تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

دکتر کریمی فر : اسکان بیش از ۸۷ هزار مسافر نوروزی در مدارس لرستان

  • کد خبر : 66125
  • 12 فروردین 1394 - 12:42

    مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: از ابتدای نوروز تا کنون ۸۷ هزار و ۵۹۱ مسافر نوروزی در مدارس این استان اسکان یافته‎اند. به گزارش میرملاس ، گودرز کریمی‏‌فر ظهر امروز در نشست با خبرنگاران در خرم‌‏آباد ضمن تبریک ایام نوروز و فرا رسیدن بهار طبیعت اظهار داشت: از ابتدای تعطیلات نوروزی تا امروز […]

MRN_17731

 

 

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: از ابتدای نوروز تا کنون ۸۷ هزار و ۵۹۱ مسافر نوروزی در مدارس این استان اسکان یافته‎اند.

به گزارش میرملاس ، گودرز کریمی‏‌فر ظهر امروز در نشست با خبرنگاران در خرم‌‏آباد ضمن تبریک ایام نوروز و فرا رسیدن بهار طبیعت اظهار داشت: از ابتدای تعطیلات نوروزی تا امروز ۸۷ هزار و ۵۹۱ مسافر نوروزی در مدارس لرستان اسکان یافته‎اند که این افراد در قالب ۲۵ هزار و ۹۰۸ خانوار بوده و از مدارس و مکان‏‌های آموزشی لرستان بهره‌‏مند شدند.

وی عنوان کرد: در این ایام شش گروه به صورت کارشناسی کار نظارت بر عملکرد مراکز اسکان‏‌ها را انجام می‏‌دهند که طی این نظارت‌‏ها نظرات مسافران نوروزی با فرم‏‌های نظرسنجی و ارسال پیامک گرفته می‏‌شود، تا در صورت مشاهده هر گونه کمی و کاستی مشکلات را برطرف کنیم.

کریمی‏‌فر خاطرنشان کرد: طی ۲۴ ساعت اخیر ۶ هزار و ۲۰۴ مسافر نوروزی در مراکز اسکان آموزش و پرورش لرستان اسکان یافته‏‌اند، این در حالی است که این افراد در قالب بیش از ۲ هزار خانوار بوده‌‏اند.

این مسئول به برگزاری جلسه ستاد اسکان خدمات سفر به ریاست استاندار لرستان اشاره کرد و گفت: در این جلسه مشکلات مراکز اسکان آموزش و پرورش لرستان را به استاندار استان بیان کرده‏‌ایم که استاندار لرستان نیز قول مساعد به منظور رفع این مشکلات به ویژه برای سال‏‌های آینده را داده است.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان خاطرنشان کرد: در ایام نوروز امسال ۱۰ پایگاه آموزش و پرورش لرستان به صورت شبانه‌‏روزی به مسافران نوروزی خدمات ارائه می‏‌دهند.

وی متذکر شد: ۶۰ هزار و ۴۶۶ نفر در ایام نوروز سال گذشته از امکانات مدارس و مراکز آموزشی اسکان آموزش و پرورش لرستان بهره‌‏مند شده‎اند که خوشبختانه امسال این رقم با افزایش ۲۵ درصدی رسیده است.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=66125

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳
  1. واقعا کار کردی جناب مذیر کل ذستت درد نکنه ممنون

  2. مدارس پلدختر عالی بود

  3. ایول دکتر خسته نباشید

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.