تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
7

معاون جدید امور عمرانی استانداری لرستان : پروژه مسکن مهر پلدختر تصمیم نادرست دولت گذشته است

  • کد خبر : 65396
  • 17 اسفند 1393 - 12:40

    معاون امور عمرانی استانداری لرستان گفت:پروژه مسکن مهر پلدختر تصمیم نادرستی بود که در دولت گذشته گرفته شد. به گزارش میرملاس نیوز به نقل از ایرنا در پلدختر ‘محمد اصلانی’ روز یکشنبه در جلسه شورای مسکن مهر شهرستان پلدختر افزود: عدم نصب آسانسور در مسکن مهر پلدختر با وجود ساختمان های چهار طبقه […]

81532998-6320824

 

 

معاون امور عمرانی استانداری لرستان گفت:پروژه مسکن مهر پلدختر تصمیم نادرستی بود که در دولت گذشته گرفته شد.

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از ایرنا در پلدختر ‘محمد اصلانی’ روز یکشنبه در جلسه شورای مسکن مهر شهرستان پلدختر افزود: عدم نصب آسانسور در مسکن مهر پلدختر با وجود ساختمان های چهار طبقه رفت و آمد و بالا و پایین آمدن از پله ها مردم را با مشکلات زیادی مواجه می سازد.

وی تصریح کرد: این تصمیم غیر کارشناسی و بدون تعهدی بود که دولت احمدی نژاد صورت گرفت که این تنها در این بخش نبوده بلکه در سایر بخش ها نیز چنین اتفاقاتی صورت گرفته است.

وی نصب آسانسور را از ضروریات مسکن مهر پلدختر دانست و گفت: مردم این شهرستان می خواهند سال ها برای زندگی کردن از این واحدها استفاده کنند که با این شرایط و موقعیتت ایجاد شده با مشکلات فراوانی روبرو خواهند شد.

اصلانی افزود: عدم رعایت اصول علمی و کارشناسی در ساخت واحدهای مسکن مهر پلدختر موجب شده که مردم رغبتی به سکونت در این واحدها نداشته باشند.

وی تصریح کرد: طرح مسکن مهر پلدختر در زمین به مساحت ۵.۶ هکتار دارای ۶۲۴ واحد مسکونی در قالب ۱۰ بلوک هشت واحدی است که ۱۲۸ واحد آن مربوط به مددجویان بهزیستی است .

وی افزود: عدم نصب آسانسور مشکلات را برای مددجویان بهزیستی سخت تر و دو چندان کرده است.

معاون جدید امور عمرانی استانداری لرستان ،عدم طراحی آسانسور را مهمترین مشکل مسکن مهر پلدختر عنوان کرد و گفت: بخشی از واحدهای مسکن مهر مربوط به مددجویان زیر پوشش نهادهای حمایتی از جمله کمیته امداد و بهزیستی است که رفت و آمد برای آنها در این واحدها با مشکلات مضاعفی مواجه می سازد که نصب آسانسور در مسکن مهر پلدختر را الزامی کرده است.

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=65396

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 9در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۹
  1. این افاضات در حد و اندازه آقاص اصلانی نیست همین پروژه ای که در پلدختر ایشان در خصوص آن اظهار نظر کرده اند توسط آقای بازوند در زمان معاونت عمرانی استانداری آن را در کمیسیون ماده ۵ تغییر کاربری داده اند

  2. ای دنیا که روزی مرا خواهی کشت تو شاهد باش که همین آقایان روزی در دولت احمدی نژاد مسئولیت داشته ومدیر بوده اند

  3. واقعا یادمون رفته پس از نابسامانی که دولت احمدی نژاد در تخش مسکن در سال ۸۴ ایجاد کرد برای جبران عملکرد اشتباهش با سرعت زیاد بدون هیچ کارشناسی و با مکان یابی های غلط (بعنوان مثال مسکن مهر کمالوند و پلدختر و …) و آپارتمان سازی که مناسب فرهنگ لرستان نبود برا کل کشور یک نسخه واحدی پیچید که مشکلات عدیده آن مثل تامین روبناها و زیربناها و …. گریبان گیر این دولت شده!!!!!!!!!!!

  4. یعنی اشتباه کرده گفته چرا ساختمان مسکن مهر کیفیت نداره ، پول این مسکن مهر از جیب مردم ضعیف پرداخت شده ، چرا باید ساختمان با این کیفیت
    پایین تحویل مردم بشه ، جناب اقای کارشناس استانداری کاش شما قضاوت درست انجام بدهید ، باید قبول کرد عمر این ساختمان ها به پانزده سال هم
    نمی رسه . خسته نباشید به معاون فعال و زحمتکش عمرانی

  5. کارشناس عزیز شما کاملاً درست میفرمایی ، خیلیم کار خوبی کردن که اسانسور نذاشتن ، پارکینگ هم احتیاج نداره ، کیفیت ساخت هم عالیه
    خدا سایه شما کارشناس خبره و دولت خدمتگذار رو از سر ما کم نکنه . افرین و احسنت به دولت احمدی نژاد با مسکن مهری که ساخت
    اسانسور خودش دشمن سلامتیه ، تا پله هست اسانسور چرا ! تا کوچه هست پارکینگ چرا !
    منتظر نظرات بعدی کارشناس عزیز هستیم

  6. متاسفم برای آقای معاون عمرانی استاندار/ایشان بگوید تابحال چکار کرده است درطول دوران احمدی نژاد قیمت زمین ومسکن ثابت ماند وجوانان زیادی ازدواج کردند وصاحب خانه شدند.ولی الان چی؟استاندار محترم بر سخنان تخریبی برخی معاونین نظارت بیشتری بکند.

  7. علی اقا فک کنم یکم از بازار بی خبری ! اوج بالا رفتن قیمت زمین و مسکن در دولت نهم و دهم بوده !
    تو این هشت سال شاهد تورم بسیار بالایی رو ی زمین و مسکن بودیم ، چرا ما باید واقعیت ها رو کتمان
    کنیم ، اخه پروژه ای که برای بهزیستی و معلولان هستش چرا نباید اسانسور داشته باشه .

  8. درود بر معاون عمرانی صادق و زحمتکش .

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.