تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
4

دکتر عبدی خبر داد : نامه ۱۱۰ نماینده در حمایت از علی مطهری

  • کد خبر : 65771
  • 24 اسفند 1393 - 22:57

    به گزارش میرملاس ؛ نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: ۱۱۰ نماینده مجلس در نامه ای به رییس قوه قضاییه ضمن حمایت از علی مطهری نماینده مردم تهران، خواهان برخورد با اقدامات خودسرانه شده اند. ایرج عبدی گفت و گو با ایرنا، با تاکید بر این که امضاهای این نامه […]

 26559_orig

 

به گزارش میرملاس ؛ نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: ۱۱۰ نماینده مجلس در نامه ای به رییس قوه قضاییه ضمن حمایت از علی مطهری نماینده مردم تهران، خواهان برخورد با اقدامات خودسرانه شده اند.

ایرج عبدی گفت و گو با ایرنا، با تاکید بر این که امضاهای این نامه در حال افزایش است، افزود: ما در این نامه از رییس قوه قضاییه خواسته ایم با کسانی که در جامعه بی نظمی ایجاد می کنند و یا افرادی که دست به اقدامات خودسرانه می زنند، برخورد کند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی اظهار امیدواری کرد: قوه قضاییه در این راستا با عاملان اقدامات خودسرانه برخورد جدی کند.

نامه نمایندگان مجلس در حمایت از علی مطهری مربوط به حمله عوامل خود سر در روز دوشنبه هفته گذشته به وی است که برای سخنرانی به دانشگاه شیراز دعوت شده بود.

 

 
 
لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=65771

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 10در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱۰
  1. مطهری’امیرکبیر زمان است

  2. سلام و درود خدا بر اقای مطهری و حامیانش . افراطی گری باعث تنش و التهاب جامعه می گردد همه باید اعتدالگرا و قانونمندی را سر لوحه کارقرار داده واز تخریب شخصیت های محبوب دوری پرهیز نمایند .

  3. اگر جلوی این بی ادبی ها (‌برخورد با کسانی که نگذاشتند فرزند یادگار امام در بروجرد و فرزند شهید مطهری در شیراز ایراد سخن نکنند ) گرفته نشود فردا نیز خدای ناکرده این کار به یک روند عادی بدل شده و به سایر بزرگان نظام توهین خواهد شد .

  4. جناب آقای دکتر عبدی,شما هم مطهری لرستانید.ما مردم لرستان به داشتن نماینده ای همچون جنابعالی افتخار می کنیم و از شما (مجلس)ودولت تدبیر و امید می خواهیم که برای برچیدن این گونه اقدامات خودسرانه وشناسایی پشتیبانان آنها تدبیری بیاندیشید.

  5. با اینکه انتقادات فراوانی به آقای مطهری دارم ، ولی این اقدام هنجار شکن و بدور از مدنیت را که توسط عده ای هوچی انجام شده قویا محکوم می نمایم .

  6. جناب دکتر عبدی
    تبریک میگم بخاطر خبری که از اینهمه کار عمرانی دادی …ممنونیم

  7. اگر این ۱۱۰ نماینده توانستند همه ی عوامل آشکار و پشت پرده ی این اقدام را مشخص و به قوه ی قضاییه معرفی و بر محاکمه ی آنها نظارت کنند، آن وقت میشود گفت واقعاً نماینده اند. اگر نه، …

  8. دردود وتشکر جناب اقای دکتر عبدی

  9. من بعنوان کسی که به دکترعبدی راى دادم بخاطرنقش ایشون درابقا مدیران کل احمدی نژادی واقعا پشیمونم شنیدم که مدیران تامین اجتماعی وبهزیستی را ایشان نگه داشته

  10. این حداقل کاری است که نمایندگان برای صیانت از آزادی بیان می توانند بکنند وقتی شخصی مانند دکتر مطهری نمی تواند عقایدش را بیان کند چطور می توان به توسعه سیاسی امید وار بود قوه قضاییه باید به جد با مسببین برخورد کند

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.