تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
4

روحانی در جمع استانداران : اگر کسی اعتقاد به دولت تدبیر و امید ندارد، نمی تواند مدیر سطح بالا باشد

  • کد خبر : 65008
  • 05 اسفند 1393 - 15:02

  دکتر روحانی در جمع استانداران گفت : مسئولین باید به رای مردم در ۲۴ خرداد ۹۲ معتقد باشند. اگر کسی اعتقاد به رای مردم ندارد، می تواند در کشور کار کند، اما نمی تواند مدیر سطح بالای کشور باشد، زیرا مردم قبول نمی کنند. رئیس جمهوری ادامه داد: ما بار سنگینی را بر دوش گرفتیم […]

0 (9)

 

دکتر روحانی در جمع استانداران گفت : مسئولین باید به رای مردم در ۲۴ خرداد ۹۲ معتقد باشند. اگر کسی اعتقاد به رای مردم ندارد، می تواند در کشور کار کند، اما نمی تواند مدیر سطح بالای کشور باشد، زیرا مردم قبول نمی کنند.

رئیس جمهوری ادامه داد: ما بار سنگینی را بر دوش گرفتیم و وقتی فردی مسئولیتی بر عهده می گیرد، در برابر ملت و خداوند بار امانتی را بر دوش می گیرد و باید ما این بار را به  مقصد برساند.

حجت الاسلام روحانی سستی مسئولین اجرایی دولت را اولین ضربه مهم به اعتماد عمومی خواند و در این باره گفت: ما باید به وعده خود وفا کنیم و اگر مسئولین اجرایی کشور به خواست مردم سستی در کار ایجاد کنند، اولین ضربه مهم به اعتماد عمومی و سرمایه اجتماعی می خورد. این در حالیست که امید و تدبیر ما در سایه این سرمایه و تقویت آن است.

رئیس دستگاه اجرایی کشور اضافه کرد: اگر مردم در کنار دولت دست به دست هم دهند ما از همه مشکلات می توانیم عبور کنیم، البته مشکلات زیاد است. رشد مثبت ۲ درصد چیزی نیست که برای دولت یازدهم قابل قبول باشد. باید به نقطه ای برسیم که زمین هموار شود و این ماشین سرعت گیرد. آن روزی که زمین هموار می شود دیگر کسی از ما نمی پذیرد چرا سرعت شما کم است.

رئیس جمهوری در پایان سال آینده را به دلیل برگزاری انتخابات بسیار حساس ارزیابی و خاطرنشان کرد: سال آینده از جهات مختلف بویژه از نظر سیاسی که دو انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی پیش رو ست حساسیت دارد. انشاالله امور سیاسی و اجتماعی و فرهنگی بتواند موفق باشد. البته این نکته باید گفته شود که رشد ما در سایه امنیت است که این امنیت در سایه نیروهای مسلح و نیروی انتظامی است تا انشالله به نقطه ای برسیم که مورد نظر مردم ما  و رضایت پروردگار باشد.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=65008

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 16در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱۶
  1. خوب است جناب استاندار محترم پیام این سخن جناب رییس جمهور را دریافت کند.

    • و خوب است که شما و آقای رئیس جمهور هم بیاد آورید که روزی ادعا میکردید : ((داس نداریم و کلید آورده ایم…!!))

  2. جناب آقای رئیس جمهور محترم و طرفداران اعتدال و تدبیر و امید !!!!
    این حرف با اصول کلی نظام و همچنین سایر قوانین موجود در کشور هم خوانی ندارد جناب رئیس جمهور شما که خود حقوقدان اید و مقید به قانون و مقررات در کدام آئین نامه و یا بخشنامه نوشته که حتما باید حامی دولت باشی تا به عنوان مدیر ارشد کار کنی .این حرف شما دقیقا مصداق هر که با ما نیست بر ماست های سابق از شما است انتظار نمیرود اینطور تفکر داشته باشید و این الفاظ را تکرار کنید .
    جناب رئیس جمهور بسیاری از مدیران لایق ،توانمند ،شجاع،عادل ،مردم دوست هستند که حاضر نیستند به عشق فلان دولت و فلان شخص و فلان جریان کار کنند …دوست دارند برای ایران عزیز …و به عشق صاحب آن صاحب الزمان عج و نائب برحقش امام خامنه ای کار کنند …

  3. آقای روحانی رئیس جمهور اعتدال و تدبیر امید آیا میتوانی با یکماه حقوقی که من میگرم با پنج نفر جمعیت بصورت آزمایشی زندگی کنید فقط یکماه ؟

  4. حکایت های مدیرتی
    ……………………………………………………………………………………………………..
    چهار کس که زبان هم را نمی فهمیدند

    چهار تن با هم همراه بودند یکی ترک و یکی تازی، یک فارس و یکی رومی. به شهری رسیدند. یکی از راه دلسوزی به آنان یک درهم پول داد که غریب بودند.

    فارسی زبان: «با این پول انگور بخریم.»
    تازی گوی (عرب زبان): «عنب بخریم.»
    ترک زبان: «اُزُم بخریم.»
    رومی زبان: «استافیل باید بخریم.»

    ستیز و جنگ و نزاع در میانشان درگرفت تا جایی که به هم مشت می زدند.
    حکیمی آنجا رسید و به سخنان آنان گوش داد. او که چهار زبان را می دانست فهمید همه یک چیز می خواهند ولی به زبان خود می گویند.
    پول آنان را گرفت و رفت برای آنان انگور خرید هر چهار نفر مطلوب خود را دیدند و خوشحال شدند و دعوا پایان یافت. این است کار حکیمان الهی و اولیای خدا.

    مرغ ِجان ها را درین آخِر زمان
    نیستشان از همدگر یک دم امان

    هم سلیمان هست اندر دور ِما
    کو دهد صلح و نماند جور ِما

    مرغ جانها را چنان یکدل کند
    کز صفاشان بی غِش و بی غِل کند
    …………………………………………………………………………………………………..
    حالا جناب رییس جمهور:
    مردم ایران، اصلاح طلب،اصولگرا سربلندی ایران را میطلبند .برای این هدف جان را نثار کنیم بازهم ناچیز است.

  5. قابل توجه نماینده عالی روحانی دراستان جناب اقای مهندس بازوند بزرگوارکه هنوزدولتش دردست مدیران احمدی نژاداست مثل تامین اجتماعی بهزیستی برق و….که باعث سرخوردگی وناامیدی امیدافرینان وتدبیرخواهان طرفداردولت واستاندارعزیزشده .اگرمخالفین دولت هم پیروز انتخابات میشدند برای جلب رضایت دیگر طرفداران خود این مدیران جایشان را به سایرنیروهای انهامیدادند

  6. تورم بهمن ماه صفر!!!!!!!!!!!!
    دولت راستگویان!!!!!!!!!!!!

  7. سلام استاندار پس بخشداران کوهدشت چی همه توستاد قالی باف بودند

  8. سلام بر رییس جمهور عزیز و محبوب ،چرا به منتقدانت اجازه اظهار نظر نمی دهید؛راستی شما در شعار انتخاباتی فرمودید ((دولت اعتدال ))پس چرا فقط و فقط مدیرانت از جریان اصلاح طلب ها هستند؟ ،یا خدای نکرده فقط خواستید رای جمع کنید .

  9. جناب رییس جمهور اگه میتونی یه فکری به حال کارمند بدبخت بکن تورا به خدا کجای دنیا دیدی یه خانواده پنج نفره با حقوق ماهی هشتصد هزار تومان زندگی کنه؟

  10. اقای رئیس جمهور مگر دولت امامزاده شده که اگر کسی مخالف شما باشه اسمش را اعتقاد نداشتن به دولت می گذاری شم با اقای نوبخت میگوید تورم ۱۷ درصد شده نمی دانم این این حرف را مگر در کوچه ای که شما ورئیس جمهور قبل خرید میکنید باشه شما برای مردم توضیح دهید کدام کالا را مهار کرده ای انصافا در بخش درمان تا حدودی بد نبوده ولی شما رکود اقتصاد را به تورم تعریف میکنید شما اکثر وامهای که سود کم داشت قطع کردی مردم قدرت خرید ندارند چون رکود اقتصادی است فکر میکنی مردم نمی دانند ترا بخدا حداقل کلمه راستگو را مثل دروغ گو خراب نکنید

  11. خوب است جناب اقای رئیس جمهور و همه طرفداران و مقیدان به ایشان بدانند که ریاست جمهوری در راس نظام جمهوری اسلامی قرار ندارد آن چیزی که در راس است و همه باید به ان اعتقاد عملی داشته باشند و برگفته از اسلام ناب محمدی است ولایت مطلقه فقیه است اگر کسی مخالف ولایت فقیه باشد،اگر کسی فقط شعار بدهد ،اگر کسی ترس از انجام کار دارد و همش به بهانه کارشناسی و… مسائل ابتدایی را معطل میکند ،اگر کسی فقط میخواهد اسمش مدیر باشه و توان کنترل آبدارچی اداره را ندارد ،اگر کسی مردم را از خود و مجموعه اداریش جدا بداند ،اگر کسی میگوید خانواده های شهداء و ایثارگران هستند که هستند ،اگر کسی میگوید قبلی ها کار نکردند همش دنبال اعلام ضعف های دیگران است ،اگر کسی تمام هم و غمش این شده که تمام پست ها در اختیار جریان خودش باشد ،و اگر کسی فکر کند که فقط خودش آدم درست و شایسته ایست و دیگران لایق هیچ نیز نیستند مگر با ایشان هم فکر باشد و هزارن اگر دیگر که اگر در وجود یک شخص باشد نمیتواند مدیر باشد نه اینکه ……!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ راستی شما که به سرهنگ …….!!!!!!!!!میکردی خودتان چرا اینطور شدید !!!!!!!!!!!
    خدا به حق شهداء و تمام خون های ریخته شده روحیه ای در تمامی ما به وجود اورد که بفهمیم و بدانیم که مسئولیت و پست و مقام دنیوی سند منگوله دار نیست که صاحب آن باشیم امانت الهی است که در برابر ثانیه ثانیه های آن باید جواب خداوند قادر متعال را بدهیم ….!!!! راستی میخواهیم بگوئیم در طول خدمت من فلان شخص را عوض کردم و …مردم چی سرمایه های انقلاب را میگوئیم خداوند در مورد این سرمایه از مدیران سوال میکند برای مردم چه کردیم ؟چه میکنیم ؟چه خواهیم کرد ؟
    خداوند یاو پشتیبان تمامی مدیران و خدمتگذارن صدیق و توانمند نظام مقتدر جمهوری اسلامی ایران باشد . یاحق

  12. سلام فرماندارشجاع پس باعزل بخشداران هماهنگ شوباسخنان ریاست محترم جمهورکلاه سرتان نگذارند وعده سر خرمن بدن بخشداران

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.