تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
6

قانون اساسی در تمام مناطق باید عادلانه اجرایی شود/ امکانات زیربنایی در تمام مناطق باید عادلانه تقسیم گردد

  • کد خبر : 6493
  • 21 تیر 1391 - 9:42

    نماینده مردم کوهدشت در مجلس با بیان اینکه قانون اساسی در تمام مناطق باید عادلانه اجرا شودگفت: امکانات زیربنایی و زیرساختی در تمام مناطق به خصوص در مناطق کمتر برخوردار عادلانه تقسیم گردد. به گزارش میرملاس نیوز؛ الهیار ملکشاهی در حاشیه مراسم افتتاح گاز رسانی به روستای خوشناموند کوهدشت،افزود:مردم کوهدشت از با اصالت […]

 

 

نماینده مردم کوهدشت در مجلس با بیان اینکه قانون اساسی در تمام مناطق باید عادلانه اجرا شودگفت: امکانات زیربنایی و زیرساختی در تمام مناطق به خصوص در مناطق کمتر برخوردار عادلانه تقسیم گردد.

به گزارش میرملاس نیوز؛ الهیار ملکشاهی در حاشیه مراسم افتتاح گاز رسانی به روستای خوشناموند کوهدشت،افزود:مردم کوهدشت از با اصالت ترین اقوام ایرانی هستند و آمار جرم وجرائم خشن در این شهرستان بسیار پایین است اما احساس ناامنی در این شهرستان جز رتبه های اول کشور است.

وی یادآور شد: در بیرون از شهرستان کوهدشت احساس می شود هرروز کشت و کشتار در این شهر اتفاق می افتد و این عوامل باعث شده که بستر سرمایه گذاری در شهرستان از بین برود در صورتی که بحث امنیت با احساس نا امنی بسیار فرق می کند.

رئیس کمیسیون تحقیق مجلس خاطر نشان کرد:این احساس ناامنی یک احساس غیر واقعی است و باید در سایه برادری و وحدت کاری کنیم که در بیرون از شهرستان علیه ما تبلیغ صورت نگیرد و اگر درگیری کوچکی نیزاتقاق می افتد آن را تبلیغاتی نکنیم.

الهیار ملکشاهی با بیان اینکه در همه ی نقاط و اعصار ممکن است تنش و درگیری وجود داشته باشد افزود:ما نباید این تنش ها را گسترده کنیم زیرا با این کار فقط به افزایش بیکاری در شهرستان کمک کرده ایم زیرا زمینه های سرمایه گذاری به وجود نخواهد آمد.

وی با اشاره به اینکه روح قانون اساسی عدالت محوری است نه تبعیض،اظهار کرد:اگر عدالت درست صورت می گرفت هر کوهدشتی باید به اندازه یک شیرازی یا یک اصفهانی از منابع ملی بهره مند می شد،نرخ بیکاری در آن مثل سایر شهر های دیگر بود و یا کارخانجات نیز در این شهرستان توسعه می یافت.

نماینده مردم کوهدشت اذعان کرد:قانون اساسی باید عادلانه اجرا شود و درمنطقی که ضعیف تر می باشند توجه بیشتری داشته باشند تا آنها نیز هم تراز سایر مناطق رشد وتوسعه داشته باشند.

الهیار ملکشاهی افزود: در کوهدشت باید یک جهشی ایجاد شود زیرا ما عقب هستیم و نباید از قافله عقب بمانیم و در بحث راهها که بسیار مهم و هزینه بر بوده کارهای خوبی صورت گرفته وبه لطف خدا وضعیت راهها در کوهدشت رونق پیدا خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=6493

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 6در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۶
  1. جا داره از طرف مردم کوهدشت بخاطر پوشش مناسب فعالیتهای نماینده شهرمون از تمام پرسنل میرملاس تشکر کنم.امیدوارم در تمام مراحل زندگی موفق و سعادتمند باشید.

  2. تبلیغات منفی علیه کوهدشت ،غالبن توسط لرهای خرم آباد است که از شکوفایی بزرگترین شهر لک نشین واهمع دارند

  3. موفق باشی آقای ملکشاهی یه فکری هم برای جاده های منطقه طرهان بکن

  4. اقای ملکشاهی این از اقدامات نمایده قبلی بود مشکل گاز رسانی به بخش درب گنبد را حل کنید .تشکر از میر ملاس

  5. تصویری که از شهرمون تو ذهن مردم هستش واقعا وحشتناکه
    واقعا من نمیدونم باید چی بگم

  6. کوهدشت شهری که قدمت ۱۲هزارساله ویا حتی بیشتر وجاده بین المللی داره (دم زانوگه)باید وضعیتش اینجوری باشه شهری که حتی یه کارخونه نداره که ۲۰۰نفرم توش شاغل باشه.تمام طرح های عمرانی وکارخانه ها یادراراک یااصفهان یاشیرازوجاهای دیگه.ازبی عرضگی نماینده های قبل اقای قبادی وامامی که فقط جمع کردن و بردن.اقای قبادی میخواستن یه زندان برا کوهدشت بسازن که اونم نساختن.خب اقای قبادی شما اول بحث اشتغال درست میکردیدکه کسی از شدت فقر وبی پولی نره دست به کارهای خلاف بزنه بعدا بحث ساختن زندان پیش میکشیدید .باتشکر از امین ازادبخت خواهشمندم مطلبو پخش کنید

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.