تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
7

مدیرکل بنیاد شهید لرستان: ترویج فرهنگ شهادت یک کار جهادی است

  • کد خبر : 65510
  • 19 اسفند 1393 - 0:50

  مدیرکل بنیاد شهید لرستان گفت: ترویج فرهنگ شهادت یک کار جهادی است. مراد روشنی در نشست خبری، افزود: امسال هفت هزار دیدار مسئولان با خانواده‌های شهدا داریم که به‌مناسبت روز شهید اعضای شورای اداری هر کدام با پنج خانواده شهید دیدار می‌کنند. وی اظهار کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران با محوریت دو رکن […]

38953t.jpg

 

مدیرکل بنیاد شهید لرستان گفت: ترویج فرهنگ شهادت یک کار جهادی است.

مراد روشنی در نشست خبری، افزود: امسال هفت هزار دیدار مسئولان با خانواده‌های شهدا داریم که به‌مناسبت روز شهید اعضای شورای اداری هر کدام با پنج خانواده شهید دیدار می‌کنند.

وی اظهار کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران با محوریت دو رکن اساسی فعالیت می‌کند یکی از ارکان فعالیت آن موضوع خدمت‌رسانی است که رهبر معظم انقلاب آن‌را فراتر از خدمت می‌دانند و در این رابطه فرموده است «کار بنیاد شهید سپاسگزاری است».

مدیرکل بنیاد شهید لرستان تصریح کرد: سرلوحه وظیفه‌های بنیاد شهید، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یک کار جهادی است و کار اشاعه این فرهنگ، هم‌وزن کار شهیدان است.

روشنی اضافه کرد: در کل کشور ۲۳۰ هزار شهید، ۵۰۵ هزار جانباز و ۴۲ هزار آزاده سرافراز داریم که استان لرستان شش هزار و ۳۱۴ شهید و سه و شش دهم شهدای کشور و یک و نیم برابر نرم کشور را داراست./منبع : ایسنا

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=65510

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳
  1. باسلام وعرض ادب واحترام به ساحت شهداء وخانواده بزرگ ایثارگران وجانبازبزرگواربرادرروشنی استدعادارم درخصوص رفع معیشت ایثارگران بویژه هزینه های درمانی که دربعضی شهرستانهای استان ازسال ۱۳۸۹ تاکنون پرداخت نشده نیز اظهار نظرفرمائید…………….؟

  2. جناب روشنی مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران
    تقریبا دوسال از درخواست رزمندگان ودوستاداران شهدا در زمینه اصلاح تابلوهای معابر کوهدشت می گذرد .
    ۱- شما قول دادید به شکلی موضوع را حل کنید ، اما متأسفانه بعد از دوسال این معضل همچنان باقی است .
    ۲- درمراجعه حضوری خدمت شما هم مجددا موضوع را بیان داشتیم اما تاکنون نتیجه عملی دیده نشده .
    ازشما که خود خاطره زنده همراهی با شهدای والامقام ورزمندگان هستید انتظارداریم که این ظلم به ترویج فرهنگ ایثار وشهادت را به یک نتیجه مطلوب برسانید .
    یاعلی

  3. درود بر جناب روشنی عزیز و بزرگوار
    بدون شک با وجود شما دغدغه ی خانواده های شهدا و جانبازان به حداقل رسیده. و نیز پاسخگویی شما به خانواده های شهدا سبب شده بیشتر کامنتها، اظهار درخواست در جهت رفع مشکلات باشه که این امر نشان از گوش شنوا و همت بالای شما در جهت رفع نیازهای مجموعه ی تحت مدیریت شماست.
    جناب روشنی بزرگوار، همانطور که شما خود بارها و بارها تاکید فرمودید و به جد نیز پیگیر هستید احساس میشود خانواده ی جانبازان متوفی نیاز به توجه بیشتری دارند و در بازدیدهای مسئولین بنیاد شهید و ایثارگران بایستی این خانواده ها مورد توجه بیشتر و دلسوزانه تری قرار بگیرند، زیرا فقدان جانباز متوفی، به خودی خود این خانواده ها را مغموم نموده اما سرمایه ی فکری، روحی، معنوی و انسانی آنها بایستی تقویت شود نه اینکه با کم توجهی، این سرمایه ها تضعیف شوند. متاسفانه در شهرستان کوهدشت این موضوع آنقدر مورد توجه قرار نمیگیرد و سالهاست برخی خانواده های شهدا در کنج غربت خود بدور از هرگونه توجهی به سر می برند.
    به امید موفقیتهای بیشتر و بیشتر برای شما و مجموعه ی تحت مدیریتتان.
    «روشنی هرگز در قفس ماندنی نیست…»

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.