تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
3

استاندار: ۷۰ درصد از سرمایه‎گذاران بخش خصوصی وارد لرستان شده‌اند

  • کد خبر : 65968
  • 03 فروردین 1394 - 12:41

  استاندار لرستان گفت: ۷۰ درصد از سرمایه‎گذاران بخش خصوصی وارد استان شده و شروع به‎کار کرده‎اند و این مرهون تلاش‎ها و اقدامات نیروی انتظامی در راستای ایجاد امنیت در استان است.  به گزارش میرملاس به نقل ایسنا، هوشنگ بازوند در دیدار فرمانده انتظامی لرستان با تبریک سال جدید به خانواده بزرگ نیروی انتظامی با […]

139309240950465274294033

 

استاندار لرستان گفت: ۷۰ درصد از سرمایه‎گذاران بخش خصوصی وارد استان شده و شروع به‎کار کرده‎اند و این مرهون تلاش‎ها و اقدامات نیروی انتظامی در راستای ایجاد امنیت در استان است.

 به گزارش میرملاس به نقل ایسنا، هوشنگ بازوند در دیدار فرمانده انتظامی لرستان با تبریک سال جدید به خانواده بزرگ نیروی انتظامی با اشاره به تلاش‎های نیروی انتظامی در برقراری امنیت مطلوب، افزود: با تلاش نیروی انتظامی بستر سرمایه‎گذاری و توسعه اقتصادی در استان فراهم شده است.

 وی افزود: نیروی انتظامی استان انصافا برای ایجاد امنیت زحمات زیادی متحمل شده است که جای تقدیر و تشکر دارد، تحقق این امر موجب شده امنیت لرستان در بیرون از استان نیز نمود خوبی به همراه داشته باشد.

 وی اظهار کرد: کلیه دستگاه‎ها و مسئولان چنان‎چه به دنبال منافع جامعه و مردم باشند قطعا آن دستگاه در کار خود موفق بوده است.

 فرمانده انتظامی لرستان نیز در این دیدار خاطرنشان کرد: نقش نیروی انتظامی در جذب سرمایه‎گذار در استان ستودنی است.

 سردار محمد قنبری در دیدار با استاندار لرستان ضمن ارائه گزارش عملکرد یک‎ساله این فرماندهی از کاهش ۳۴ درصدی جرایم در سال گذشته خبر داد.

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=65968

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.