تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
13

تصادف در محور بروجرد – اراک ۲ کشته و ۳ مجروح برجای گذاشت

  • کد خبر : 65913
  • 01 فروردین 1394 - 1:37

  خرم آباد – رئیس پلیس راه استان لرستان از کشته شدن دو نفر و مصدومیت سه نفر در جریان وقوع تصادف در محور بروجرد – اراک خبر داد. به گزارش میرملاس به نقل از مهر، سرهنگ دوم مرتضی چغلوند در این رابطه گفت: روز گذشته در پی اعلام مرکزفوریت های پلیس ۱۱۰ مبنی بریک […]

 

خرم آباد – رئیس پلیس راه استان لرستان از کشته شدن دو نفر و مصدومیت سه نفر در جریان وقوع تصادف در محور بروجرد – اراک خبر داد.

به گزارش میرملاس به نقل از مهر، سرهنگ دوم مرتضی چغلوند در این رابطه گفت: روز گذشته در پی اعلام مرکزفوریت های پلیس ۱۱۰ مبنی بریک فقره تصادف منجربه فوت واقع در محوربروجرد -اراک بلافاصله اکیب گشت برای بررسی حادثه به محل اعزام شد.

رئیس پلیس راه استان لرستان افزود: در این حادثه بر اثر برخورد یک دستگاه خودرو پیکان سواری با یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵، راننده خوردوی پژو ۴۰۵ و سرنشین خودرو پیکان سواری دردم فوت کرده و سه نفر دیگر مجروح و راهی بیمارستان شدند.

وی اظهار داشت: علت تامه حادثه رخ داده شده توسط کارشناسان تخطی از سرعت مجاز و انحراف به چپ خودروی پژو اعلام شده است.

سرهنگ چغلوند در پایان با توجه به قرارگیری در ایام پایانی سال و ازدحام جاده ها از شهروندان خواست قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت و با صبر و حوصله رانندگی کنند.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=65913

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. با عرض تسلیت خدمت خانواده جان باختگان. از رانندگان محترم خواستار دقت در رانندگی و احترام به حقوق دیگران هستیم و با هشدارهای فراوان شاهد همچین حوادث ناگواری هستیم و از مسئولین بدانند اگر این مسیر چهار خطه بود شاید همچین اتفاقی نمی افتاد.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.