تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
6

کورانی فر :‌ پذیرفته شدگان آزمون استخدامی استانداری لرستان فروردین سال آینده بکارگیری می شوند

  • کد خبر : 65218
  • 11 اسفند 1393 - 9:49

      معاون توسعه مدیریت ومنابع انسانی استانداری لرستان گفت: حکم پذیرفته شدگان آزمون استخدامی استانداری فروردین ماه سال آینده ابلاغ و این افراد در ادارات استان بکار گیری میشوند. به گزارش میرملاس ؛ علی کورانی فر روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: افرادی که تحت عنوان آزمون استخدامی استانداری لرستان […]

 

_MG_1891

 

 

معاون توسعه مدیریت ومنابع انسانی استانداری لرستان گفت: حکم پذیرفته شدگان آزمون استخدامی استانداری فروردین ماه سال آینده ابلاغ و این افراد در ادارات استان بکار گیری میشوند.

به گزارش میرملاس ؛ علی کورانی فر روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: افرادی که تحت عنوان آزمون استخدامی استانداری لرستان پذیرفته شده اند از فروردین ماه سال آینده به طور رسمی کارمند دولت محسوب می شوند.

وی اظهار داشت: محل تامین منابع مالی در این خصوص استانی و ملی بوده که در بودجه سال ۹۴ پیش بینی شده و تلاش می شود حکم این افراد از اول فروردین ابلاغ شود.

وی ادامه داد: پذیرفته شدگان آزمون کتبی در حال حاضر مراحل پایانی گزینش، ارسال فرم شاغل شاغل و سایر مقدمات اداری را پشت سر می گذارند و انتظار می رود حضور این افراد در ادارات استان موجب افزایش بهره وری و ارتقا خدمات دستگاههای اجرایی استان شود.

کورانی فر تصریح کرد: حدود دو سال گذشته آزمون استخدامی استانداری لرستان با بیش از ۱۰ هزار داوطلب برگزار شد که در نهایت یکهزار نفر از این افراد سال آینده بکارگیری خواهند شد.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=65218

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 6در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۶
  1. با سپاس از پیگیری های جسورانه جناب آقای کورانی فر
    درود بر شما

  2. با سلام.من بعنوان یک شهروند لرستانی از تلاشهای مستمر آقای کورانی فر جهت به نتیجه رساندن این آزمون استخدامی استانداری لرستان کمال تشکر را دارم.واقعا تو کوهدشت ما ،جای همچین افرادی خالیه و ما جهت توسعه و تعالی شهرمان به امثال ایشان نیاز داریم

  3. سلام
    و درود خدا بر خدمت گزاران پاک میهن ام

  4. نمیدانم چرا برا انتخابات اینده جلو نیامد

  5. خدا کنه این بار محقق شه.خسته شدیم از بس وعده از آینده شنیدیم

  6. درود بر تو مرد پاک و بی ادعا

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.