تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
4

۳۱میلیارد و ۹۸۱ میلیون ریال حقوق دولتی ازمعادن لرستان وصول شد

  • کد خبر : 65368
  • 17 اسفند 1393 - 9:42

     رییس سازمان صنعت معدن و تجارت لرستان گفت: معادن این استان امسال ۳۱ میلیارد و ۹۸۱ میلیون ریال حقوق دولتی پرداخت کرده اند. قدرت الله ولدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این میزان ، بابت تولید چهار میلیون و ۱۱۲ هزار و ۹۸۰ تن محصولات معدنی در استان، توسط […]

81530186-6316182

 

 

 رییس سازمان صنعت معدن و تجارت لرستان گفت: معادن این استان امسال ۳۱ میلیارد و ۹۸۱ میلیون ریال حقوق دولتی پرداخت کرده اند.

قدرت الله ولدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این میزان ، بابت تولید چهار میلیون و ۱۱۲ هزار و ۹۸۰ تن محصولات معدنی در استان، توسط سازمان صنعت معدن و تجارت وصول شده است.

وی با بیان انیکه این میزان حقوق دولتی وصول شده در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۳۰ درصد افزایش یافته تصریح کرد: همچنین میزان تولید انواع مواد معدنی در استان در این مدت نیز ۲.۵درصد افزایش یافته است.

وی ادامه داد: وجود ۱۱۰ معدن فعال با ۱۷ نوع ماده شناسایی شده گنجینه عظیمی در لرستان محسوب می شود که متاسفانه این گنجینه تاکنون بی نتیجه بوده و عملا بهره برداری خاص و منحصر به فردی از آن صورت نگرفته است.

به گفته ولدی از مجموع ۱۱۰ معدن فعال لرستان، ۵۱ معدن در حوزه سنگ های تزیینی است و در سال یک میلیون و ۵۰۰ هزار تن سنگ از این معادن استخراج می شود.

وی گفت: همچنین ۲۸ درصد اشتغال صنعتی لرستان مربوط به صنعت سنگ می باشد که رقم قابل توجهی است.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=65368

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. ضمن تشکر وقدردانی فراوان از زحمات آن سازمان ،بحث معادن قیر طبیعی راکه منابع طبیعی بدون دلیل آنها را رد می کند پیگیر نمایید

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.