کد خبر : 65832
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۵
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 4,730 بازدید

نماز خواندن زیر آب توسط جوان کوهدشتی + فیلم مصاحبه

  حامد نادی ورزشکار و قهرمان کوهدشتی ، اولین آدم در جهان است که زیر آب نماز می خواند، قرآن می خواند، دراز نشست می رود و آنچنان لبیک یا محمد می گوید که صدایش را بیرون از آب میشنوند.    

Untitled-1

 

حامد نادی ورزشکار و قهرمان کوهدشتی ، اولین آدم در جهان است که زیر آب نماز می خواند، قرآن می خواند، دراز نشست می رود و آنچنان لبیک یا محمد می گوید که صدایش را بیرون از آب میشنوند.

 

 

درج شده توسط : امین آزادبخت (مدیر سایت )

دیدگاه ها

سجاد ابراهیمی فرد در گفته :

درود بر حامد نادی عزیز

[پاسخ]

................... در گفته :

درود خدابرحامد نادی عزیز ودوست داشتنی که واقعا کارهایش قابل ستایشند.زنده باشی قهرمان

[پاسخ]

ص.یاری پور در گفته :

حامد جان نمی دونم چی بگم ولی مطمئنم روح بزرگی داری.
موفق و مويد باشی انشاالله

[پاسخ]

احمد اکبری از مهراباد در گفته :

حامد جان خسته نباشی تو مایه سرور وشادی ما کوهدشتی ها هستی انشاالله که همچنان شاهد موفقیت های روز افزون شما باشیم

[پاسخ]

اشکان در گفته :

سلام خسته نباشید کوهدشتی های با غیرت

[پاسخ]

اصغر علیزاده ناشنوا کوهدشت در گفته :

سلام حامدجان عزیز تو افتخار کوهدشت هستی .براستی که کوهدشت قهرمانانی چون طالب نعمت پور.حمزه مرادیان.و روح الله دل انگیز و حامدنادی رادر خود جای داده است .برای این عزیزان وحامد نادی آرزوی موفقیت وسربلندی راداریم.

[پاسخ]

ف.میرزایی در گفته :

سلام حامد جان شما مایه ی سربلندی همشهریاتی خداحفظت کنه.

[پاسخ]

از طرف برو بچ الیگودرز در گفته :

آفرین به این جوان کوهدشتی .شما باعث افتخار لرستان هستید..آرزوی موفقیت برای شما داریم همیشه پیروز و سربلند باشید…

[پاسخ]

ابراهیمی از اصفهان در گفته :

بنظر شما اولین آدم در جهان درسته؟ یا اینکه بفرمایید اولین ورزشکاری در جهان میباشد که….

[پاسخ]

افشین یوسفی در گفته :

داماد عزیزم دوست دارم و بهت افتخار میکنم. انشاالاه در تمام مراحل زندگی موفق و موئید باشی

[پاسخ]

ستایش و محمد طاها در گفته :

ما به داشتن این عمو افتخار می کنیم. حامد جان دوست داریم دوست داریم

[پاسخ]

حسین رضایی در گفته :

افتخار ما کوهدشتیا به نخبه هامونه چ ورزشی چ علمی چ هنری خدا همشون رو واسمون حفظ کنه بخصوص آقا حامد

[پاسخ]

آفرین بر تو برادر عزیز. باعث افتخار همه کوهدشتی ها هستی . کوهدشتی های مقیم تهران هم به تو و هم به خانواده محترمت افتخار میکنن. انشاا… همیشه در پناه حق سالم و سرزنده باشی.

[پاسخ]

ارسلان رضایی در گفته :

ما کوهدشتیها به کسایی چون حامد نادی عزیز افتخار میکنیم چون باعث سربلندی کوهدشتیها هستن خسته نباشی برادر نادی به امید موفقیتهای هر چه بیشتر .

[پاسخ]

احسنتم.موفق باشید

[پاسخ]

سید علی میربراتی از ازنا در گفته :

آقا حامد واقعا دست مریزاد باعث افتخاره که یک جوون لرستانی با غیرت این کار های شگفت انگیزو میکنه خداوند پشت وپناهه خودت و خانوادت باشه اگه بیام کوهدشت حتما سراغتو میگیرم و بهت سر میزنم

[پاسخ]

موفق و سربلند و در پناه خداوند باشید.

[پاسخ]

خدا قوت

الان با چند نفر غيركوهدشتي اين شاهكار رو ديدم كلي خوشحال شدم. افتخار ميكنم به آقاي نادي و خانواده ي نادي ها.

[پاسخ]

سلام
برادر كوهدشتي عزيز،ب قلبم آرامش و نشاطي وصف ناپذير دادي…
خدا را سپاسگذارم ك همشهري جوانم چنين پرتوان و مؤمنانه نام شهرم را بر زبان ها ميراند..
خدا ميداند ك از شنيدن اخبار مربوط ب اعتياد و خلاف جوانان همشهريم تا چ حد آزرده خاطر ميشوم و چگونه ب تنگ ميايم…
سربلند باشيد همشهري هاي پرتوانم..

[پاسخ]

Eyval dash hamed khoshemon omad.
movafagh bashi

[پاسخ]

علی آدینه وند در گفته :

برای کسب شهرت راههای مثبت فراوانی وجود دارد.درود بر کوهدشتی های مثبت که باعث افتخارن. آفرین بر برادر عزیز جناب آقای نادی

[پاسخ]

درود و سلام براقای نادی وهمه کوهدشتیها ولرها ولکهای افتخار افرین در تمام نقاط دنیا.

[پاسخ]

همیشه مانا باشی
حامد عزیز افتخار لرستانی

[پاسخ]

شايان در گفته :

جلل الخالق…!!!!!!

[پاسخ]

شهروند در گفته :

درود وسلام به تمام جوانان سالم کوهدشتی که آدم وقتی حس میکنه یه همشهری با لیاقت داره بهش افتخار میکنه.

[پاسخ]