تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
4

فرماندار الیگودرز : رتبه‌های نخست الیگودرز در حوزه‌های مختلف ستودنی است

  • کد خبر : 65546
  • 19 اسفند 1393 - 11:03

  فرماندار الیگودرز گفت: امسال الیگودرز در بخش‌های مختلف رتبه نخست را کسب کرده است که این موفقیت‌ها ناشی از استعدادهای درخشان و تلاش مدیران است. به گزارش میرملاس به نقل فارس ؛ ولی‌الله میرزایی شب گذشته در شورای اداری این شهرستان به موفقیت‌های الیگودرز اشاره کرد و اظهار داشت: در بحث آموزش و پرورش الیگودرز […]

 

فرماندار الیگودرز گفت: امسال الیگودرز در بخش‌های مختلف رتبه نخست را کسب کرده است که این موفقیت‌ها ناشی از استعدادهای درخشان و تلاش مدیران است.

به گزارش میرملاس به نقل فارس ؛ ولی‌الله میرزایی شب گذشته در شورای اداری این شهرستان به موفقیت‌های الیگودرز اشاره کرد و اظهار داشت: در بحث آموزش و پرورش الیگودرز با اختلاف زیاد رتبه نخست را کسب کرده است و همچنین در بحث ایجاد اشتغال با توجه به ساز و کار تعریف شده، الیگودرز رتبه اول را کسب کرد.
وی افزود: امسال جهاد کشاورزی الیگودرز به واسطه ایجاد اشتغال رتبه اول و به واسطه جذب منابع پس از خرم‌آباد رتبه دوم را کسب کرد، همچنین در بحث برگزاری برنامه‌های فرهنگی دهه فجر و بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی الیگودرز مورد تقدیر استاندار لرستان قرار گرفت.
میرزایی تصریح کرد: مردم خدمت و خیانت مدیران را به خوبی رصد می‌کنند و حافظه آنها از عملکرد مدیران پاک نمی‌شود، لازم است واقع بین بوده و تنها به فکر خدمت به مردم باشیم.
وی به لزوم نظارت مردم بر عملکرد مدیران اشاره کرد و افزود: نظارت مردم حتی اگر با انتقاد و اعتراض همراه باشد در نهایت به اصلاح امور ختم می‌شود و نتایج مثبتی حاصل می‌شود و امروز خوشبختانه افکار عمومی با درک شرایط موجود از عملکرد مدیران رضایت نسبی دارند.
فرماندار الیگودرز با اشاره به تلاش‌های نماینده الیگودرز در جهت رفع مشکلات استان و شهرستان افزود: همه دولت‌ها خدمت کرده و اقداماتی نیز انجام شده است، اما ظرفیت‌ها و نوع مدیریت‌ها متفاوت است، اما اگر حرکت و اقدامات ما در راستای اخلاص باشد و جهت درستی پیدا کند، می‌توانیم بر قلب‌ها مدیریت کنیم.
وی با اشاره به پروژه‌های نیمه تمام این شهرستان گفت: مدیران در جهت رفع مشکلات اجرای پروژه‌ها تلاش کنند و امیدواریم در سال آینده با برنامه‌ریزی کارشناسی فعالیت خود را آغاز کنند.
میرزایی به خساراتی که بر اثر برگزاری مراسم چهارشنبه سوری رخ می‌دهد اشاره کرد و افزود: ما مخالف شادی مردم نیستیم، اما شادی که با هیجانات کاذب همراه شود و به مردم خسارت وارد کند، قابل قبول نیست که در این راستا مقرر شده است، مخلان نظم و امنیت عمومی توسط نیروی انتظامی دستگیر و تا پایان تعطیلات نوروز در بازداشت باشند.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=65546

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 8در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۸
  1. بایستی این مهم تحقق پیدا کند ، شهرستانی که همچنین فرمانداری با این تجارب ارزنده شامل چندین سال معاونت فرمانداری در دولت اصلاحات در شهرهای مختلف استان کرمانشاه و چهار سال فرماندار شهرستان قروه و حدود ۵ سال فرماندار شهر حساس و با فرهنگ سنندج و الان نیز تعاملی که با نماینده محبوب و توانمند الیگودرز داشته انتظار می رود بیش از این نیز به فرمانداری ویژه ارتقاء یابد . امید است استاندار با تدبیر لرستان قدر این ظرفیت را بداند .

  2. درود بر فرماندار لایق،مردمی،کاردان،شجاع ،ارزشی و ولایتمدار الیگودرز آقای میرزایی اصل

  3. با سلام خدمت بسیجی جانباز خسته نباشید خداقوت

  4. سلام بر استاد عزیز و ارجمند :
    بی شک صداقت ،توان و تجربه شما در کنار نماینده محترم و فعال مردم فهیم و سخت کوش الیگودرز به لطف خداوند موفقیتهای بیشتری را برای آن دیار به دنبال خواهد داشت .
    استاد عزیز امیدواریم کماکان سربلند و سلامت باشید .

  5. باسلام واحترام.
    ما انتظاری غیر از این نداریم چون در توانمندی آقای میرزایی اصل هیچ شک وشبهه ای وجود ندارد.

  6. سلام بر استاد عزیز و ارجمند :

    خداقوت،خسته نباشید دوست و استاد گرامی .شهرستانی که همچنین فرمانداری با این تجارب ارزنده دارند لیاقت رتبه های برتر و نخست را دارند . ای کاش کوهدشت با داشتن چنین پتانسیل هایی از داشتن همچون فرماندار با لیاقت بی نصیب نباشد. انشالله که در پناه حق ودر سایه آقا امام زمان (عج) موفق و موید باشید.

  7. جا دارد از استاندار فهیم و با تدبیر جهت این انتخاب بجا تشکر نمایم.

  8. فرماندار عزیز
    پیروزی و موفقیت شما را از خداوند منان مسألت داریم

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.