تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
4

۵۴میلیاردریال اعتبار به آبفار شهرستان دلفان تخصیص یافت

  • کد خبر : 64948
  • 05 اسفند 1393 - 10:55

  مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان لرستان گفت : تاکنون ۵۴ میلیارد ریال اعتبار جهت حل مشکلات آب شرب روستاهای شهرستان دلفان تخصیص یافته است. به گزارش میرملاس ؛   ‘علیرضا کاکاوند’در گفت و گو با ایرنا افزود: در سال جاری ۹۵ میلیارد ریال اعتبار جهت تامین آب شرب و حل مشکلات […]

81518207-6295818

 

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان لرستان گفت : تاکنون ۵۴ میلیارد ریال اعتبار جهت حل مشکلات آب شرب روستاهای شهرستان دلفان تخصیص یافته است.

به گزارش میرملاس ؛  

‘علیرضا کاکاوند’در گفت و گو با ایرنا افزود: در سال جاری ۹۵ میلیارد ریال اعتبار جهت تامین آب شرب و حل مشکلات آبرسانی روستاهای شهرستان دلفان مصوب شده است که امیدواریم اعتبار باقی مانده تا پایان تیرماه هزینه گردد.

وی بیان داشت : این اعتبار در قالب نه پروژه جهت آبرسانی به ۳۳ روستا در شهرستان دلفان به اجرا در آمد که تاکنون ۱۹ روستا از نعمت آب شرب سالم وبهداشتی بهره مند شدند .

وی اظهار امیدواری کرد تا قبل از رسیدن فصل گرما ۱۴ روستای دیگر شهرستان دلفان از نعمت آب شرب سالم بهره مند شوند.

‘کاکاوند’ با بیان اینکه چندین سال است که با مشکل خشکسالی مواجه ایم بیان داشت : بسیاری از روستاهای شهرستان دلفان با مشکل آب شرب مواجه بودند که اعتبارات خوب سال جاری به داد آب روستایی این شهرستان رسید و و پروژه های خوبی در روستاهای این شهرستان اجرایی شد.

وی ،مجتمع آبرسانی چم حصار با ۳۵ درصد پیشرفت کاری و مجتمع هزار خانی با ۸۰ درصد را از مهمترین طرح های در دست ساخت شرکت آبفار در شهرستان دلفان عنوان کرد و ادامه داد : با بهره برداری از این دو طرح ۳۶ روستای شهرستان دلفان از نعمت آب سالم و بهداشتی بهره مند می شوند .

شهرستان دلفان با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت و ۴۴۴ روستا در شمال غربی استان لرستان واقع شده است .

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=64948

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.