تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
6

تورهای‌گردشگری رایگان همزمان با ایام نوروز در خرم‌آباد برگزار می‌شود

  • کد خبر : 65194
  • 10 اسفند 1393 - 9:47

  شهردار خرم آباد گفت: ایام نوروز تورهای‌گردشگری رایگان برای مسافران نوروزی فراهم می‌شود تا مسافران بتوانند از مراکز فرهنگی و گردشگری داخل شهر دیدن کنند. به گزارش میرملاس ؛ یحیی عیدی بیرانوند در گفت وگو با تسنیم اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن ایام نوروز شهرداری خرم آباد برنامه‌های فراوانی برای ساماندهی شهر […]

IMG_3519

 

شهردار خرم آباد گفت: ایام نوروز تورهای‌گردشگری رایگان برای مسافران نوروزی فراهم می‌شود تا مسافران بتوانند از مراکز فرهنگی و گردشگری داخل شهر دیدن کنند.

به گزارش میرملاس ؛ یحیی عیدی بیرانوند در گفت وگو با تسنیم اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن ایام نوروز شهرداری خرم آباد برنامه‌های فراوانی برای ساماندهی شهر دارد.

وی با اشاره به اینکه نخستین برنامه شهرداری ساماندهی ورودی‌های شهر است، افزود: شهرداری در زمینه نظافت،کاشت فضای سبز، رنگ آمیزی جداول، جمع آوری دکه‌ها، ضایعات، نخاله‌ها و اجسامی که به نوعی منظره زشتی به شهر‌ داده اند تلاش می‌کند.

شهردار خرم آباد عنوان کرد: هر ساله تعداد مسافران نوروزی شهرخرم آباد افزایش می یابد به طوری که در سال های گذشته  تعداد مسافرهای نوروزی این شهرستان از شش هزار نفر به ۲۰ هزار رسید.

وی بیان کرد: امسال پیش بینی می‌شود که حداقل ۳۰ تا ۴۰ هزار نفر به مسافران نوروزی شهرستان خرم آباد اضافه شود.

عیدی بیرانوند خاطر نشان کرد: سال گذشته برای اسکان مسافران نوروزی ۵۰۰ چادر بر پا شد اما امسال حداقل ۷۰۰ چادر بر پا می شود بنابراین سعی می‌شود آنچه که مورد نیاز مهمانان نوروزی است در این کمپ ها فراهم شود.

وی تصریح کرد: امسال برای مسافران نوروزی خدماتی مانند کانکس سیار و سالن هایی راه اندازی می شود تا مسافران در شرایط اضطراری مانند سرما  بارندگی از آنها استفاده کنند.

شهردار خرم آباد گفت: ایام نوروز در چهار نقطه شهر خرم آباد از جمله پارک شریعتی، کیو، بانوان و نسترن برای مهمانان نوروزی خدمات رفاهی و جانبی مانند پتو، هیلتر و چادر فراهم می‌شود.

وی افزود: شهرداری خرم آباد ایام نوروز برای مسافران نوروزی اتوبوس های ویژه گردشگری و تورهای رایگان فراهم می‌کند تا مسافران بتوانند از مراکز فرهنگی و گردشگری داخل شهر مثل بام لرستان، باغ پرندگان، دریاچه کیو دیدن کنند که در این راستا کمپ‌های مستقر در یک ساعت مشخص آماده ارائه به گردشگران هستند.

عیدی بیرانوند عنوان کرد: در ورودی پلدختر پارک فرهنگ با مساحت پنج هزار متر مربع تکمیل شده و از طرفی پارک میراث نیز با مساحت دو هکتار در ایام نوروز در حال ساخت و ساز است که پیش بینی می شود در نیمه اول سال ۹۴ به طور کامل آماده شود.

وی بیان کرد: در ورودی خرم آباد از سمت بروجرد کاشت فضای سبز با زیر ساخت سه هکتار و ساماندهی و عملیات عمرانی کاشت فضای سبز تپه کهریز با وسعت هفت هکتار در حال انجام است.

شهردار خرم آباد گفت: در ورودی خرم آباد از سمت الشتر کاشت بلوار فضای سبز، احداث باند های تند رو در مدخل ورودی شهر و رنگ آمیزی جداول انجام می شود.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=65194

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 5در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۵
  1. آقا تصویر بسیار بسیارزیباست

  2. شهرداری کوهدشت چه برنامه هایی داره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  3. باغ پرندگان !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! کیی افتتاحش کردن ما بی خبریم !!

  4. خرم آبادخیلی زیباست .ایران ولرستان همیشه آبادباد.ممنون میرملاس

  5. شهرداری خرم آبار تو عمرش یک شهردار خوب و تو سیستم شهرداری به خودش دید دعا میکنم که سایر شهرداریهای لرستان در انتخاب شهردار از سیستم شهرداری باشد تا شاهد رشد و شکوفایی هر چه بیشتر شهرها باشیم

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.