تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
5

آقامحمدی : دولت با توجه به اظهارات مرعشی و آشنا برنامه‌ ویژه‌ای برای انتخابات دارد

  • کد خبر : 64952
  • 05 اسفند 1393 - 10:58

  به گزارش میرملاس ؛ ابراهیم آقامحمدی نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس در گفت‌و‌گو با خبرنگاران ، با اشاره به اظهارات برخی از چهره‌های سیاسی نزدیک به دولت روحانی مبنی بر فعال شدن ستادهای انتخاباتی حسن روحانی، گفت: البته فعالیت حزب‌گونه دولت‌ها پس از انقلاب در آستانه انتخابات سابقه داشته است. وی افزود: فعالیت‌های انتخاباتی دولت […]

139301271930045142545693

 

به گزارش میرملاس ؛ ابراهیم آقامحمدی نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس در گفت‌و‌گو با خبرنگاران ، با اشاره به اظهارات برخی از چهره‌های سیاسی نزدیک به دولت روحانی مبنی بر فعال شدن ستادهای انتخاباتی حسن روحانی، گفت: البته فعالیت حزب‌گونه دولت‌ها پس از انقلاب در آستانه انتخابات سابقه داشته است.

وی افزود: فعالیت‌های انتخاباتی دولت در دوره آقای هاشمی شروع شد که به نظر من بدعت بدی بود که در دوره خاتمی نیز با روی کار آمدن حزب مشارکت و مجاهدین شدت بیشتری گرفت که در آسیب‌شناسی این مسئله درمی‌یابیم که اثرات منفی بر جامعه داشته است.

این نماینده مجلس با بیان اینکه اخیرا آقای مرعشی گفته‌اند که دولت ستادهای خود را فعال کرده و قبل از ایشان نیز آقای آشنا هم درخصوص ترکیب مجلس آینده اظهاراتی را داشته‌اند، گفت: مجموعه این سخنان نشان‌دهنده آن است که دولت برنامه‌ ویژه‌ای برای انتخابات مجلس شورای اسلامی دارد و این اصلا برای جامعه ما که به هرحال در انتخابات مختلف دچار هیجانات سیاسی شده است، خوب نیست. دولت مجری برگزاری انتخابات است و خوب است که خود را درگیر این مسائل نکند.

آقامحمدی خاطرنشان کرد: ورود صدردصد دولت به مباحث انتخاباتی قطعا او را از رویکرد اجرایی خود باز می‌دارد، دولت باید توجه ویژه خود را به حل مشکلات معیشتی و اساسی مردم کند و به امورات اقتصادی بپردازد.

وی با اشاره به برگزاری کنگره سالانه حزب اعتدال توسعه در هفته گذشته گفت: با نگاهی به این همایش این نکته را به خوبی دریافت می‌کنیم که اصلاح‌طلبان که سهم عمده‌ای در پیروزی حسن روحانی روحانی داشته‌اند، اقبالی به این مراسم نشان ندادند و این یعنی اینکه آنان دیگر حاضر نیستند تخم‌مرغ‌های خود را در سبد دولت بگذارند.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=64952

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 9در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۹
  1. کوهدشت یکصدا می گوید: فرماندار محترم تحولات مدیریتی را اجرا کن.بخشداران با دولت همخوان نبودند و نیستند

  2. ولی هیچ اشکال نداشت دولت قبلی تو انتخابات دخلت میکرد مثلا روز رای گیری بخشدار جایی عوض بشه به نفع اقایی خاص؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  3. ضمن عرض سلام وخسته نباشید به فرماندار پر تلاش شهرستان کوهدشت ، امید است هر چه سریعتر سایر مدیران که همسو با دولت نیستند را جابجا نموده و از افراد تحصیل کرده و متخصص استفاده نمایید .

  4. دورود بر این سخن زیبا دکتر آقا محمدی
    حرف دل خیلی ها رو زدی…

  5. اشتباه فکر می کنی اصلاح طلبان یک صدا پشت دولت تدبیر و امید را خواهند گرفت بدانید که جایی برای نمایندگان سود جو درمجلس و دولت آینده وجود ندارد

  6. دکتر با شهامت تشکر تشکر

  7. اگه همه رومشکانیها مثل این رومشکانی باغیرت فکرمی کردن الان وضعیت کوهدشت ورومشکان این نبود.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.