تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
6

پروژه‌ی هویت سازمانی دانشگاه رسپابلیکا (Respublica)

  • کد خبر : 65174
  • 09 اسفند 1393 - 16:13

پروژه‌ی هویت سازمانی دانشگاه رسپابلیکا (Respublica) – امروز قصد داریم شما را با پروژه‌ی طراحی هویت سازمانی که توسط هنرمند روسى، دنیس باشِو (Denis Bashev)، برای فروشگاه کتاب دانشگاه رسپابلیکا (Respublica University) طراحی شده است آشنا کنیم. ایده‌ی اصلی این مجموعه، استفاده از یک ببر به عنوان نماد و سمبل کتاب فروشى، اما در سبک […]

پروژه‌ی هویت سازمانی دانشگاه رسپابلیکا (Respublica)

هویت سازمانی دانشگاه

امروز قصد داریم شما را با پروژه‌ی طراحی هویت سازمانی که توسط هنرمند روسى، دنیس باشِو (Denis Bashev)، برای فروشگاه کتاب دانشگاه رسپابلیکا (Respublica University) طراحی شده است آشنا کنیم.

ایده‌ی اصلی این مجموعه، استفاده از یک ببر به عنوان نماد و سمبل کتاب فروشى، اما در سبک نشانه‌ی دانشگاه بوده است. در فروشگاه بخش‌های مختلفی وجود دارد که هر یک با حالات مختلفی از چهره‌ی ببر ارائه شده‌اند. دیگر آیکون‌ها مستقیماً با توجه به ماهیت هر بخش طراحی شده است.
براى طراحى این هویت سازمانى، دنیس با مهارت، نقش هایی را طراحی کرد که در آن از رنگ برند کتاب فروشی استفاده شده باشد. هر بخش نماد کوچک خود را دارد. برای مثال آیکونی که قیچی در آن است برای دفتر و آیکونی که با خطوط پوشیده شده است برای بخش کودکان و … بخش‌هایی نیز با ببری که نماد همان قسمت را در دست دارد نشان داده شده است. برای مثال ببری که در دستش جمجمه دارد برای ادبیات کلاسیک، پیستون برای قسمت مکانیک و الی آخر .
نمادهای هر بخش با اضافه کردن نشان سپر و نقش های ذکر شده در پس زمینه آن کامل تر شدند. بزرگترین نماد فروشگاه، شامل مجموعه آیکون‌های هر بخش است تا به طور کلی بیانگر ارزش‌های فروشگاه باشد.
پروژه در پایان با طرحی ساده شده از لوگوی ببر کامل شد تا در اندازه‌های کوچک نیز قابل استفاده باشد.
دنیس باشِو در حال حاضر به عنوان کارگردان خلاقیت (creative director) در Silva Sveta مشغول به کار است.

respublica-university-emblems-01 respublica-university-emblems-02  respublica-university-icons-01  respublica-university-idea-01 respublica-university-logo-01 respublica-university-patterns-01 respublica-university-symbols-01 respublica-university-tigers-01 respublica-university-tigers-02 respublica-university-tigers-03

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=65174

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. سلام استاد،سپاس بابت درج مطالب/اگه امکانش هست لطفأهویت بصری شهرروسیه روهم درج کنید!

    زنده باشید

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.