تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
10

شاهرخی قبادی :نتیجه انتخابات فدای یک تار موی شما مردم عزیز

  • کد خبر : 65
  • 25 دی 1390 - 22:46

در جلسه ایی که به مناسبت اربعین حسینی در مسجد امیر المومنین شهر چغابل رومشکان بر گزار گردید جمعیت کثیری شرکت نمودند.در این مراسم شاهرخی قبادی نیز حضور داشتند .

 

شاهرخی قبادی در مراسم اربعین رومشکان :

( نتیجه انتخابات فدای یک تار موی شما  مردم عزیز )

در جلسه ایی که به مناسبت اربعین حسینی در مسجد امیر المومنین شهر چغابل رومشکان بر گزار گردید جمعیت کثیری شرکت نمودند.در این مراسم شاهرخی قبادی نیز حضور داشتند .

امروز در مسجد امیر المومنین شهر چغابل مراسمی به مناسبت اربعین حسینی بر گزارشد در این مراسم که جمع کثیری از اقشار مختلف مردم رو مشگان حضور داشتند ابتدا آیاتی چند از کلام الله مجید قرائت شد .

در ادامه  مراسم سینه زنی ونوحه خوانی توسط یکی از مداحان اهل بیت  اجرا گردید .همچنین در این مراسم حجت الاسلا م شاهرخی قبادی نماینده محترم شهرستان کوهدشت در باره فلسفه قیام امام حسین (ع) بیاناتی را ایراد نمودند.

شاهرخی قبادی با بیان این که امام حسین (ع) تمام هستی خود از جمله جان خود را در راه دین خدا فدا نمودند تا  اسلام زنده بماند.نماینده ی کوهدشت همچنین با مقایسه امتحان حضرت ابراهیم با امام حسین فرمودند:امتحان حضرت امام حسین (ع)  بسیار سخت بود به طوری که امام بافدا نمودن جان خود ویارانش از این امتحان سربلند بیرون امد.

ایشان در مورد برخورد  حادثه ی روز ۱۶ دی ماه  در رومشکان بیان داشت:انتخابات فرصتی است برای رقابت کاندیدا ها در سازندگی وارائه برنامه برای توسعه حوزه انتخابی میباشد. بنده  چگونگی تحقق مطالبات مردم وتوسعه شهرستان کوهدشت را مطابق برنامه ای که در ویژه نامه “کوهدشت در مسیر تولدی دوباره ” به آن اشاره شده است را ارائه نموده ام .انتظار هست که رقبای محترم نیز برنامه ی خود را ارائه نموده ویا حداقل اشکالات برنامه های تدوین شده ی بنده را  بیان و نقد نمایند.

شاهرخی قبادی با بیان اینکه استفاده از ادبیات سنگ وچماق ان هم در قرن بیست ویکم جایی ندارد.باید توجه داشته باشیم رعایت فامیلی و دوستی مان ومراقبت از اخلاق و رفتار دینی مان از نتیجه انتخابات مهمتر است.

وی همچنین افزود :وظیفه کاندیدا ها ارائه برنامه است و نتیجه انتخابات را باید به عهده مردم بگذاریم.

وی تصریح کرد:در مورد برخورد بعضی از آقایان رومشکانی در شانزدهم دی ماه نود اعلام می دارم که من با لباس روحانیت وبا محاسن سفید وبا اینکه فامیل این قوم بودم بدون آنکه از اینجانب عذرخواهی شود از همه آنها گذشت کردم.اکنون از تمام دوستان وکسانی که برای من احترام قائل هستند خواهش می کنم این مسئله را به کلی فراموش کنند وسعی در ایجاد آرامش نمایند.

نماینده مردم کوهدشت در ادامه بیان نمودند:من راضی نیستم کسی با فامیل خودش با دوست خودش با همسایه خودش وبا همشهری خودش به خاطر من درگیر شود حتی اگر به من هم توهین کنند.بدی را نباید با بدی پاسخ داد.

رئیس کمیسیون قضایی مجلس به کاندیدا ها توصیه نمودکه احساسات هواداران خود را کنترل و فرماندهی کنند.اگر خدای نکرده در این بین آسیبی به کسی برسد همه ما در برابر مردم شرمنده خواهیم شد.

وی در پایان اظهار داشت:در نهایت با سپاس از همه شما مردم شریف وولایت مدار وبا بصیرت شهرستان باید بگویم تمام نتیجه انتخابات فدای یک تار موی شما باد.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=65

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.