تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
5

خدارحم بابایی مدیر جدید ارشاد دلفان شد

  • کد خبر : 65044
  • 06 اسفند 1393 - 16:25

  به گزارش میرملاس به نقل از فارس ، طی مراسمی با حضور مجید سوری معاون مالی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان خدارخم بابایی به عنوان مدیر جدید اداره فرهنگ و ارشاد دلفان معرفی شد. این مراسم با حضور مجید سوری معاون اداری مالی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان و کارمندان […]

13931206000523_PhotoA

 

به گزارش میرملاس به نقل از فارس ، طی مراسمی با حضور مجید سوری معاون مالی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان خدارخم بابایی به عنوان مدیر جدید اداره فرهنگ و ارشاد دلفان معرفی شد.
این مراسم با حضور مجید سوری معاون اداری مالی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان و کارمندان اداره ارشاد و جمعی از هنرمندان شهرستان در سالن اجتماعات اداره ارشاد اسلامی نورآباد برگزار شد.
مجید سوری معاون مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان ضمن آرزوی موفقیت و بهروزی برای مدیر جدید از وی خواست تا با پرهیز از سیاسی کاری از دخالت دادن سیاست در هنر خودداری کند.
خدارحم بابایی مدیر جدید فرهنگ و ارشاد شهرستان دلفان در ادامه ضمن تایید عدم سیاسی کاری و دخالت ندادن سیاست در فرهنگ بر استفاده از همه ظرفیت‌های اداره، کارمندان و هنرمندان این شهرستان، جهت ارتقاء فرهنگ و هنر دلفان تاکید کرد.

وی ضمن تشکر از اعتماد مدیر کل و سایر مسئولان در واگذاری این مسئولیت، بر حمایت از هنرمندان شهرستان، کار فرهنگی و اجرای سیاست‌های وزارت ارشاد و اداره کل ارشاد استان لرستان تاکید کرد.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=65044

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۴
  1. امیدواریم رایحه تدبیر و امید نیز به ارشاد کوهدشت برسد و مدیری توانا و همسو با دولت دکتر روحانی در این شهرستان منصوب شود

  2. از جناب دکتر حنان درخواست داریم هرچه سریعتر هنرمندان کوهدشت رو از وضعیت راکد و خنثی نجات دهد

  3. واقعا دم مدیر کل گرم که با اون سخنانش در کوهدشت از اصلاح طلبا دفاع کرد

  4. جناب آقای حنان مدیر محترم همانطور که مستحضرید مدیران شما که از دولت قبل به یادگار مانده اند شما راقبول ندارند نمونه اش مدیر شهرستان دلفان که در تودیع خود به نا کار آمدی وضعف شما اشاره کرد با این اوضا ع واحوال چرا تغییرات مدیران شهرستان را شروع نمی کنید

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.