- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

پرونده ویژه/ سوالات کشاورزان از استاندار محترم و رییس سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان

keshavarz [1]

 

هم استانی های ارجمند، همشهریان گرامی و مخاطبان فرهیخته پایگاه خبری – تحلیلی میرملاس

 

همانگونه که مستحضر هستید تیم تحریریه میرملاس نیوز با توجه به دغدغه و تعهدی که نسبت به مسایل جاری استان و شهرستان دارد ، جهت پیگیری مشکلات ومعضلات موجود،  اقدام به تشکیل بخشی با عنوان “پرونده ویژه” نموده است.

پیش از این ” پرونده ویژه” به مشکلات اجرایی شدن سد حیاتی گاشمار(معشوره) اختصاص یافته بود و اکنون در ادامه با توجه به اهمیت سه گانه  “گاشمار-کشاورزی- آب های زیرزمینی” به موضوع  بحران آب های زیرزمینی و تاثیر آن بر کشاورزی منطقه خواهیم پرداخت.

این پرونده با عنوان ” بحران آب کوهدشت؛ محدودیت کشاورزان یا تدبیر مسئولان” ، در نظر دارد نسبت به ارایه سوالات و پرسش های مردمی و بخصوص کشاورزان از مسوولین استان و بطور خاص جناب مهندس بازوند استاندار محترم وجناب مهندس غضنفری رییس محترم سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان، اقدام نماید.

 

در این راستا از شما مردم شریف و کشاورزان محترم تقاضا می شود که با ارسال و درج سوالات ، درخواست ها، پیشنهادات و انتقادات خود در ارتباط با معضل ” بحران آب و ممنوعیت کشت اقلام آبی” ، مسوولین مربوطه را در تصمیم گیری و اتخاذ راهکارهای مناسب یاری کنید.

 

شما می توانید از طریق رایانامه mirmalas@gmail.com و یا درج نظر(کامنت) در ذیل همین مطلب ، روند تکمیل این “پرونده ویژه” را تسریع نمایید.