تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
7

توکلی/ معادن الیگودرز در میدان رقابت سنگ‌های تزئینی دچار رکود شده اند

  • کد خبر : 6481
  • 21 تیر 1391 - 8:48

  نماینده الیگودرز گفت:معادن الیگودرز در میدان رقابت با سنگ‌های تزئینی به دلیل نداشتن بازار خرید دچار رکود شده‌اند. به گزارش میرملاس نیوز؛ محمد تقی توکلی در این رابطه به خانه ملت افزود: در رابطه با وضعیت معادن الیگودرز، اعلام کرد: معادن الیگودرز زمانی بهترین سنگ‌ کشور را از لحاظ رنگ و نوع ارائه می‌کرد […]

 

نماینده الیگودرز گفت:معادن الیگودرز در میدان رقابت با سنگ‌های تزئینی به دلیل نداشتن بازار خرید دچار رکود شده‌اند.

به گزارش میرملاس نیوز؛ محمد تقی توکلی در این رابطه به خانه ملت افزود: در رابطه با وضعیت معادن الیگودرز، اعلام کرد: معادن الیگودرز زمانی بهترین سنگ‌ کشور را از لحاظ رنگ و نوع ارائه می‌کرد که با توجه به استفاده درساختمان‌ها بازار خوبی نیز داشت.

نماینده الیگودرز با اشاره سنگ‌هایی از نوع چینی در الیگودرز، گفت: سنگ‌های سفیدی که در ساختمان‌ها استفاده می شود اکثراً متعلق به الیگودرز هستند.

وی با بیان این‌که ۲۴ درصد تولید سنگ‌ ساختمانی در استان لرستان است، گفت: ۷۰ درصد تولید سنگ لرستان در الیگودرز متمرکز شده است.

عضو کمیسیون کشاورزی آب و منابع طبیعی مجلس نهم با اشاره به وجود ۱۸۰ دهنه معدن در الیگودرز و پتانسیل سرمایه‌گذاری در این بخش، گفت: افزایش حامل‌های انرژی باعث شده تا قیمت سنگ نیز بالا برود و در نهایت باعث رکود بازار سنگ در رقابت با دیگر سنگ‌های تزئینی شده است.

توکلی مطرح کرد: به طور نمونه، سنگ گرانیت سبز و خاکستری که در بازار خرید بیشتری دارند باعث رکود سنگ الیگودرز و افت آن شده است.

نماینده الیگودرز افزود: هزینه‌های بالا منجر به کاهش درآمد سرمایه گذاران شده است و درنهایت اکثر معادن به حالت رکود دربایند.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=6481

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.