تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

«سید تقی سهرابی» مدیرکل صدا و سیمای فارس شد‌

  • کد خبر : 64939
  • 05 اسفند 1393 - 10:48

  به گزارش میرملاس ؛ سهرابی که اهل لرستان است دارای مدرک کارشناسی ارشد ارتباطات ؛ پیش از این مشاور رئیس سازمان و مدیرکل روابط عمومی صدا و سیما بوده است.  مدیرکل جدید صدا و سیمای مرکز فارس سابقه بیش از دو دهه فعالیت در بخش‌های مختلف صدا و سیما در تهران  و مراکز استان‌ها دارد.  […]

139208131525386321469013

 

به گزارش میرملاس ؛ سهرابی که اهل لرستان است دارای مدرک کارشناسی ارشد ارتباطات ؛ پیش از این مشاور رئیس سازمان و مدیرکل روابط عمومی صدا و سیما بوده است. 

مدیرکل جدید صدا و سیمای مرکز فارس سابقه بیش از دو دهه فعالیت در بخش‌های مختلف صدا و سیما در تهران  و مراکز استان‌ها دارد. 

عضو شورای معاونان سازمان صدا و سیما، عضویت در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور، مدیریت ارتباطات و تولید حوزه ریاست صدا و سیما، معاونت اطلاعات و اخبار مراکز خراسان (قبل از تقسیم) و آذربایجان غربی، مدیریت تامین و پخش سیمای مراکز آذربایجان غربی و لرستان و مدیر دفتر خبری صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در شمال عراق در ایام تهاجم آمریکا به عراق از جمله مسئولیت‌های وی بوده است. 

سهرابی علاوه بر فعالیت در صدا و سیما، همکاری مستمری با دستگاه‌های فرهنگی، هنری به ویژه مطبوعات و خبرگزاری‌ها داشته و مقالاتی از وی در برخی مطبوعات با گستره انتشار ملی و محلی چاپ شده است. 

وی در مدت خدمت خود در چند مرحله به عنوان مدیر و کارمند نمونه انتخاب شده است که از جمله می‌توان به موفقیت‌های او در جشنواره تولیدات صدا و سیمای استان‌ها در شیراز (۱۳۷۶) به عنوان گوینده برتر  و یزد (۱۳۸۳)  به عنوان مدیر خبر برتر در بین مراکز استان‌ها  و برگزیده بخش برترین‌های مدیران کل روابط عمومی کشور (۱۳۹۲)  اشاره کرد. 

مراسم تودیع محمدباقر کشفی که به افتخار بازنشستگی نائل آمده است و معارفه سهرابی امروز دوشنبه چهارم اسفند در صدا و سیمای مرکز فارس  برگزار می شود.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=64939

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. تبریک به یه لرستاتی دیگر

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.