تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
5

نمایشگاه مد و لباس در خرم آباد افتتاح شد

  • کد خبر : 64903
  • 03 اسفند 1393 - 10:24

  نمایشگاه مد و لباس در محل مجتمع فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرم آباد افتتاح شد. به گزارش میرملاس به نقل ازمهر، نمایشگاه مد و لباس پیش از ظهر شنبه با حضور مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی […]

790353

 

نمایشگاه مد و لباس در محل مجتمع فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرم آباد افتتاح شد.

به گزارش میرملاس به نقل ازمهر، نمایشگاه مد و لباس پیش از ظهر شنبه با حضور مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان و جمعی از کارشناسان هنری استان در محل نگارخانه سرو افتتاح شد.

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در حاشیه افتتاح این نمایشگاه به خبرنگار مهر گفت: این نمایشگاه در راستای سیاست های وزارت ارشاد مبنی بر ترویج و گسترش طراحی مد و لباس ایرانی – اسلامی برگزار شده است.

فرید رحمتی افزود: در این نمایشگاه مد و لباس، تولیدات و کارهای مریم احمدی به نمایش گذاشته شده است.

وی به نمایش ۲۸ اثر از این هنرمند طراح لرستانی در نمایشگاه مد و لباس خرم آباد اشاره کرد و بیان داشت: از این تعداد پنج اثر مریم احمدی ثبت ملی شده است.

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان عنوان کرد: هدف از برپایی این نمایشگاه مد و لباس ترویج الگوی ایرانی – اسلامی مد و لباس با رویکرد تقویت لباس های سنتی و محلی است.

رحمتی افزود: این نمایشگاه از دوم تا پنجم اسفندماه دایر بوده و به علت تنوع کارهای ارائه شده در نمایشگاه بانوان لرستانی می توانند با حضور در این نمایشگاه لباس های مورد نظر خود را تهیه کنند.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=64903

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.