تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
5

برخورد قاطع با متجاوزان به جنگل‌ها و اراضی ملی/ قابل توجه متجاوزان درختان بلوط در منطقه

  • کد خبر : 65456
  • 17 اسفند 1393 - 19:40

     آیت‌الله آملی‌لاریجانی از صدور دستور اکید به روسای کل دادگستری ها و دادستان های سراسر کشور در برخورد قاطع با متجاوزان به اراضی ملی، منابع طبیعی و جنگل ها خبر داد. آیت الله آملی لاریجانی عصر امروز با کاشت یک اصله نهال، ضمن گرامیداشت روز درختکاری و هفته منابع طبیعی و آبخیزداری گفت: […]

9

 

 

 آیت‌الله آملی‌لاریجانی از صدور دستور اکید به روسای کل دادگستری ها و دادستان های سراسر کشور در برخورد قاطع با متجاوزان به اراضی ملی، منابع طبیعی و جنگل ها خبر داد.
آیت الله آملی لاریجانی عصر امروز با کاشت یک اصله نهال، ضمن گرامیداشت روز درختکاری و هفته منابع طبیعی و آبخیزداری گفت: امیدواریم با هماهنگی همه دستگاه های متولی بتوانیم منویات مقام معظم رهبری و خواسته مردم عزیز را در زمینه حفظ محیط زیست برآورده کنیم.

رئیس قوه قضاییه با اشاره به تلاش‌های دستگاه قضایی در برخورد با متجاوزان به اراضی ملی و جنگل‌ها بر لزوم افزایش برخوردهای قضایی در این زمینه تاکید کرد و افزود: همانطور که مقام معظم رهبری صبح امروز بر برخورد با متجاوزین به اراضی طبیعی و جنگل‌ها تصریح کردند، دستگاه قضایی نیز در این خصوص اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

رئیس قوه قضاییه در ادامه بر نقش مردم در حفظ محیط زیست تاکید کرد و افزود: امروزه درختکاری، احیای اراضی و ایجاد و حفظ فضاهای سبز، وظیفه ای همگانی است.

رئیس قوه قضاییه تاکید کرد: باید با اشخاصی که منابع طبیعی و محیط زیست را آلوده می کنند برخورد جدی انجام شود چرا که حفظ محیط زیست، حفظ محیطی است که در آن زندگی می کنیم.

 
 
 
لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=65456

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 8در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۸
  1. امروز اگه کسى سخنان رهبرى معظم رو گوش میکرد پیرامون همین موضوع بود
    خواسته مردم کوهدشت ازدستگاه محترم قضا اینست
    بیاین بخاطر سخنان رهبرى هم شده این جنگل اولادقبادرو احیاش کنید کافیه باچنددستکاه تراکتور نسبت به این موضوع اقدام بشه

  2. دادستان محترم کوهدشت به عنوان مدعی العموم از شما میخواهیم از بین برندگان جنگلها را مجازات کنید

  3. همه باید احساس مسولیت کنند،هم مردم و هم مسئولین.باید اشد مجازات برای خاطیان در نظر گرفته شود.باید نگاهها عوض شود.این فرهنگ باید طوری اصلاح شود که تبر و تبردستان، از دید عامه مردم ،جرم و مجرمند.

  4. با کسانی که مراتع و تپه های با شیپ زیاد را کشت میکنند باید برخورد قاطع صورت گیرد . حتی تپه سازمان آب ابتدای جاده اولاقباد را کشت کرده اند درختها را ازبین میبرند برای اینکه سال بعد اون و کشت کنند اگر دو سه سال از قطع درختان جلو گیری شود دوباره جنگل جان تازه ای میگیرد . سر حد مراتع مشخص شود

  5. امروز اگه کسى سخنان رهبرى معظم رو گوش میکرد پیرامون همین موضوع بود
    خواسته مردم کوهدشت ازدستگاه محترم قضا اینست به خاطر سخنان رهبری هم شده سری به جنگل های کاوه مابین سوری لکی وقرلیوند هم بزنید

  6. واقعا مسولین ذیربط چرا به فکر منطقه ی زیبای کشماهور نیستن تا دیر نشده اقدامی بکنید

  7. روزهای تعطیل با ایجاد یک ایست بازرسی در جاده اولاد قباد می توان کلی تبر واره از صندق ماشینهای مخربین محیط زیست کشف کرد یا در روستاها الاغ های حامل هیزم مشاهده نمودانهایی که باضربه ای مخلوق خدا را بیرحمانه قطع میکنند به کاهش بارندگی وگسترش بیابان کمک میکننددلیل خشکیدن ابها وخشکسالی های متوالی شاهدی بر این مدعاست قران می فرماید گیاه ودر خت نیز بسجده اوسربخاک اطاعت نهادهاند.

  8. ازمهندس آزادبخت میخواهیم که صاحبان اراضی کشاورزی منطقه اولادقباد راکه مطابق نقشه جی پی اس مراتع و اراضی کشاورزی دارای درخت بلوط رانابودکرده وریشه آنهارانیزباتراکتوردرآورده اندشناسایی کرده وبه دستگاه قضامعرفی کند.مهندس جان کاری بکن که درپایان دوره مدیریت شمابرمنابع طبیعی سرت رو دربرابر خدا وخلق بالا بگیری میدانیم دغدغه شماازمابیشتراست ولی شجاعت وجدیت رو چاشنی کارت کن متشکریم

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.