تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
5

آقامحمدی : حقوق معلمان مناسب نیست

  • کد خبر : 65720
  • 23 اسفند 1393 - 13:46

  نماینده مردم خرم‎آباد و دوره در مجلس شورای اسلامی بر رفع مشکلات معلمان تأکید کرد. ابراهیم آقامحمدی با اشاره به مشکلات اخیر معلمان گفت: حقوق زحمت‎کشان عرصه تعلیم و تربیت در کل مناسب نیست و باید نیازهای اولیه آنان رفع شود تا با آمادگی کامل در کلاس حاضر شوند. وی ادامه داد: اگر معلم […]

22

 

نماینده مردم خرم‎آباد و دوره در مجلس شورای اسلامی بر رفع مشکلات معلمان تأکید کرد.

ابراهیم آقامحمدی با اشاره به مشکلات اخیر معلمان گفت: حقوق زحمت‎کشان عرصه تعلیم و تربیت در کل مناسب نیست و باید نیازهای اولیه آنان رفع شود تا با آمادگی کامل در کلاس حاضر شوند.

وی ادامه داد: اگر معلم دغدغه معیشت داشته باشد، به دنبال شغل‎های بیشتری می‎رود و بدون شک با آمادگی کامل به کلاس نمی‎رود و نمی‎تواند پاسخگوی پرسش‎های دانش‎آموزان باشد.

آقامحمدی با بیان اینکه هزینه کردن برای آموزش و پرورش هزینه پرت نیست بلکه سرمایه‎گذاری برای آینده مملکت است، اضافه کرد: اگر آموزش و پرورش موثر و مفید نباشد، قطع به یقین ما کشور خوبی نخواهیم داشت، چون خیلی از مسئولان از دل آموزش و پرورش بیرون می‎آیند.

عضو کمیسیون امنیت ملی با بیان اینکه مطالبات فرهنگیان باید پرداخت شود، افزود: در بودجه سال بعد برای معوقات معلمان برنامه‎های خوبی دیده شده و باید به آموزش و پرورش توجه ویژه شود.

وی با اشاره به اینکه متأسفانه عدالت در ضریب‎های حقوقی در درون آموزش و پرورش اجرا نمی‎شود، بیان کرد: نظام رتبه‎بندی باید اجرا شود و کل طبقات آموزش و پرورش را در این نظام ببینند تا کسی لطمه نخورد و عده‎ای نفع ببرند.

آقامحمدی با بیان اینکه آموزش و پرورشی‎ها مشکلات زیادی دارند، تأکید کرد: جامعه‎ای آسیب می‎بیند که آموزش و پرورش قوی و قدرتمندی نداشته باشد و آموزش آن عقب بماند.  / منبع :ایسنا

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=65720

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 8در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۸
  1. با تشکر از حرفهای شما

  2. خداوند اجر اخروی به شما بدهد .

  3. احسنت مرحبا دست مریزاد

  4. حالا شد .امیداست دیگر نمایندگان مثل جناب آقای آقامحمدی بیاندیشند

  5. میگویند آموزش وپرورش استان ،از عدهای ازخبرنگاران تجلیل کرده تا بااین وسیله نارسائیها ومشکلات وحوادث سیستم تعلیم وتربیت لرستان را در عمل منعکس نکنند.اما آیا رسانه ها میتوانند وظیفه خطیر خود را انجام ندهند؟

    • با سلام شهروند عزیز بهتر است با بدبینی نسبت به قضایا ننگری و قضاوت بهتری داشته باشید. جناب دکتر کریمی فر با عملکرد خوبشان باعث افتخار فرهنگیان می باشند.

  6. شهروند عزیز چه ربطی داشت اولین بار که نیست ازاصحاب رسانه تجلیل شده بلکه چندین بار است مدیرکل اموزش وپرورش با اصحاب رسانه گفتگو ودیدار داشته است

    • درست میفرمائید .معمولا”هرزمانی جریانی وحادثه ای اتفاق می افتد اینگونه مراسمات انجام میگیرند!!!

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.