تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

نرم افزار ایرانی «شبکه اجتماعی شمسه» رونمایی شد

  • کد خبر : 65478
  • 18 اسفند 1393 - 0:01

  نرم افزار ایرانی «شبکه اجتماعی شمسه» که یک که نرم افزار ویژه تلفن های همراه ( با سیستم عامل اندروید) است به دست جوانان نخبه شناسایی شده در جشنواره های شمسه، ساخته شده و رقیب نرم افزارهای ارتباطی خارجی به شمار می رود، رونمایی شد. به گزارش ستاد خبری جشنواره شمسه، مرادعلی امین وند، […]

shamse

 

نرم افزار ایرانی «شبکه اجتماعی شمسه» که یک که نرم افزار ویژه تلفن های همراه ( با سیستم عامل اندروید) است به دست جوانان نخبه شناسایی شده در جشنواره های شمسه، ساخته شده و رقیب نرم افزارهای ارتباطی خارجی به شمار می رود، رونمایی شد.

به گزارش ستاد خبری جشنواره شمسه، مرادعلی امین وند، مسئول واحد فناوری جشنواره آئینی، فرهنگی، هنری و تجسمی شمسه با اشاره به چگونگی ساخت نرم افزار ارتباطی موبایلی شمسه اظهار داشت: در شرایطی که شبکه‌های اجتماعی در کشور از شبکه های موبایلی خارجی با مرکزیت سروری خارجی اشباع شده و مدیریت اطلاعات از کشورهای غربی صورت می پذیرد ورود شبکه موبایلی شمسه لازم و ضروری دیده شد؛ شبکه ای که با برنامه ریزی ایرانی، داخلی و توانمندی سرور در داخل کشور و نیز محتوای سالم و فرهنگی وارد عرصه مجازی شده تا مورد استفاده عموم مردم قرار بگیرد.

امین‌وند ویژگی های نرم افزار شبکه موبایلی شمسه را رفع دغدغه های فرهنگی و نیز تغییرات مدیریت فرهنگی دانست.

وی در ادامه گفت: این برنامه به صورت رایگان در اختیار عموم جامعه است و مردم می توانند برای دریافت این برنامه به شماره ۱۰۰۰۳۰۳۰۳ و با مراجعه به سایت http://www.sham3.ir اطلاعات لازم را دریافت و برای دانلود و نصب این برنامه اقدام کنند.

مسئول واحد فناوری جشنواره شمسه در ادامه ضمن تاکید بر امنیت بالای شبکه موبایلی شمسه، اهداف پیش روی این نرم افزار را تولید محتوای سالم و فرهنگی در راستای خودکفایی و ابزارهای ارتباطی دانست.

به گفته وی، شبکه اجتماعی شمسه با حمایت و پشتیبانی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران و ستاد مجموعه جشنواره های شمسه طراحی و ساخته شده است.

امین وند همچنین از طراحی و ساخت یک نرم افزار دیگر به نام «شمسه پیک» sham3pic خبر داد که نرم افزاری مخصوص عکاسی و انتشار عکس است.

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=65478

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.