تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
4

دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر استان : باید چهره شهرهای استان از مواد مخدر پاک شود

  • کد خبر : 64930
  • 03 اسفند 1393 - 22:28

  به گزارش میرملاس ؛ صبح امروز جلسه ای با عنوان ستاد مبارزه با مواد مخدر و با حضور فرماندار شهرستان ، امام جمعه محترم ، دبیر شواری هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان لرستان و برخی از رئسای ادارات شهرستان در سالن کنفرانس فرمانداری برگزار گردید .چ حجت السلام والمسلمین طهماسبی امام جمعه شهرستان گفت […]

dabir_aghamirzaie

 

به گزارش میرملاس ؛ صبح امروز جلسه ای با عنوان ستاد مبارزه با مواد مخدر و با حضور فرماندار شهرستان ، امام جمعه محترم ، دبیر شواری هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان لرستان و برخی از رئسای ادارات شهرستان در سالن کنفرانس فرمانداری برگزار گردید .چ

حجت السلام والمسلمین طهماسبی امام جمعه شهرستان گفت : ما باید کاری کنیم که زمینه جرم را از بین ببریم ، قرآن نیز همین را می گوید ، فرعونیان روزگار با برنامه های چون اعتیاد جوانان ما ، انحراف جوانان ، جنگ نرمی که به را انداخته اند و … در فکر این هستند که مردم کشور ما را پوک کنند و از آنها سواری بگیرند ، همه باید هوشیار باشیم ، در این راستا صدا و صیما نقش مهم و اساسی دارد ، در فضای مجازی ، رسانه های دیداری و شنیداری و … جای کار بسیاری وجود دارد .
وی گفت : سه چیز انسان را نابود می کند : بیکاری ، جوانی و سرمستی ، پول و قدرت (فراغت)، اگر ما برای جوانانمان برنامه نگذاریم دشمن برای آنها برنامه می گذارد ، ما باید به وضع جوانان و مشکلات بیکاری آنها رسیدگی کنیم .
امام جمعه شهرستان در پایان گفت : استدعایی که داریم این است که همه دست به دست هم بدهیم ، همه کمک کنند ، در بعد فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی ، جای کار بسیاری وجود دارد ، انشاالله که شاهد روز های بهتری خواهیم بود .
 آقا میرزایی دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر استان لرستان در این جلسه گفت : اقداماتی در طول این مدتی که در این قسمت مشغول به انجام وظیفه بوده ایم انجام شده است ، تحویل و تحول مالی و اسناد مالی صورت گرفته ، در اولین روز کاری و در حضور استاندار محترم اعلام کردیم که اولویت صرفه جویی را در دستور کار خود قرار خواهیم داد ، در همایش تخصصیی که در محل ستاد مبارزه با مواد مخدر در تهران تشکیل شد شرکت کردیم که خوشبختانه خروجی های خوبی داشته و برنامه های را برای خود تعریف و مشخص کرده ایم .
وی گفت : در طول این مدت کم با مدیرانی که عضو شورا هستند ، با ائمه جمعه ، فرمانداران استان ، نماینده ولی فقیه در استان و … ارتباط خوبی برقرار کرده ایم و انشاالله با تمام توان و به جد دنبال این هستیم که با همکاری همه عزیزان بحث مواد مخدر و تولید و توزیع آن در استان ریشه کن کنیم .
رئیس ستاد مبارزه با مواد مخدر استان گفت : در حال جمع بندی برنامه هایی هستیم که انشاالله در جلسه ای که با حضور همه عزیزان و به زودی در مرکز استان برگزار می شود برنامه های عملیمان را اعلام کنیم ، انشاالله که همه دوستان پای کار بیایند و بتوانیم این فاجعه عصفناک را از استان از بین ببریم .
وی گفت : ما برای ستاد برنامه های کوتاه مدت و بلند مدتی تعریف کرده ایم ، باید چهره شهرهای استان را در رابطه با مواد مخدر پاک کنیم ، انشاالله به این فکر هستیم که در ایام نوروز در سطح شهرهای استان هیچ گونه متکدی و یا کارتن خوابی نداشته باشیم .
آقا میرزایی در پایان گفت : ما باید خانواده ها را پای کار بکشانیم ، تشکیل بانک های اطلاعاتی از NGO بدهیم ، به امید روزی که چیزی به اسم مواد مخدر در استان نداشته باشیم .
کرم محمدی فرماندار کوهدشت در این جلسه گفت : در طول این مدت برنامه های خوبی داشته ایم ، کارهای خوبی صورت گرفته ، اما هر روز به تعداد معتادین افزوده می شود و این نشان می دهد که کم کار کرده ایم .
محمدی گفت : بحران هویتی در جامعه وجود دارد که دارد ما را تسخیر می کند ، با یک جلسه و دو جلسه کار پیشرفت نمی کند ، باید تلاش کنیم ، کوشش کنیم ، فداکاری کنیم ، جهاد کنیم ، شاید بتوانیم کاری انجام دهیم .
فرماندار گفت : امکانات شهرستان در حد صفر است ، در بحث زیر ساختها مشکل داریم ، هزینه های که در این زمینه می شود خیلی کم است ، شهرستان هایی مثل کوهدشت که کشفیاتی داشته اند و دارند در این زمینه کار می کنند باید تشویق شوند ، در ۱۰ ماه گذشته ما ۷۵۰ کیلوگرم از انواع مواد مخدر کشفیات داشته ایم ، بیشترین کشفیات را در دی ماه داشته ایم .
این مسئول افزود : کوهدشت به بارانداز تولید مواد مخدر صنعتی تشکیل شده است ، مسئولین باید به وضع موجود رسیدگی کنند .
 
 
لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=64930

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳
  1. آقای فرماندار سلام خداوکیلی برا قلیونی ها یه فکری بکنید —–واینکه اگه از ادارات شروع فرمایید به نظر میاد که کار بزرگی انجام داده اید

  2. خدا قوت دلاوران ستاد مبارزه با مواد مخدر
    اگر الان دستبکار نشوید فردا دیر است
    ما مردم به جان امده از دست خورده فروشان که بچهای پاک و معصوم را به دام مواد های دست ساز شیمیایی انداخته اند وبنیاد خانواها را از هم پاشیداند اماده همکاری با عزیزان مبارزه با مواد مخدر هستیم
    با تشکر

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.