- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

روحانی در جمع استانداران : اگر کسی اعتقاد به دولت تدبیر و امید ندارد، نمی تواند مدیر سطح بالا باشد

0 (9)

 

دکتر روحانی در جمع استانداران گفت : مسئولین باید به رای مردم در ۲۴ خرداد ۹۲ معتقد باشند. اگر کسی اعتقاد به رای مردم ندارد، می تواند در کشور کار کند، اما نمی تواند مدیر سطح بالای کشور باشد، زیرا مردم قبول نمی کنند.

رئیس جمهوری ادامه داد: ما بار سنگینی را بر دوش گرفتیم و وقتی فردی مسئولیتی بر عهده می گیرد، در برابر ملت و خداوند بار امانتی را بر دوش می گیرد و باید ما این بار را به  مقصد برساند.

حجت الاسلام روحانی سستی مسئولین اجرایی دولت را اولین ضربه مهم به اعتماد عمومی خواند و در این باره گفت: ما باید به وعده خود وفا کنیم و اگر مسئولین اجرایی کشور به خواست مردم سستی در کار ایجاد کنند، اولین ضربه مهم به اعتماد عمومی و سرمایه اجتماعی می خورد. این در حالیست که امید و تدبیر ما در سایه این سرمایه و تقویت آن است.

رئیس دستگاه اجرایی کشور اضافه کرد: اگر مردم در کنار دولت دست به دست هم دهند ما از همه مشکلات می توانیم عبور کنیم، البته مشکلات زیاد است. رشد مثبت ۲ درصد چیزی نیست که برای دولت یازدهم قابل قبول باشد. باید به نقطه ای برسیم که زمین هموار شود و این ماشین سرعت گیرد. آن روزی که زمین هموار می شود دیگر کسی از ما نمی پذیرد چرا سرعت شما کم است.

رئیس جمهوری در پایان سال آینده را به دلیل برگزاری انتخابات بسیار حساس ارزیابی و خاطرنشان کرد: سال آینده از جهات مختلف بویژه از نظر سیاسی که دو انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی پیش رو ست حساسیت دارد. انشاالله امور سیاسی و اجتماعی و فرهنگی بتواند موفق باشد. البته این نکته باید گفته شود که رشد ما در سایه امنیت است که این امنیت در سایه نیروهای مسلح و نیروی انتظامی است تا انشالله به نقطه ای برسیم که مورد نظر مردم ما  و رضایت پروردگار باشد.