تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
5

ملکشاهی : بسیاری از مصوبات دولت عملیاتی نشد/ سهم لرستان از منابع ملی تحقق یابد

  • کد خبر : 6531
  • 22 تیر 1391 - 12:03

   نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی گفت: بخش زیادی از مصوبات سفرهای دولت به استان لرستان یا عملیاتی نشده و یا ناقص مانده است. به گزارش میرملاس نیوز به نقل از مهر، الهیار ملکشاهی شامگاه چهارشنبه در دیدار مجمع نمایندگان لرستان با نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با تاکید […]

 

 نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی گفت: بخش زیادی از مصوبات سفرهای دولت به استان لرستان یا عملیاتی نشده و یا ناقص مانده است.

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از مهر، الهیار ملکشاهی شامگاه چهارشنبه در دیدار مجمع نمایندگان لرستان با نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با تاکید بر اینکه وحدت نمایندگان وسیله ای است برای خدمتگذاری به مردم اظهار داشت: خوشبختانه در حال حاضر این وحدت میان نمایندگان لرستان در مجلس شورای اسلامی و مسئولان استان وجود دارد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر کاستیهای فروانی در استان لرستان وجود دارد، افزود: وظیفه ما نمایندگان است که این موضوعات را در سطح ملی و مجلس پیگیری کنیم.

نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مردم لرستان باید از منابع عمومی کشور به اندازه سهم خودشان بهره مند شوند، تصریح کرد: با توجه به اینکه نظام یک نظام عدالت محور و شاه بیت قانون اساسی کشور نیز عدالت محوری است باید تلاش شود که سهم استان از این منابع تحقق یابد.

ملکشاهی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره سفرهای هیئت دولت به استان لرستان بیان داشت: این سفرها برای لرستان مصوبات خوبی داشته اما بخش زیادی از مصوبات آنها یا عملیاتی نشده و یا ناقص مانده اند.

وی با تاکید براینکه باید راهکاری جدی برای عملیاتی شدن این مصوبات اندیشیده شود، بیان داشت: باید از ظرفیت این مصوبات برای پیشرفت استان لرستان در ابعاد مختلف استفاده کنیم.

نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی همچنین با تاکید بر رفع مشکل بیکاری در استان لرستان تصریح کرد: باید با یک مدیریت کارآمد این معضل در لرستان رفع شود.

ملکشاهی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر ایجاد بندر خشک در استان لرستان ادامه داد: باید اقدامات لازم برای ایجاد این بندر در مرکز استان فراهم آید.

وی با بیان اینکه خرم آباد می تواند بارانداز واردات کالا به کشور باشد، ادامه داد: همچنین این استان بهترین موقعیت به لحاظ مکانی را در ارتباط با بزرگترین بنادر کشور دارد.

نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه در صورت احداث بندر خشک در خرم آباد بیش از ۵ هزار فرصت شغلی در استان ایجاد خواهد شد، تصریح کرد: این امر موجب رونق در جاده ها و گمرک استان لرستان نیز خواهد شد.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=6531

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۴
  1. میبینم که نماینده محبوبمون شبانه روز داره از حقمون دفاع میکنه

  2. جناب اقای ملکشاهی جا داره در همین جا از شما تشکر کنیم به خاطر احساس مسولیتتون در قبال این شهر از یاد رفته.

  3. سلام؛خداروشکر ما هم نمایندمون درمجلس مثل شهرهای دیگه زحمت کش ودلسوزه؛خداقوت اقای ملکشاهی

  4. اطمینان داریم با تدبیر،صداقت وخیرخواهی که ازآقای حاج الهیار ملکشاهی سراغ داریم به یاری خداوند بزرگ مناطق محروم حوزه انتخابیه اش را ازایستایی ورکود ورخوت خارج وتوسعه ورفاه وآسایش برای مردمش به ارمغان خواهد آورد.بدیهی است در این مسیر کماکان همراهی وهمگامی مردم شریف شهرستان کوهدشت،تعین کننده وکار ساز خواهد بود.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.