تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
7

رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس: اروپایی‌ها از تحریم‌های ایران آسیب‌های زیادی متحمل شده‌اند

  • کد خبر : 65281
  • 13 اسفند 1393 - 11:03

    رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی معتقد است که اگر ایران محصولات نفتی و گازی را به اتحادیه اروپا نفروشد، آسیب‎های زیادی به آنها وارد می‎شود.  الهیار ملکشاهی در جمع خبرنگاران گفت: ایران بزرگ‌ترین ذخائر گازی دنیا را دارد، این سرمایه در داخل کشور استفاده شده و به برخی از کشورهای […]

ملکشاهی-2

 

 

رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی معتقد است که اگر ایران محصولات نفتی و گازی را به اتحادیه اروپا نفروشد، آسیب‎های زیادی به آنها وارد می‎شود.

 الهیار ملکشاهی در جمع خبرنگاران گفت: ایران بزرگ‌ترین ذخائر گازی دنیا را دارد، این سرمایه در داخل کشور استفاده شده و به برخی از کشورهای دیگر هم فروخته می‌شود.

وی اضافه کرد: این در حالیست کشورهای اروپایی از محصولات تولید کرده یا خدماتی که دارند و مورد نیاز کشور ماست به عنوان ابزار تحریم علیه ایران استفاده می‌کنند.

ملکشاهی تأکید کرد: ما هم می‌توانیم از ابزاری که در دست داریم علیه اروپایی‌ها استفاده کنیم. یعنی محصولات نفتی و گازی را به اتحادیه اروپا نفروشیم و محدودیت‌هایی را برای آنها قائل شویم که می‌تواند آسیب بسیاری به آنها وارد کند.

نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: البته خود اروپایی‌ها در حال حاضر به‎علت تحریم‌های ایران آسیب‌های اقتصادی بسیاری نیز متحمل شده‌، چراکه یکی از بازارهای مهم خود را از دست داده‌اند.

وی یادآور شد: به طور کلی ما نیز می‌توانیم از ابزار در اختیار خود برای غرب استفاده کنیم./ایسنا

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=65281

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.