تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
3

استاندار :‌ ۷۵۸ میلیارد تومان امسال به لرستان اختصاص یافته است

  • کد خبر : 65093
  • 07 اسفند 1393 - 16:18

  استاندار لرستان گفت: سال ۹۳ برای استان لرستان یک سال خوبی بوده و تاکنون ۷۵۸ میلیارد تومان اعتبار به استان لرستان اختصاص یافته است.  به گزارش میرملاس،‌ هوشنگ بازوند ظهر امروز در حاشیه جلسه توسعه برنامه‌ریزی و توسعه لرستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مجموع اعتبارات عمرانی از طریق استانی و ملی استانی شده، […]

IMG_23041

 

استاندار لرستان گفت: سال ۹۳ برای استان لرستان یک سال خوبی بوده و تاکنون ۷۵۸ میلیارد تومان اعتبار به استان لرستان اختصاص یافته است. 

به گزارش میرملاس،‌ هوشنگ بازوند ظهر امروز در حاشیه جلسه توسعه برنامه‌ریزی و توسعه لرستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مجموع اعتبارات عمرانی از طریق استانی و ملی استانی شده، ستاد حوادث، ماده ۱۰ و ۱۲ در سال جاری ۵۹۳ میلیارد تومان بوده که تا کنون ۴۷۲ میلیارد تومان آن جذب شده است. استاندار لرستان تصریح کرد:‌ سال گذشته اعتبارات عمرانی لرستان ۳۷۵ میلیارد تومان بوده که این رقم امسال افزایش چشمگیری داشته است. بازوند خاطر نشان کرد: در مجموع دولت در سال ۹۳ در بخش عمرانی و پروژه‌های ملی غیرمشارکتی حدود یک هزار میلیارد تومان اعتبار برای لرستان در نظر گرفته که تا کنون ۷۵۸ میلیارد تومان آن تخصیص یافته است که امیدواریم تا پایان سال مابقی این مبلغ تخصیص یابد. استاندار لرستان در ادامه از همه نمایندگان مجلس شورای اسلامی و شخص دکتر روحانی و هیئت دولت به خاطر اختصاص این اعتبار به لرستان تقدیر کرد و گفت: در بخشی از اعتبارات لرستان شاهد تخصیص ۱۰۰ درصدی بوده‌ایم که جای تشکر و تقدیر از دولت تدبیر و امید دارد. بازوند یادآور شد:‌ در بحث اعتبارات ملی‌ شده استان امسال شاهد تخصیص ۱۰۰ درصدی اعتبارات به استان لرستان بوده‌ایم و باید گفت سال ۹۳ در استان لرستان یک سال پرخیر و برکت بوده و در بحث تخصیص اعتبارات و جذب آنها شاهد افزایش چشمگیری نسبت به سال گذشته بوده‌ایم که جای تقدیر و تشکر از همه مدیرانی که پای کار بوده‌اند را داریم. لازم به ذکر است در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه لرستان امروز طرح مدیریت منطقه حفاظت شده اشتران‌کوه مطرح شد که به تصویب اعضای کار گروه نرسید و به جلسه دیگر موکول شد.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=65093

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۴
  1. حکایت های مدیریتی

    «دوباره شروع می کنم»
    ………………………………………………………………………………………………………….

    از «فورد» میلیاردر معروف آمریکایی و صاحب یکی از بزرگترین کارخانه های سازنده انواع اتومبیل در آمریکا پرسیدند: «اگر شما فردا صبح از خواب بیدار شوید و ببینید تمام ثروت خود را از دست داده اید و دیگر چیزی در بساط ندارید، چه می کنید؟»
    فورد پاسخ داد: «دوباره یکی از نیازهای اصلی مردم را شناسایی می کنم و با کار و کوشش، آن خدمت را با کیفیت و ارزان به مردم ارائه می دهم و مطمئن باشید بعد از پنج سال دوباره فورد امروز خواهم بود.»

    کلیدواژه‌ها اعتماد به نفس ؛ تلاش ؛ ثروت ؛ کسب و کار ؛ هدف
    …………………………………………………………………………………………………….

    همت بلند دار که مردان روزگار از همت بلند به جایی رسیده اند

  2. خلاصه ای از بودجه اولیه ۹۴ استان لرستان:
    الزامات قانونی اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای استان لرستان ۷۶ میلیارد تومان.( که شامل آسفالت راههای
    روستایی فاقد آسفالت ۲ میلیارد و ۷۰۰ هزار تومان،توسعه ،مساجد،مصلاها و بقاع متبرکه ۳ میلیارد ۵۰۰ میلیون تومان، ساماندهی گلزار شهدا ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان، حوزه های علمیه و مراکز خدمات حوزه ها حدودآ ۲ ملیارد تومان .زیر ساخت شهرکها و نواحی صنعتی(آب، برق، گاز) ۱ میلیارد و ۴۰۰میلیون و …….).
    از استاندارد محترم تقاضامندیم که ریز مخارج و مصارف بودجه استان هر سال را اعلام کنند و در پایان سال مردم خودشان قضاوت خواهند کرد.

  3. آقای استاندار به فرماندار کوهدشت بفرما که بخشداران با دولت تدبیر نیستند .بابا نیستند دیگه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.