تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

دکتر کریمی فر : مراکز تخصصی آموزش ضمن خدمت فرهنگیان در شهرستان های استان تاسیس می شود

  • کد خبر : 64962
  • 05 اسفند 1393 - 11:10

  به گزارش میرملاس ؛ مدیرکل آموزش و پرورش لرستان با بیان اینکه در عصر ارتباطات و اطلاعات، نیاز به نیروی انسانی ماهر و آموزش دیده به عنوان یکی از مهم ترین عوامل نیل به موفقیت سازمان ها محسوب می شود گفت: آموزش ضمن خدمت فرهنگیان یکی از رویکردهای اساسی دستگاه تعلیم و تربیت در […]

MRN_17731

 

به گزارش میرملاس ؛ مدیرکل آموزش و پرورش لرستان با بیان اینکه در عصر ارتباطات و اطلاعات، نیاز به نیروی انسانی ماهر و آموزش دیده به عنوان یکی از مهم ترین عوامل نیل به موفقیت سازمان ها محسوب می شود گفت: آموزش ضمن خدمت فرهنگیان یکی از رویکردهای اساسی دستگاه تعلیم و تربیت در استان می باشد که افزایش کارایی و اثربخشی فردی و سازمانی،به روز رسانی آموزش، ارتقاء سطح علمی و مهارتی کارکنان و افزایش خودباوری آنان را موجب می شود.

دکتر کریمی فر افزود: ایجاد مراکز تخصصی آموزش ضمن خدمت فرهنگیان در شهرستان های استان یکی از اولویت های کاری است که درگام نخست مرکز تخصصی آموزش ضمن خدمت فرهنگیان در شهرستان خرم آباد تاسیس شده است.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=64962

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 10در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱۰
  1. خوشبختانه اکثر برنامه های دکتر کریمی دراستان برنامه های بروزی است .امید است در زمینه معیشت فرهنگیان نیز اقدامات مفیدی مبذول گردد.
    خداوند این نعمت علمی را برای ما فرهنگیان لرستان محفوظ بدارد.با آنکه از نظر معیشت بسیار در رنج وعذابیم اما حداقل یک مدیر کل فهیم وعلمی داریم .

  2. جناب دکتر کریمی خالی بودن پست معاونت آموزشی ابتدایی شهرستان کوهدشت از تیر ماه تا کنون با فرمایشات جنابعالی ودولت تدبیرواامید واصل کیفیت بخشی آموزش منا فات دارد

  3. کارخوبی است که توسط وزارت انجام میگیرد.تقلیل دوره های ضمن خدمت ویا حذف خیلی از دوره ها درلرستان باعث شد امسال بیشترین حادثه را درطول تاریخ اموزش وپرورش لرستان داشته باشیم .بااینکار معلمان وسایر عوامل آموزشهای لازم را فرا میگیرند .

  4. آقای دکتر کی می خواهی آموزش ابتدایی طوفان زده کوهدشت را سامان دهی؟

  5. خدمت مدیر کل محترم اموزش وپرورشسلام وعرض ادب دارم امید است که وجود ایشان مایه خیر ورشد وتعالی در راس حرم آموزش استان
    باشد وبرای ایشان انشااله

  6. با سلام بنده نیروی غیر انتفاعی هستم و چند ساله کلاس ضمن خدمت می روم و به صورت مرتب در کلاس درسی که تدریس می کنم حضور دارم. چراگواهی طی دوره برایمان صادر نمی نمی شود.

  7. مواصلت دنیا آغاز مفاصلت آن است ؛ پس خدمت به مردم بدور از جناح بازی های سیاسی از افضل امور است . برای خدمتگزاری اعتدال آیینه ای است تمام نما که نه راست می شناسد و نه چپ .
    پیروز و سربلند باشید

  8. درگام نخست مرکز تخصصی آموزش ضمن خدمت فرهنگیان در شهرستان خرم آباد تاسیس شده است.چه زمانی تاسیس شده است؟آیا مساله جدیدی است؟

  9. آقای دکتر!!! آموزش های کوتاه مدت یا به قول شما ضمن خدمت سال هاست که کارایی خود را از دست داده است و فقط شکل تشریفات به خود گرفته است . جدیدا هم که با آنلاین شدن این آزمون ها یک نفر بجای صدنفر ولو بیشتر هم امتحان می دهد و فقط به یک دکان و بازار خوب برای خدمات رایانه ای ها تبدیل شده است! این هم عاقبت واگذاری آموزش کوتاه مدت به بخش خصوصی ( چون این شکل امتحان الکترونیک را یک موسسه خصوصی برای آموزش و پرورش طراحی کرده است.) و این طرح هم مثل خیلی از طرح های آقای فانی ( دقیقا با لحن پدر مهدی فرهمند در سریال همه چیز آنجاست که به فرهاد فانی گفت آقای فانی!) همچون واگذاری خدمات آموزشی به غیرانتفاعی ها، بیمه طلایی!!!! بیمه آتیه سازان حافظ، ماشین شاسی بلند برای فرهنگیان به صورت اقساط، سفر به سواحل آنتالیا با اقساط بلندمدت و …. به سرانجامی نخواهد رسید. آقای دکتر!!! این آموزش و پرورش بیمار است و سال هاست در احتضار است و این روزها حالش اصلا خوش نیست و سرفه امانش را بریده است. تاسیس این مراکز فقط باری دیگر برای آموزش و پرورش است و دردی از هزاران درد این بیمار ناخوش احوال را دوا نمی سازد.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.