- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

مسافران نوروزی از کمبود تابلوهای راهنما در خرم آباد گلایه مند هستند

81554817-6359467

 

این روزها شهر خرم آباد شاهد عبور خودروهایی با پلاک های متفاوت از سراسر ایران است، مسافرانی که برای گذراندن تعطیلات نوروزی قصد سفر به لرستان و یا عبور از این خطه را دارند.

به گزارش ایرنا در این میان اما برغم تمامی زحمات ستادهای اجرایی سفر مشکلاتی موجب رنجش خاطر مسافران شده است.

مشکلاتی که به مدیریت شهری خرم آباد ارتباط داشته و حکایت از کمبود و یا عدم وجود تابلوهای راهنمای درون شهری، تابلوهای گردشگری ، عدم جمع آوری به موقع زباله و نامناسب بودن آسفالت خیابانهای محلات شهر که منتهی به محل اسکان مسافران می شود دارد.

یک مسافر نوروزی اهل تهران که به خرم اباد سفر کرده در این خصوص به ایرنا گفت: در کنار مدرسه محل اسکان وی و خانواده اش، زباله های زیادی علاوه بر سطل زباله در اطراف مدرسه و محل انباشته شده بود که منظره خوبی برای مرکز استان نداشت.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه مسافران و گردشگران نوروزی این محل را برای اسکان در اختیار دارند باید علاوه بر تجهیز اماکن اسکان، نسبت به زیبا سازی و سالم سازی محیط نیز توجه جدی شود.

یکی دیگر از مسافران نوروزی افزود: در زمان ورود به خیابات فرعی محل اسکان با چاله بزرگ حفاری شده مواجه شدیم که هیچگونه علامت هشداری در اطراف آن نبود و با توجه به تاریکی شب و آشنا نبودن با محل، خودرو خسارت دید.

مسافر دیگری از استان اصفهان نیز تصریح کرد: برخی از میدانهای شهر حصارکشی شده که با توجه به اغاز سفرهای نوروزی و استقبال مسافران از برخی از میادین بزرگ شهر برای اسکان موقت، این بازسازی ها باید پس از تعطیلات انجام می شد.

وی گفت: همچنین حصارکشی این میادین و پنهان شدن نام میدانها، موجب سردرگمی مسافران در پیدا کردن آدرس شده است.

این فرهنگی اهل اصفهان ادامه داد: تعداد بروشورهای مسیریابی سطح شهر خرم آباد بسیار اندک بوده و با توجه به کمبود علائم ، یافتن محل اسکان و یا نقاط دیدنی شهر به راحتی انجام نمی شود.

به هر حال انتظار می رود با توجه به جاذبه های مغفول مانده لرستان، در ایام نوروز تمهیداتی اندیشیده شود که میهمانان نورزی با خاطراتی خوش استان را ترک کنند به نحوی که این خاطرات موجب رغبت دوباره آنان و همراهانشان به استان و خرم آباد شود.