تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
6

تقدیر آموزش و پرورش استان از ۱۳ رسانه برتر لرستان که نگاه مادی به اطلاع‌رسانی نداشتند+ اسامی

  • کد خبر : 65775
  • 24 اسفند 1393 - 23:30

    در نشست خبری مدیر کل آموزش و پرورش لرستان با اصحاب رسانه از تعدادی از مدیران خبرگزاری ها و پایگاههای تحلیلی استان که در انعکاس اخبار و رویدادهای آموزش و پرورش فعالیت چشمگیری داشتند ،تجلیل شد. رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان  گفت : خبرگزاری ها و پایگاههای تحلیلی […]

P1380484

 

 

در نشست خبری مدیر کل آموزش و پرورش لرستان با اصحاب رسانه از تعدادی از مدیران خبرگزاری ها و پایگاههای تحلیلی استان که در انعکاس اخبار و رویدادهای آموزش و پرورش فعالیت چشمگیری داشتند ،تجلیل شد.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان  گفت : خبرگزاری ها و پایگاههای تحلیلی به عنوان یکی از کانونهای مهم ارتباطی و اطلاع رسانی نقش تعیین کننده ای در افزایش آگاهی های عمومی جامعه و فرهنگ سازی و تنویر افکار عمومی بر عهده دارند . علی قربانی با تقدیر از اصحاب رسانه ،نشریات و مطبوعات استانی گفت : در این نشست از تعدادی از مدیران خبرگزاری ها و پایگاههای تحلیلی که نقش پررنگ تری در انعکاس اخبار حوزه تعلیم و تربیت دارند تجلیل می شود .

گفتنی است در این نشست از صدیقه حسینی (مهر ) الهیار محمودی (فارس )  صفدر علیدوستی (ایرنا )  امین آزادبخت مدیر مسئول ( میرملاس  ) ابراهیم شریفی (ایسنا )  شهرام شرفی (هومیان نیوز ) رضا جایدری  از ( یافته ) فاطمه کردعلیوند (موج )  فیروز اسماعیلی (کاسیت ) محمود داودی نژاد (برنا )  مهناز عالی نژادیان (ایکنا ) مصطقی مطلوبی (تسنیم )  و مهدی دوست محمدی (کشکان ) تجلیل شد.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=65775

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. ضمن تبریک وخسته نباشید به خبرنگاران فوق -فقط یادتان باشد که متولیان شما را دور نزنند وباعث شوداز بیان مشکلات معلمان کوتاه بیاییدوخدارا ناظر براعمال بدانید .هدیه اندک دنیوی شما را از بیان حقایق محروم نکند!

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.