کد خبر : 65649
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۸
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 2,032 بازدید

گزارش تصویری / رزمایش فاطمیون سپاه ناحیه کوهدشت

به گزارش اختصاصی میرملاس ؛ رزمایش نیروهای بسیج سپاه ناحیه کوهدشت طی دو روز با حضور گردانهای بیت المقدس و کوثر ؛همزمان با دیگر شهرستان های استان در منطقه داوود رشید برگزار شد.
عکاس :‌ امین آزادبخت / میرملاس

1

 

 

2

 

 

3

 

 

4

 

 

5

 

 

6

 

 

7

 

 

8

 

 

9

 

 

10

 

 

11

 

 

12

 

 

13

 

 

14

 

 

15

 

 

16

 

 

17

 

 

18

 

 

19

 

 

20

 

 

21

 

 

22

 

 

23

 

 

24

 

 

25

 

 

26

 

 

27

 

 

28

 

 

29

 

 

30

 

 

31

 

 

32

 

 

33

 

 

34

 

 

35

 

 

36

 

 

37

 

 

38

 

 

39

 

 

40

 

 

41

 

 

42

 

 عکاس :‌ امین آزادبخت / میرملاس 

 

 

 

درج شده توسط : امین آزادبخت (مدیر سایت )

دیدگاه ها

کاسیت در گفته :

این تصاویر زیبا که به صورت مستند کار شده است، یادآور رشادت های دلاوران لرستانی در 8سال دفاع مقدس است.

یادشان گرامی باد.

جناب آزادبخت عزیز، خیلی زیبا بود. خداقوت
ارادتمند فیروز اسماعیلی نژاد

[پاسخ]

بلوط سوخته پاسخ در تاريخ شنبه ۲۳ اسفند , ۱۳۹۳ ۱۰:۲۳:

لطفا رعایت حال درختان بلوط را هم بکنید. شایسته نیست این میراث طبیعی لرستان اینگونه آسیب ببیند.

[پاسخ]

سجاد ابراهیمی فرد در گفته :

بسیج لشکر مخلص خداست . درود خدا بر بسیجیان سلحشور شهرستان کوهدشت

————————————————————————————————————————-

و درود دیگر بر شما میرملاسی های عزیز که همیشه در صحنه ها و میدان های بسیج حضور همیشگی دارید — جناب آقای آزادبخت دست گلت درد نکنه هم به خاطر عکس های زیبای که گرفتی و هم به خاطر حضورت در رزمایش و خسته نباشید دیگه به خاطر حضور همه دبیران سرویس های پایگاه خبری میرملاس نیوز که در رزمایش بزرگ فاطمیون حضور داشتند./

[پاسخ]

مخلص سردران و بسیجیان 8 سال دفاع مقدس در گفته :

سلام خسته نباشید خدمت جناب سرهنگ جعفرزاده کسی که بیش از 5 سال در دفاه مقدس حضور داشت در کوههای کردستان شبانه روز در خدمت وطنش بود و خواهد بود و درود خدا بر سبز قامتان سپاه که شبانه روز در خدمت این کشورند و بر ای امنیت و اقتدار و صلابت این کشور شبانه روز بیدارند

[پاسخ]

اول از ميرملاس تشکرميکنم
دوم
بسيارناراحت شدم هنگاميکه عکس زيباى حاج
“شرف آزادى”
رو توى تصاوير ديدم حاجى شرف رو چندسالى ست زيارتشون نکرده بودم خيلى پير شده واقعا دلم سوخت
سردار زنده باشى وماندگار
ازهمسايگان قديمى مستأجر حاج حاجيعلى بازوند دردهه 1380

[پاسخ]

ویردار در گفته :

بیسج لشگر مخلص خداست
وقتی چهره رزمندگان هشت سال ذفاع مقدس (حاج یونس آزادبخت و دیگران )را دیدم یاد اون روزها افتادم
میر ملاس تشکر

[پاسخ]

طرهاني در گفته :

شما كه مدافع منابع طبيعي هستيد اين درختان بيچاره چه گناهي كردن ؟؟؟؟؟؟

[پاسخ]

/ پاسخ در تاريخ سه شنبه ۲۶ اسفند , ۱۳۹۳ ۱۲:۱۴:

به درختان که آسیبی وارد نشده

[پاسخ]

حمید در گفته :

باسلام/واقعا حماسی بود.
تصاویر شاهکار بودند.

[پاسخ]

سلام در گفته :

تصاویر زیبایی بود. مواظب درختان هم اگر میشدن خوبتر بود.

[پاسخ]

فردین گراوند در گفته :

باسپاساز به تصویر کشاندن رزمایش بسیجیان و سپاه شهرستان کوهدشت وخسته نباشید به جناب سرهنگ ادینه وند که به حق از مسولین خوب وبادانش وبی ادعاهستند خداقوت خسته نباشید

[پاسخ]

دوستدار محیط زیست در گفته :

درود خدا بر شهدا و رزمندگان 8 سال دفاع مقدس. ای کاش در انتخاب منطقه اجرای رزمایش دقت بیشتری می شد تا شاهد سوختن درختان نمی بودیم. تنها چند روز از هفته درختکاری گذشته اما دریغ از اندکی توجه به درختان و منابع طبیعی ….

[پاسخ]

/ پاسخ در تاريخ سه شنبه ۲۶ اسفند , ۱۳۹۳ ۱۲:۱۳:

شما همان دوستدار منابع طبیعی باشید بهتر است.

[پاسخ]

س. م. والی پور در گفته :

درود وسلام خداوند بر کلیه شهدا ، رزمندگان وجانبازان دیار همیشه قهرمان کوهدشت.
درود وسلام ویژه بر سرداران بی ادعا وجانبازان سرافراز حاج یونس آزادبخت و علی رحم رحیمی پور وسایر دوستان بزرگوار.
اگر دقت کرده باشید سرداران عزیز حاج یونس وعلی رحم با چه دید وتفکر خاص و ویژه ای این مانور را مینگرند شاید یک لحظه احساس کرده اند که درمناطق جنگی حضور شرف دارند و آن دوران طلایی را بیاد میاورندو چه احساس عجیبی دارند .
سرداران بی ادعا یادتان بخیر ونیکویی . همیشه پاینده باشید ومانی.

[پاسخ]

س. م. والی پور در گفته :

ضمناً تقدیر وتشکر می کنم از بسیجیان دلاور وپرتلاش شهرمان کوهدشت قهرمان ، آقایان مهندس امین آزادبخت و مهندس سعید بالنگ که همیشه زحمات فراوانی در به تصویر کشیدن همچین صحنه هایی را متحمل میشوند. اجرتان با شهدا بسیجیان خستگی ناپذیر.

[پاسخ]

محسن موحدی در گفته :

درود خدا بر مرد بی ادعا بر سردار جنگ روزهای سخت، بر شجاع و دلیر مرد جانباز بر شهید زنده و بر همرز راستین شهدای شهرمان حاج علی رحم رحیمی (آدینه وند) بدون شک آسایش و آرامش جامعه ی امروزی ما مدیون رشادت ها و شجاعت های شما در جبهه های حق علیه باطل بوده

[پاسخ]

جامانده در گفته :

بادرود سپاس بر شهدا بسیجیان ودلاوران دفاع مقدس وباتشکر از شما که اینگونه تصاویر زیبا را نمایش داده اید، جا ی پرویز طرهانی خا لیه، مهارت ایشان توی آموزش ومانور ستودنیه

[پاسخ]

اکبر خوشناموند در گفته :

به سهم خودم به عنوان خادم و کوچک همه بسیجیان عزیز از حضور پر شور با صلابت و مقتدرانه بسیجیان حوزه مقاومت بسیج امام خمینی (ره) کوهدشت جنوبی که با نظم خود توانستند به اهداف از پیش تعین شده رزمایش دست پیدا کنند تقدیر و تشکر میکنم .
جا دارد از برادران عزیزم امین آزادبخت / محمد ابراهیمی فر /سجاد فتحی دو لیسکانی و سایر دوستان مستند ساز که گوشه ای از زحمات و اقتدار گردان بیت المقدس حوزه امام خمینی (ره) را به تصویر کشیدند تقدیر و تشکر نمایم .
ازفرماندهی و پرسنل زحمت کش و با اقتدار گردان رزمی امام حسین (ع) که دوشا دوش بسیجیان گردان های واکنش سریع تمرینات را انجام میدادند کمال تقدیر و تشکر را دارم و برای این عزیزان طول عمر با برکت همراه با سرافرازی روز افزون را خواهان و خواستارم .
از پشتیبانی ها و طرح ریزی های فرماندهی محترم سپاه شهرستان جناب سرهنگ پاسدار عباس آدینه وند که تمامی مراحل رزمایش را کنترل و زیر نظر داشتند کمال سپاس و قدارانی را داشته و از درگاه ایزد منان برای ایشان سلامتی روز افزون را خواهان و خواستارم .

[پاسخ]

ناشناس در گفته :

اي كاش از كساني كه اين ماموريت و برنامه جالب را هدايت كردند يك نظر خواهي و عكس هم مي گرفتيد! (عمليات ناحيه كجاست دريغ از يك عكس)

[پاسخ]

مثل خودت ناشناسم ؟؟؟؟؟؟؟؟ پاسخ در تاريخ سه شنبه ۲۶ اسفند , ۱۳۹۳ ۲۳:۰۹:

ای کاش کسی بود از رشادت ها وایثارگری های بسیجیانی مینوشت که کار خود را در این ایام رها کرده بودند و به عشق بسیج آمده بودند !!!!!ای کاش آنقدر عاشق نام نشان نبودیم شاید اگر کار درستی انجام دادیم ره توشه ای باشد .ای کاش میدانستیم اگرمن و شمای مسئول بهمون مزد نمیدادند و وظیفه مان نبود و در شرایطی میبودیم که به نان شب هم محتاج بودیم حاضر بودیم اینطور برای به تصویر کشیدن اقتدار و صلابت بسیج مردمی وقت بگذاریم جا دارد تمامی مسئولین کم کار از بسیجیانی که شبانه روز به عشق امامشان کار میکنند تا شاید لبخند بر لبان ایشان بنشیند درس میگرفتند و قدر دان خود بودن …ای کاش ………………………..

[پاسخ]

علی سوری لکی در گفته :

درود بر شهدا و بسیجیان اسلام
باتشکر از زحمات آقای محمد حسن سوری و برادر بسیجی اکبر خوشناموند و همه بسیجیان عزیز که توانستند این رزمایش را به خوبی انجام دهند

[پاسخ]

ناشناس در گفته :

شنيده ايم عمليات هاي زمان جنگ را عمليات تيپ ها و لشكرها طرح ريزي مي كردند ، آقاي آزادبخت به نظر شما كه اطلاعات نظامي تان ضعيف است بايد گفت اين تعداد گردان ها كه به كار گيري شده اند نقش معاونتهاي بزرگي چون عمليات ، اطلاعات ، آماد و …. خيلي مهم بوده كه شما به آنها اشاره نكرده ايد. (صرفا جهت اطلاع)

[پاسخ]

وبلاگ گردان محبین در گفته :

خسته نباشید خدمت برگزار کنندگان مانور
تداعی مانورهای سالهای 60 و61 بود که در اطراف کوهدشت برگزار می شد .
ازاینکه از یادگاران دفاع مقدس هم دعوت بعمل آمد . کار بسیار ارزندی صورت گرفته است .
یا علی

[پاسخ]

شرکت کننده در رزمایش در گفته :

با عرض سلام از اینکه خودت رو ناشناس معرفی کردی خیلی ناراحت شدم چون معلوم نیست ظرفت کیه این خیلی بده
در ضمن ناشناس جان / در عکس بیست و هفتم نقش جناب سرهنگ آزادی مسئول عملیات ناحیه کاملا هویداست .
و اما سوال اینجاست در رزمایش به این بزرگی چطور عکاس میتونه همه جا حضور داشته باشه ؟
و یادم رفت اینو بگم که از قبل همه چیز آماده شده بود (مسائل آماد و پشتیبانی ) چیزی واسه خبرنگار نمونده بود که عکس بندازه./
به احتمال قوی باید عکاس از شما عکس میگرفت تا رزمایش!
(صرفا جهت اطلاع)

[پاسخ]

سلام خدمت تمامی دوستان به نظر من تنها فایده ای رزمایش آتیش زدن درختان بلوطی بوده که تازه شکوفه زدن برادران تلاش گران واقعی عرصه حفاظت ازمحیط زیست هستن بابا ایول دارد بخدا.

[پاسخ]