تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
5

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی: در هر جای لرستان کار صنعتی و کشاورزی انجام دادیم، نتیجه نداده است

  • کد خبر : 65627
  • 21 اسفند 1393 - 15:38

    نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی گفت: تحقق سند چشم انداز افق ۱۴۰۴ توسعه لرستان سرمایه گذاری و حمایت مالی بالا و همت والا را می‌طلبد.  مهندس محمدتقی توکلی در شورای توسعه و برنامه ریزی استان، افزود: تدوین سند چشم انداز افق ۱۴۰۴ لرستان کاری ارزشمند است اما اینکه تا ۱۱ سال […]

13930407000631_PhotoA

 

 

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی گفت: تحقق سند چشم انداز افق ۱۴۰۴ توسعه لرستان سرمایه گذاری و حمایت مالی بالا و همت والا را می‌طلبد.

 مهندس محمدتقی توکلی در شورای توسعه و برنامه ریزی استان، افزود: تدوین سند چشم انداز افق ۱۴۰۴ لرستان کاری ارزشمند است اما اینکه تا ۱۱ سال آینده به چشم انداز کشور برسیم جای بسی تامل دارد چرا که روی سند چشم انداز خیلی حرف و نقد است.

وی ادامه داد: در حالیکه در سند چشم انداز ۱۴۰۴ کشور به کمتر از ۱۰ تا ۲۰ درصد آن نرسیدیم سند چشم انداز افق ۱۴۰۴ لرستان کاری ایده ال است البته چنانچه به این هدف نرسیم عیبی ندارد اما تحقق این هدف سرمایه گذاری و حمایت مالی بالا و همت والا را می‌طلبد.

توکلی با تاکید براینکه سند چشم انداز افق ۱۴۰۴ ایده آل است، تصریح کرد: دو سال است در بخش سرمایه گذاری فعالیت می‌کنم و علیرغم تلاش‌ها و دیدارهایی که با سرمایه گذاران داشتیم نهایتا توانستیم توافق ۲ تا ۳ طرح را اخذ کنیم.

وی در ادامه به طرح توسعه و کالبدی ناحیه کوهدشت، پلدختر و رومشگان اشاره کرد و گفت: چنانچه در این طرح می‌خواهیم کشاورزی کوهدشت را توسعه دهیم قطعا با محدودیت آب مواجه می‌شویم و اگر قرار است کوهدشت در بخش کشاورزی توسعه یابد چرا باید بخش دیگری در کنارش قرار دهیم که بعدا دچار مشکل شود.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس بیان کرد: اگر قرار است کوهدشت از لحاظ کشاورزی توسعه یابد؛ باید در رومشگان روی صنعت کارشود و از طریق صنعت به توسعه این شهرستان برسیم.

وی با بیان اینکه در هر جای این استان کار صنعتی و کشاورزی انجام دادیم نتیجه نداده است، یادآورشد: برای تغییر شرح خدمات باید نسخه بپیچیم و نباید یک نسخه واحد برای کل استان پیچیده شود./منبع :ایسنا

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=65627

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۴
  1. صحبتهای این نماینده معنا دار و غیر کارشناسی است و تا زمانیکه نمایندگان و کارشناسان شهرستانهای غرب استان نتوانند دیدگاهی کاملا کارشناسی بر مبنای توسعه متوازن هم در بخش صنعت هم در بخش کشاورزی وفراتر از گرایشات قومی ،گروهی ومنطقه ای بپذیرند و ترویج ومطالبه نمایند شاهد همچون اظهار نظرهای خواهیم بود سوال از این نماینده محترم اینست تفکیکی که تحت عنوان توسعه صنعتی رومشگان و توسعه کشاورزی کوهدشت پیشنهاد شده :۱ -ایا قرار است طرحی صنعتی در رومشگان اجرا شود وبه بهانه توسعه در بخش کشاورزی کوهدشت از ان محروم شود ۲ -ایا بودجه شهرستان کوهدشت در تمام سالیان گذشته در بخش کشاورزی بیشتر از شهرستانهای دارای قابلیت صنعتی بوده است وبه تبع ان مقایسه بودجه کشاورزی استان لرستان با استانهای صنعتی مثل اصفهان و یا اراک با این جهت گیریها نه شاهد توسعه صنعتی و نه توسعه کشاورزی در شهرستان و استان نخواهیم بود لازم است نماینده محترم اقای ملکشاهی از بخشی نگری جدا بپرهیزند

  2. سلام واقعا صحبتهای نماینده ایشان غیر منطقی است ای کاش می فرمودند کارشکنی بانک ها در ارائه تسهیلات که مدت زیادی باید به دنبال وام رفت و باند بازی شدید و قوم گرایی …عدم حمایت مسئولان در فرآیند تولید تا آخرین مرحله فروش که دست واسطه را کوتاه کنند متاسفانه تولید کننده باید هزینه کند اما عایدش ضرر است که

  3. سلام به محضر جناب توکلی.
    جناب توکلی اگر بشود بودجه استان را افزایش و فرهنگ کشاورزی را در کنار مرحله عمل با علم
    همستراز و همسو کرد قطعا شرایط کشاورزی پیشرفت خواهد کرد.
    در بحث صنعتی در حال حاضر بروجرد حرف اول را در استان میزند و بیشتر کارخانه های سنگ
    در این شهر فعالند و امید میرود با همدلی بین نمایندگان شاهد پیشرفت صنعت و کشاورزی
    در لرستان باشیم.
    به امید موفقیت برای خادم بی ادعای لرستان جناب توکلی.

  4. وی با بیان اینکه در هر جای این استان کار صنعتی و کشاورزی انجام دادیم نتیجه نداده است
    ——————–
    پس معلوم شد که خواست نمایندگان آن است که مردم مطالبه ایی نداشته باشند.
    از آینده نا امید باشید و با بیکاری ۴۵ درصدی بسازید
    هر چقدر مردم در خواب باشند و مطالبه ایی نداشته باشند ،مسئولین و نمایندگان راحت تر و آسوده ترند
    پس بگذارید دوستان به زندگی شان برسند و نان مسئولیت را بخورند

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.