تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
3

استاندار لرستان از بیماران بستری در بیمارستان شهید رحیمی خرم آباد عیادت کرد

  • کد خبر : 65962
  • 02 فروردین 1394 - 18:32

  استاندار لرستان روز یکشنبه از بیماران بستری در بیمارستان شهید رحیمی خرم آباد عیادت کرد. به گزارش میرملاس به نقل ازایرنا، در این باز دید استاندار لرستان به همراه معاون سیاسی، امنیتی استانداری لرستان با عیادت از بیماران بستری شده در بخش های مختلف از خداوند منان شفای عاجل و سلامتی را خواهان شد. […]

 

81548659-6348674

استاندار لرستان روز یکشنبه از بیماران بستری در بیمارستان شهید رحیمی خرم آباد عیادت کرد.

به گزارش میرملاس به نقل ازایرنا، در این باز دید استاندار لرستان به همراه معاون سیاسی، امنیتی استانداری لرستان با عیادت از بیماران بستری شده در بخش های مختلف از خداوند منان شفای عاجل و سلامتی را خواهان شد.

هوشنگ بازوند با حضوربر بالین بیماران بستری در بخش های مختلف بیمارستان شهید رحیمی و اهدای گل و شیرینی و تبریک سال نو به بیماران وخانواده های آنان دلگرمی خاصی بخشید.

استاندار لرستان ضمن تبریک سال نو به پرستاران و کارکنان بیمارستان شهید رحیمی خرم آباد با اهداء شاخه های گل از زحمات شبانه روزی آن ها در خدمت رسانی و سعه صدر آنان در پرستاری از بیماران تقدیر و تشکر کرد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان نیز ضمن تشکر از حضور استاندار لرستان به اقدامات نوروزی دانشگاه علوم پزشکی استان اشاره نموده وچگونگی روند ارائه خدمات درمانی دانشگاه علوم پزشکی لرستان را در ایام نوروز به اطلاع استاندار لرستان رساند.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=65962

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. انتظار ما از استاندار محترم این است که از شرکت اب و فاضلاب استان هم سرکشی داشته باشند و پای درد و دل کارشناسان بنشینند

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.