- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

تقدیر آموزش و پرورش استان از ۱۳ رسانه برتر لرستان که نگاه مادی به اطلاع‌رسانی نداشتند+ اسامی

P1380484

 

 

در نشست خبری مدیر کل آموزش و پرورش لرستان با اصحاب رسانه از تعدادی از مدیران خبرگزاری ها و پایگاههای تحلیلی استان که در انعکاس اخبار و رویدادهای آموزش و پرورش فعالیت چشمگیری داشتند ،تجلیل شد.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان  گفت : خبرگزاری ها و پایگاههای تحلیلی به عنوان یکی از کانونهای مهم ارتباطی و اطلاع رسانی نقش تعیین کننده ای در افزایش آگاهی های عمومی جامعه و فرهنگ سازی و تنویر افکار عمومی بر عهده دارند . علی قربانی با تقدیر از اصحاب رسانه ،نشریات و مطبوعات استانی گفت : در این نشست از تعدادی از مدیران خبرگزاری ها و پایگاههای تحلیلی که نقش پررنگ تری در انعکاس اخبار حوزه تعلیم و تربیت دارند تجلیل می شود .

گفتنی است در این نشست از صدیقه حسینی (مهر ) الهیار محمودی (فارس )  صفدر علیدوستی (ایرنا )  امین آزادبخت مدیر مسئول ( میرملاس  ) ابراهیم شریفی (ایسنا )  شهرام شرفی (هومیان نیوز ) رضا جایدری  از ( یافته ) فاطمه کردعلیوند (موج )  فیروز اسماعیلی (کاسیت ) محمود داودی نژاد (برنا )  مهناز عالی نژادیان (ایکنا ) مصطقی مطلوبی (تسنیم )  و مهدی دوست محمدی (کشکان ) تجلیل شد.