود شما كه آشنايي…! امشب ختم امن يجيب برات ميگرم كه شايد بهبودي هرچند نسبي حاصل شود انشالله . نگرانت شدم خيلي

[پاسخ]

حمیدزادبخت در گفته :

جناب آقای محمدزاده
با نهایت تاثر و تاسف درگذشت مادرگرامیتان را تسلیت و تعزیت عرض نموده و از خداوند تبارک و تعالی برای آن مرحومه علو درجات و رحمت واسعه و برای شما و سایر بازماندگان صبر و بردباری مسئلت دارم.

[پاسخ]

................... در گفته :

چرا نسبت به این مسائل دروغ ونفاق می پراکنید من از اول جلسه حضور داشتم به محض ورود آقای دوستی آقای پیریایی به استقبال آمدند وباایشان خیلی شوخی کردند سپس آقایان شیخ علی قبادی وهادی قبادی به جمعشان پیوستند وبا هم خندیدند.درمیان کش وقوس ها روسیاهی برای گروهی منسجم ماند که درشب های اخیر هجمه وسیعی به نام دوستی با پیریایی علیه آقای دوستی درفضای مجازی شکل دادند.شرمشان باد که اینگونه هیزم در آتش ریختند تا به خیال خود آبی در آسیابشان بریزند.زهی خیال باطل.درود بر دوستی اصلاح طلب ومهربان سلام بر پیریایی مهروز

[پاسخ]

مقیم تهران پاسخ در تاريخ شنبه ۲ اسفند , ۱۳۹۳ ۱۱:۳۳:

درود بر شما
مسلما این تصویر فقط درک و شعور بالای این افراد رو میرسونه نه چیزی دیگه

[پاسخ]

1 پاسخ در تاريخ شنبه ۲ اسفند , ۱۳۹۳ ۱۳:۰۲:

به املای متن تان توجه می کردید.

[پاسخ]

پاسخ پاسخ در تاريخ شنبه ۲ اسفند , ۱۳۹۳ ۱۳:۰۴:

شما نامه های بین اقای دوستی و اقای پیریایی را دروغ می پندارید؟
شما یا از احمدی نژدی هایی هسید که عادت به ندیدن واقعیات دارند یا طرفداری کور کورانه می کنید.اصل کتابت نامه واقعیت دارد اما این باطن اقایان در عکس است که چیزی متفاوت با ظاهرشان می باشد و جنگ زر گری به راه انداخته اند.

[پاسخ]

محمدی در گفته :

عکس بالا جهت اطلاع آقای عباس نورمحمدی

[پاسخ]

کاش به قرانی که میخوانن عمل کنن…

[پاسخ]

مراددرویشی در گفته :

محضربرادرعزیزوارجمندم جناب آقای محمدزاده تسلیت عرض می نمایم خداوند به ایشان وبازماندگان صبروسلامتی عنایت فرماید

[پاسخ]

حسن در گفته :

جناب آزادبخت سلام
از گزارش تصویری خبری نشد

[پاسخ]

مجید در گفته :

به هرحال همگان از وضعیت اقای دوستی مطلع هستند. ایشان برای نماینده شدن در کرج به هر دری می زنند.

[پاسخ]

تاسف در گفته :

من مید.نم این کامنتم نمیزاری اقای ….
ولی واسه خودمون متاسفم که این همه برامون مهمه کی پیش کی نشسته
از ماست……

[پاسخ]

ازادبخت در گفته :

این عکس بدون شرح نشان میدهد که فقط مردمند که ضرر میکنند

[پاسخ]

بذر نفاق را این اقایان بین اصلاحطلبان پاشیدند وبا منفعت شخصی تغییر چهره میدهند انچه الان همه شاهد ان هستید

[پاسخ]

میلاد در گفته :

مردم کوهدشت ببینید چطور با ذهن و فکر شما بازی میشود. اینها همونایی ان که قرار مناظره میذارن و جنگ رسانه ای راه انداختن. دیدید بازیچه چه کسانی هستیم

[پاسخ]

عادل در گفته :

سلام اقاي مدير سايت عكس شمادرنگاه اول بوي تفرقه مي دهد.اما اگر چند لحظه دقت كني متوجه مي شويدكه انان وجه مشتركي ندارندپس حرفي هم باهم ندارند چون هرسه نفر دربين جمعيت خودشان رامشغول مطالعه كرده اند.

[پاسخ]

حسن پاسخ در تاريخ شنبه ۲ اسفند , ۱۳۹۳ ۱۴:۴۰:

بابا فاتحه است قرآن می خوانند

[پاسخ]

کوهدشتیهای مقیم تهران در گفته :

سلام
فقط علی امامی راد
دوستان مطمئن باشید فقط امامی روی دوستی وتعصب به مردمان دیارش مردانه میماند و پایبند است

[پاسخ]

دوست قدیمی پاسخ در تاريخ شنبه ۲ اسفند , ۱۳۹۳ ۱۵:۳۹:

کاملا برعکس فرمودید دوست عزیز

[پاسخ]

گراوند پاسخ در تاريخ سه شنبه ۱۲ اسفند , ۱۳۹۳ ۱۴:۰۶:

واقعا امامی ازهمه اینهامردتره وباانصافه

[پاسخ]

محمد در گفته :

دکتر شریعتی : جنگ بین کسانی که با هم میجنگند بدون آنکه همدیگر را بشناسند ، برای کسانی که با همدیگر نمی جنگند اما یکدیگر را می شناسند . مثال ما موکلین آقایان است که تو سایت ها به خاطر آقایون به سر و کله هم میپریم و خودشون با هم کاملا راحتند

[پاسخ]

کونانى در گفته :

آقاى آزادبخت مگه من چى گفتم که کامنتمو نمى زارى مگه اىنکه مردم بجاى 30سال باندبازى به فکر منافع شهرشون باشن تا ابرشون همجا نره.

[پاسخ]

احسان در گفته :

سلام دوستان. از برخی مطالب تعجب میکنم اگر دونفر باهم اختلاف سلیقه داشته باشند باید به روی هم شمشیر بکشند در تمام دنیا رقبای سیاسب در محافل عمومی با روی گشاده با هم برخورد میکنند واین نشان رشد وبلوغ سیاسی است نه چیزی که بهضی آقایون مطرح میکنند. راستی آقای شفیعی با گفتن این مطالب از ناحیه شما خیلی تعجب کردم این مطالب از شما بعید بود برادر اتفاقا درکنار هم نشستم علی رغم اختلاف سلیقه نشان از رشد فهم سیاسی متکی بر عقل و درایت دارد

[پاسخ]

امیر سخاوت در گفته :

قط امامی راد- راد مرد صادق و مردم دوست

[پاسخ]

بهلول در گفته :

تا بوده چنین بوده ولی زمان مردم را داناتر و آقایان را محبوس در گذشته کرده است . اما من اطمینان دارم باز هم گول خواهید خورد. وبازهم کوهدشت وبازهم انتخابات وبازهم دل صاف مردمان این دیار…… دانای چیز خوبی است اما دریغ….

[پاسخ]

مهدی گراوند در گفته :

دورود بر امامی بزرگ مرد کوهدشت

[پاسخ]

787 پاسخ در تاريخ یکشنبه ۳ اسفند , ۱۳۹۳ ۰۸:۳۷:

چه ربطی داره کی از امامی تو حرف زد

[پاسخ]

محمدی در گفته :

در استانه انتخابات این جور رفتارهای سیاسی امری کاملا عادی و صرفا خوراک تبلیغاتیست

مگر میشود گفت اینا دشمن همند باید خیلی ساده باشی بگی اینا بخاطر مردم جنگ خروس راه انداختن

[پاسخ]

هادی گراوند در گفته :

باسلام وعرض تسلیت خدمت خانواده های محترم محمدزاده درگذشت والده محترمتان راقلباتسلیت عرض نموده واز خداوند متعال برای بازماندگان طلب صبرواجروبرای آن مرحومه مکرمه علودرجات راخواهان وخواستداریم/ حقادرزمان حدود20سال همسایگی جزخوبی ازایشان دیده نشدومصداق ((اللهم انالانعتم منه الاخیرا))بودندروحشان بااهلبیت علیهم السلام محشورباد.

[پاسخ]