تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
7

لرستان یکی از پنج استان امن کشور است/ ایجاد احساس امنیت یک وظیفه همگانی است

  • کد خبر : 6488
  • 21 تیر 1391 - 9:31

 جانشین فرماندهی ناجا، با بیان اینکه لرستان جزو پنج استان امن کشور است و از جایگاه بسیار خوبی به لحاظ شاخص های امنیتی برخوردار می باشد گفت: ایجاد احساس امنیت در جامعه یک وظیفه همگانی است. به گزارش میرملاس نیوز؛ سردار احمدرضا رادان سه شنبه ظهر در حاشیه همایش ملی ‘احساس امنیت، نظم و امنیت’ […]

 جانشین فرماندهی ناجا، با بیان اینکه لرستان جزو پنج استان امن کشور است و از جایگاه بسیار خوبی به لحاظ شاخص های امنیتی برخوردار می باشد گفت: ایجاد احساس امنیت در جامعه یک وظیفه همگانی است.

به گزارش میرملاس نیوز؛ سردار احمدرضا رادان سه شنبه ظهر در حاشیه همایش ملی ‘احساس امنیت، نظم و امنیت’ در خرم آباد در پاسخ به سئوال خبرنگاران افزود: هر چند که لرستان جزو پنج استان نخست کشور از نظر امنیت می باشد اما از نظر احساس امنیت در این جایگاه قرار ندارد.

وی افزود: در استان لرستان برای افزایش احساس امنیت باید به مولفه هایی چون شغل، درآمد، فرهنگ و جغرافیا توجه کرد. سردار رادان گفت:استان لرستان با برخورداری از فرهنگ غنی ، می تواند از نظر احساس امنیت از جایگاه برتری در کشور برخوردار باشد به شرط اینکه به مولفه های فوق توجه شود.

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی همچنین گفت:اگر بخواهیم از تولید ملی ، کار و سرمایه ایرانی حمایت کنیم قطعا یکی از موارد مهم مقابله جدی با پدیده قاچاق کالا است. وی همچنین در خصوص اقدامات صورت گرفته در مرزهای کشور گفت:با نگاه مستقل به مرزها ،می توان گفت که در مناطق مرزی شمال غرب و جنوب شرق کشور کنترل نسبتا خوب است اما کافی نیست که با اختصاص اعتبارات بیشتر می توان ضریب کنترل در این مناطق مرزی را همچنان بالا برد.

وی اظهار داشت:در مناطق مرزی شمال سیستان و بلوچستان انسداد به طور کامل انجام شده و در بخش جنوبی این استان از تردد خودروهای حامل کالای قاچاق جلوگیری شده است. جانشین فرماندهی نیروی انتظامی گفت:بودجه دفاعی امسال به مرزهای آبی کشور اختصاص یافته تا غلبه بیشتری بر قاچاق کالا در آبها داشته باشیم.

 سردار رادان برای شرکت در همایش ملی احساس امنیت ، نظم و امنیت روز سه شنبه به لرستان سفر کرد.

این همایش با حضور رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ، جانشین فرماندهی نیروی انتظامی ، استاندار لرستان و نیز جمعی از اساتید و صاحب نظران از سراسر کشور برگزار شد.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=6488

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 5در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۴
  1. سالهاست این بزرگواران می گویند لرستان یکی از استانهای امن کشور است
    همین شهر ما را در نظر بگیرید با کوچکترین درگیری انواع اسلحه به میدان می آید و شهر صحنه ی نبرد می شود
    استانی که شب هنگام خانه های مردم را به رگبار می بندند کجایش امن است
    همین یک مورد را اگر در نظر بگیریم کوهدشت یکی از نا امن ترین شهر های جهان خواهد بود

  2. کوهدشت خود حکایتی غریب دارد..زیرا از دیرباز مامن انسانهای بزرگ و خودساخته ای چون اسدالله امیرپور ،غلام حسین رضایی، و دیگر ناماوران عرصه ی ادب و فرهنگ بوده ودر عین حال شرورترین افراد را نیز در خود پرورده است در هر دو سو قدرت شگرفی میبینیم که حاکی از روح پرقدرت کوهدشتیان است این مردمان استوار در پهندشت زاگرس و شیران لک..باید مدیریت شوند این همه نیرو که میتوانند بر ستیغ ها باییستند….

  3. باور کنین من خدمت مقدس سربازی ام در استان سیستان و بلوچستان بوده است اگه می گفتند اونجا استان اول کشور از نظر امنیت است جای هیچگونه بحثی نبود اما در شهرستان کوهدشت بخش رومشکان باور کنید شبانه افراد شرور وارد خونه های مردم می شوند و به سوی مردم تیراندازی می کنن…
    باور کنین که کوهدشت یکی از نا امن ترین شهر های جهان است.

  4. کو هدشت نا امن ترین جای دنیاست اینو همه میدونن

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.