تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
6

دکتر کریمی فر : از نقدهای منصفانه و سازنده استقبال می کنیم / برای استقبال از ۱۲۰هزار مسافر نوروزی آماده ایم

  • کد خبر : 65781
  • 24 اسفند 1393 - 21:45

  به گزارش میرملاس ؛ مدیر کل آموزش و پرورش لرستان در آخرین نشست خبری با اصحاب رسانه در سال جاری با اشاره به وجود همدلی و تفاهم با اصحاب رسانه در آموزش و پرورش گفت : از نقدهای منصفانه و سازنده استقبال می کنیم  دکتر گودرز کریمی فر رسانه ها را یارکوشا ، زبان […]

2650543-3783287

 

به گزارش میرملاس ؛ مدیر کل آموزش و پرورش لرستان در آخرین نشست خبری با اصحاب رسانه در سال جاری با اشاره به وجود همدلی و تفاهم با اصحاب رسانه در آموزش و پرورش گفت : از نقدهای منصفانه و سازنده استقبال می کنیم 

دکتر گودرز کریمی فر رسانه ها را یارکوشا ، زبان گویا و چشمان بینای جامعه قلمداد کرد و گفت : بیشترین تعامل و همدلی با اصحاب رسانه در آموزش و پرورش وجود دارد و معتقدیم که باید این همدلی و تعامل توسعه پیدا کند . وی نقش رسانه ها را در پیشبرد برنامه ها و اهداف آموزشی و پرورشی پررنگ خواند و گفت : رسانه ها باید به رسالت خطیر و مهم خود با حساسیت و دقت بیشتری ورود پیدا کنند . کریمی فر تاکید کرد : برنامه محوری و پژوهش محوری با تاکید بر پرورش روحیه اعتماد به نفس و خلاقیت رویکرد مهم دستگاه تعلیم و تربیت لرستان است .وی تصریح کرد :  ما به دنبال جذب نخبگان علمی ،افراد خلاق و با برنامه و صاحب ایده های نو هستیم و تلاش می کنیم با استفاده از نیروهای مجرب و توانمند مسیر رشد ،پیشرفت و بالندگی آموزش و پرورش را هموار تر کنیم . مدیر کل آموزش و پرورش لرستان در ادامه خاطر نشان کرد : برنامه ریزی ،سازماندهی  ،هماهنگی ، کنترل و نظارت  از جمله مولفه هایی است که باید مدنظر مدیران قرار گیرد . وی تاکید کرد : برنامه ریزی در آموزش و پرورش باید واقع بینانه و منطقی باشد و از شعار گرایی  اجتناب شود . کریمی فر آموزش و پرورش را متعلق به آحاد مردم جامعه خواند و گفت : آموزش و پرورش متعلق به همه است و نباید با شتاب زدگی ، احساسات  و سطحی نگری رفتار شود . وی در ادامه سخنان خود به سیاست های پنج گانه مقام عالی وزارت اشاره کرد و گفت : تحقق  این سیاست ها که در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به آنها تاکید شده و مورد تایید مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) هم قرار گرفته است یک ضرورت است . وی ساماندهی بهینه نیروی انسانی  ، توسعه مشارکت همه جانبه ،  ارتقای بهره وری  مدیریت آموزشگاهی ، عملیاتی کردن بودجه و تمرکز زدایی را به عنوان سیاست های پنج گانه دکتر فانی برشمرد و گفت : وزیر فرهیخته و محجوب آموزش و پرورش با نگاه علمی و پژوهشی به دنبال ارتقای جایگاه آموزش و پرورش  وتکریم شان و  منزلت معلمان است . مدیر کل آموزش و پرورش لرستان از برگزاری کارگاههای آموزشی برای مدیران ، تقدیر از معلمین مولف ، همایش مدیران کل آموزش و پرورش لرستان در دوران پس از انقلاب ، طرح پیشکسوتان صبور وبازنشستگان صبور و طرح ارتقاء معدل نهایی پایه سوم را از جمله برنامه های آموزش و پرورش لرستان برشمرد و گفت : با هدف ایجاد تعامل و وحدت بین جریانهای مختلف و هم اندیشی و تضارب آرا دیدگاههای مختلف ،همایش مدیران کل آموزش و پرورش لرستان بعداز پیروزی انقلاب در هفته معلم برگزار خواهد شد . وی به کسب جایگاه سوم لرستان در کسب رتبه های تک رقمی کنکور سراسری ۹۳اشاره کرد و گفت : آموزش  و پرورش لرستان با سعی و تلاش و اراده محکم توانست این افتخار بزرگ را به مردم فرهنگ دوست لرستان هدیه کند و نام لرستان را بر تارک اندیشه و فرهنگ کشور بلند آوازه کند .

کریمی فر در ادامه بر این نکته پای فشرد که کار کردن در دستگاهی عظیم و گسترده مانند آموزش و پرورش با امکانات محدود  و انتظارات نا محدود یک هنر واقعی است که دستگاه تعلیم و تربیت لرستان با تدبیر و عقلانیت بین این دو مولفه توازن ایجاد کرده است . وی به برگزاری اختتامیه شانزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز کشور در لرستان اشاره کرد و گفت : واگذاری ۱۶هزار متر مربع زمین با کاربری آموزشی و فرهنگی از طرف خیرین مدرسه ساز به آموزش و پرورش لرستان و ساخت صدها مرکز آموزشی تنها گوشه ای از افتخارات خیرین مدرسه ساز در لرستان است . وی بازمهندسی هوشمندسازی مدارس با رویکرد مترقی  و جدید  را اولویت دیگر آموزش و پرورش لرستان خواند و گفت : تا دو ماه آینده ۲۵درصد از مدارس لرستان هوشمند خواهند شد .

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان واگذاری ۹هزارو ۵۲۵ فقره وام کم بهره ۵۰میلیون ریالی به فرهنگیان لرستان را از جمله خدمات رفاهی به قشر فرهیخته فرهنگی اعلام کرد و گفت : این اقدام در طول سالیان گذشته با این وسعت و سرعت تقریباً کم نظیر بوده است .

کریمی فر در ادامه با اشاره به شروع به کار ستاد خدمات اجرایی سفر مسافران نوروزی گفت : بهترین و مجهزترین مرکز آموزشی رفاهی استان در  ماههای آینده با امکانات رفاهی و ورزشی به بهره برداری خواهد رسید . وی کسب توفیقات متعدد در حوزه  تربیت بدنی و سلامت را از جمله اقدامات انجام شده حوزه معاونت تربیت بدنی و سلامت برشمرد و گفت : دانش آموزان لرستانی هم با درخشش در میادین ورزشی کشور  افتخار آفرینی کردند و افتتاح بزرگترین و مجهز ترین خانه ژیمناستیک غرب کشور در روزهای آینده پاسخ مسئولین به این استعدادو توانمندی خواهد بود . مدیر کل آموزش و پرورش لرستان در ادامه به تدارک  آموزش و پرورش لرستان برای استقبال و اسکان شایسته از مسافران نوروزی اشاره کرد و گفت : آموزش و پرورش لرستان با تدارک بیش از ۱۸۰۰ کلاس درس ،۶مرکز آموزشی رفاهی معلم ؛۲اردوگاه دانش آموزی و ۴مرکز آموزش عالی فرهنگیان  خود را برای استقبال از ۱۲۰هزار مسافر نوروزی آماده می کند .  وی کسب رتبه نخست غرب کشور و رتبه دهم کشور را از جمله افتخارات ستاد اسکان نوروزی سال قبل برشمرد و گفت : تلاش می کنیم تا  امسال با رونق و نشاط بیشتری در عرصه خذمت رسانی به مسافران نوروزی وارد شویم

لازم به ذکر است در ادامه خبرنگاران و نمایندگان رسانه های جمعی سوال خود را مطرح و مدیر کل آموزش و پرورش هم با روی باز پاسخگوی سوالات مطرح شده بودند 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=65781

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۴
  1. هرسال حقوق اسفندماه قبل از بیستم پرداخت می شد وحتی احکام کارگزینی همکاران نیز اوایل فروردین ویا اسفند ماه صادر می شد ولی متاسفانه تاکنون حتی حقوق هم پرداخت نشده ،بعد ما انتظار داریم افزایش هم داشته باشیم!!!!!

  2. اقای کریمی چرا ازنیروهای اصلاح طلب که بکارگیری نموده ای وهم اکنون به صورت سرپرست هستند حمایت قاطعانه نمیکنی؟

  3. ازنمایندگان محترم استان لرستان تقاضا دارم کمتر در عزل ونصب ها در اموزش وپرورش اعمال نفوذ کننداگه زیاد دلسوز ما فرهنگیان هستند فکری به حال ارتقا سطح معیشت ومنزلت ما باشند

  4. انصافا‏ ‏در‏ ‏طول‏ ‏حیات‏ ‏آموزش‏ ‏وپرورش‏ ‏لرستان‏ ‏هیچ‏ ‏مدیرکلی‏ ‏به‏ ‏درایت‏ ‏ونقدپذیری‏ ‏دکتر‏ ‏کریمی‏ ‏سراغ‏ ‏نداریم‏ ‏این‏ ‏را‏ ‏از‏ ‏ملاقات‏ ‏ایشان‏ ‏با‏ ‏فرهنگیان‏ ‏واصحاب‏ ‏رسانه‏ ‏می‏ ‏گویم‏ ‏.ایشان‏ ‏بسیار‏ ‏سه‏ ‏صدر‏ ‏دارند‏ ‏وهمین‏ ‏خصلت‏ ‏باعث‏ ‏تواضع‏ ‏ونقد‏ ‏پذیری‏ ‏شده‏ ‏است‏ ‏.اگر‏ ‏کسی‏ ‏باور‏ ‏ندارد‏ ‏با‏ ‏نقد‏ ‏هایی‏ ‏سازنده‏ ‏به‏ ‏دفتر‏ ‏ایشان‏ ‏برود‏ ‏تا‏ ‏گفته‏ ‏های‏ ‏بنده‏ ‏را‏ ‏بپذیرد‏ ‏.
    ممکن‏ ‏است‏ ‏مدیری‏ ‏از‏ ‏شهرستانی‏ ‏بد‏ ‏رفتاری‏ ‏کند‏ ‏اگر‏ ‏به‏ ‏وی‏ ‏گزارش‏ ‏نمایید‏ ‏حتما‏ ‏برخورد‏ ‏می‏ ‏کند‏ ‏.
    تعامل‏ ‏سازنده‏ ‏به‏ ‏تمام‏ ‏نمایندگان‏ ‏استان‏ ‏مهارت‏ ‏بالایی‏ ‏می‏ ‏خواهد‏ ‏.
    در‏ ‏اوضاع‏ ‏بد‏ ‏بودجه‏ ‏ای‏ ‏آموزش‏ ‏وپرورش‏ ‏کنونی‏ ‏بسیاری‏ ‏ازفرهنگیان‏ ‏آزرده‏ ‏خاطر‏ ‏هستند‏ ‏اما‏ ‏این‏ ‏امر‏ ‏مشکلی‏ ‏‏ناهنجاری‏ ‏رفتاری‏ ‏ایجاد‏ ‏نکرده‏ ‏است‏ ‏.
    امید‏ ‏است‏ ‏سال‏ ‏جدید‏ ‏سال‏ ‏رویش‏ ‏اندیشه‏ ‏های‏ ‏جدید‏ ‏در‏ ‏استان‏ ‏باشد‏ ‏ومدیران‏ ‏شهرستانها‏ ‏ومناطق‏ ‏به‏ ‏تبعیت‏ ‏از‏ ‏مدیر‏ ‏کل‏ ‏محترم‏ ‏استان‏ ‏سعه‏ ‏صدر‏ ‏بیشتری‏ ‏داشته‏ ‏باشند‏ ‏وبیشترین‏ ‏تعامل‏ ‏را‏ ‏به‏ ‏همه‏ ‏فرهنگیان‏ ‏داشته‏ ‏باشند‏ ‏.
    حلول‏ ‏سال‏ ‏جدید‏ ‏۱۳۹۴ وعید‏ ‏سعید‏ ‏نوروز‏ ‏یادگار‏ ‏گذشتگان‏ ‏عزیز‏ ‏‏ ‏بر‏ ‏مدیر‏ ‏کل‏ ‏محترم‏ ‏وهمه‏ ‏فرهنگیان‏ ‏عزیز‏ ‏استان‏ ‏لرستان‏ ‏مبارکباد.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.